Marketing i Biznes Luźne Podsumowanie 21.08-27.08

Podsumowanie 21.08-27.08

Podsumowanie 21.08-27.08

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Cześć!

W tym tygodniu zaczyna się wrzesień. Lato powoli przemija, a przychodzi jesień.

Co warto przeczytać z tekstów, które opublikowaliśmy w zeszłym tygodniu?

Wielu polskich programistów wyjeżdża do krajów zachodu w celu poprawy swoich zarobków. Jak im się powodzi? Czy udało im się osiągnąć sukces?

Portal Medium został założony przez idealistę, który pragnie poprawy jakości Internetu. W jakim stopniu udało mu się osiągnąć te zamiary?

Proces powstawania współczesnej technologii był długotrwały. Jak to się stało, że osiągnęła ona taki poziom rozwoju jaki jest obecnie? I czy to prawda, że najstarszy komputer wybudowali starożytni Grecy?

Serwis Quora został założony przez byłych pracowników Facebooka, którym udało się odtworzyć sukces portalu. Jak tego dokonali?

Sztuka i programowanie wcale nie znajdują się na przeciwstawnych sobie biegunach. Programiści często poszukują inspiracji w sztuce by móc realizować najlepsze projekty.

Jak sprzedać firmę, żeby nie popełnić przy tym błędu? Jak wygląda cała sprawa od strony prawnej? Mamy dla Was porady w tej kwestii, które rozjaśnią sprawę.

Filtry antyspamowe mogą stanąć na drodze pomiędzy nami, a odbiorcami naszych maili. Co zrobić, żeby nasze wiadomości nie zostały uznane za spam?

Ucząc się programowania będziemy musieli stanąć przed wyborem tego czy nasza nauka będzie odbywała się w języku polskim czy angielskim. Na co należy zwrócić uwagę decydując się na taki, a nie inny język nauki?

Zbyt długie przesiadywanie przed komputerem doskwiera każdemu z nas. Na szczęście są sposoby na zmniejszenie objawów zbyt długiego przesiadywania przed mrugającym ekranem naszego peceta.

Czym różni się pojęcie “customer service” od ”customer success”? Oba te terminy zlały się w jedno, jednak nie jest do końca tak, że oznaczają to samo. Mamy dla Was artykuł, który wyjaśni wszystkie Wasze wątpliwości w tej kwestii.

Obsługa klienta sklepu e-commerce nie kończy się na samym zamówieniu, to proces o wiele bardziej wielowymiarowy. Mamy dla Was porady, które sprawią, że polepszycie poziom obsługi w Waszym sklepie.

Dobrze skonstruowane FAQ to nie jedyny i nie wystarczający sposób na radzenie sobie z problemami, które  miewają klienci. Mamy dla Was przygotowane także kilka innych propozycji na polepszenie tego aspektu obsługi klienta w firmie.

Ludzie trafiają się niestety  różni. Co zrobić, żeby być przygotowanym na pojawienie się klientów wyjątkowo trudnych? Na szczęście można na tę ewentualność odpowiednio się przygotować korzystając z kilku prostych zasad.

Przekuwanie porażek w sukcesy to umiejętność, którą posiąść chciałby chyba każdy. Co zrobić, żeby nasze problemy z klientami zamieniły się w same zwycięstwa?

Ważne jest, żeby nasze działania podczas obsługi klienta były zgodne z prawem. Dlatego też, przygotowaliśmy dla Was tekst, który uświadomi Wam aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu. 

Dobrze przygotowane opakowanie jest elementem obsługi klienta. Jeżeli zadbamy o odpowiednią estetykę naszych przesyłek, to możemy liczyć na to, że klienci o nas nie zapomną.

Dlaczego warto jest skorzystać z usług brokera kurierskiego? Mamy dla Was 4 powody, które sprawiają, że pomyślicie o wypróbowaniu tej możliwości.

Czy warto jest zdać się na firmę zewnętrzną, która zapewni nam logistykę? Co zyskamy na outsourcingu tego jakże krytycznego dla sklepu e-commerce procesu?

Same day delivery z pewnością jest kontrowersyjnym tematem wśród osób zajmujących się prowadzeniem działalności e-commerce. Czy warto jest wypróbować tę droższą formę dostawy w naszym sklepie?

Giełda transportowa z pewnością jest ciekawą możliwością, która odpowiednio wykorzystana poprawi funkcjonowanie internetowego sklepu. W jakich sytuacjach zyskamy na skorzystaniu z niej?

Mirosław Zelent, który prowadzi kanał na Youtubie Pasja Informatyki, znalazł czas na odpowiedzenie na zadane przez nas pytania. Bardzo mu za to dziękujemy!

 

Pora spojrzeć na liczby

Pora przyjrzeć się statystykom pokazującym szybki przyrost popularności portalu (statystyki brane w chwili pisania):

Fb: Fanpage –  4823, było 4798 (przyrost o 25),

grupa Marketing i Biznes –2400, było 2387, (przyrost o 13),

grupa praca marketing – 2075, było 2033 (przyrost o 42 ).

Twitter: 309, było 309 (bez zmian ).

LinkedIn: 99, było 97 (przyrost o 2 ).

 

Co pokazują raporty z Monitori?

 

Ile mówiono?

Jak mówiono?

 

 

Gdzie prowadzono dyskusje?

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl