Marketing i Biznes Founders Ruszyła sprzedaż biletów na konferencję Founders Mind. Na scenie znane nazwiska, poza nią networking i biznesowe targi

Ruszyła sprzedaż biletów na konferencję Founders Mind. Na scenie znane nazwiska, poza nią networking i biznesowe targi

To będzie trzecia edycja Founders Mind, czyli konferencji dla przedsiębiorców i o przedsiębiorcach. Dwie tematyczne sceny, kilkanaście “mięsnych” prelekcji, wideo networking w dedykowanych pokojach, spotkania 1:1 i wirtualne targi, podczas których będzie można znaleźć partnera biznesowego. To skrót tego, co czeka nas i Was 17 czerwca.

Ruszyła sprzedaż biletów na konferencję Founders Mind. Na scenie znane nazwiska, poza nią networking i biznesowe targi

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i wyjedź w gronie innych przedsiębiorców na Founders Camp

Wypełnij niezobowiązujący formularz już teraz

Marketing i Biznes wraca z kolejną edycją konferencji Founders Mind – tym razem w kompletnie innej odsłonie, z zupełnie nowymi możliwościami, jakie daje nam rzeczywistość online. 17 czerwca, na dwóch wirtualnych scenach, wystąpią eksperci – znane osobowości z branży digital, które gwarantują porządną dawkę praktycznej wiedzy. Ale to dopiero początek tego, co przygotowaliśmy.

– Od początku organizacji Founders Mind bardzo nam zależało na tym, żeby jej wymiar był maksymalnie praktyczny – dużo wiedzy, „mięsa”, konkretów, zero self-PR i lania wody. Taki klucz przyjęliśmy dobierając prelegentów i tematy ich wystąpień. Pierwsza edycja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – wyprzedaliśmy wszystkie bilety, a na FM spotkało się 180 osób – opowiada Michał Bąk, pomysłodawca i organizator wydarzenia.

KUP BILET NA KONFERENCJĘ JUŻ TERAZ

Pierwsza edycja Founders Mind odbywała się w „tradycyjnych” okolicznościach – w centrum konferencyjnym i z wieczornym networkingiem. Jej pokłosiem okazał się Founders Camp, czyli wspólny wyjazd integracyjno-szkoleniowy dla przedsiębiorców, a z czasem także Founders.pl – zamknięta platforma dedykowana biznesowi, która po kilku miesiącach działalności zrzesza już kilkaset osób.

– Organizację drugiej edycji przerwała pandemia. Początkowo mieliśmy nadzieję, że wszystko to się szybko skończy, potem – kiedy okazało się, że czeka nas nie kilka tygodni, a wiele miesięcy lockdownu i niepewności -, uznaliśmy że trzeba dostosować się do realiów i pod koniec października 2020 spotkaliśmy się online. Znowu frekwencja i feedback mnie zaskoczyły! Wiem, że wirtualne konferencje nie zastąpią tego, co dają te tradycyjne, ale pandemia nie może zabierać nam wszystkiego – trzeba umieć się dostosować i szukać nowych pomysłów i możliwości technologicznych, żeby te analogowe korzyści z  bywania na eventach, spróbować przenieść do świata wirtualnego. Myślę, że to co przygotowaliśmy na „trójkę” zaskoczy wielu uczestników – dodaje Michał.

Zanim jednak o technologii, przyjrzyjmy się temu, kto pojawi się na scenie, a właściwie na scenach, bo prelekcje podczas Founders Mind III odbywać się będą w dwóch „miejscach”. Agenda podzielona jest na dwie części: „inspiration” i „how to”. Inspiracje to prelekcje poświęcone pomysłom biznesowym, motywacji, psychologii, natomiast wystąpienia „how to” przyniosą praktyczne rozwiązania, pomysły i przykłady z życia.

Mogą Cię zainteresować

– Nazwiska pierwszych prelegentów możemy już ogłosić, co do pozostałych rąbka tajemnicy będziemy uchylać stopniowo. Obiecuję, że jest na kogo czekać – śmieje się Michał.

17 czerwca na wirtualnej scenie Founders Mind pojawią się m.in: 

  • Mateusz Kurleto z prelekcją pt. “Budowa kultury organizacji jako stały element biznesu”.
  • Michał Suski „Od 0 do 10 mln ARR – historia Surfer SEO”.
  • Piotr Zaniewicz – “Jak zrobić marketing i sprzedaż wyspecjalizowanych usług globalnie”.
  • Anna Tkaczyk – “Budowa organizacji od 0 do 100 osób – wzloty i upadki”.
  • Michał Sadowski – “Co czuje founder, gdy biznes ma turbulencje” AMA.
  • Mateusz Warcholiński – “Od 0 do 10k userów w 9 dni z zerowym budżetem”.
  • Grzegorz Rudno-Rudziński – “Od grupy założycieli do 250-osobowej firmy działającej na kilkunastu rynkach”.
  • Mateusz Paprocki – “Jak skutecznie wdrożyć OKR-y w firmie”.
  • Franciszek Georgiew – “Budowanie organizacji na wartościach, ich wyłanianie, skaskadowanie na procesy i rutynę operacyjną oraz dbanie by były wiecznie żywe”.
  • Jolanta Piela – „Najlepsza rzecz, jaką możesz zrobić dla swojego biznesu, to nauczyć się dbać o siebie”.

– Zaprosiliśmy wybitnych specjalistów, którzy opowiedzą o rozwijaniu firmy w obszarach takich jak: team building, sprzedaż, marketing, zarządzanie psychiką. Odbędą się też dwa panele dyskusyjne – ja poprowadzę rozmowę na temat globalnej sprzedaży produktów i usług, a Daniel Kotliński o budowaniu MVP.

Co ważne, po zakończeniu uczestnicy będą mieli dostęp do nagrań wszystkich wystąpień, więc nie ma obaw, że któreś z wystąpień się przegapi.

Founders Mind. Konferencja nie tylko do słuchania

Founders Mind nie będzie jednak konferencją “tylko do słuchania”. Co jest największą siłą branżowych spotkań, oprócz nazwisk i osobowości prelegentów? Rzecz jasna: networking. Ponieważ w wydarzeniu udział wziąć może nawet ponad 500 osób, każdy uczestnik będzie mógł się otagować i przygotować swój indywidualny profil. Dzięki temu łatwiej będzie znaleźć ludzi o podobnych zainteresowaniach i potrzebach czy potencjalnych inwestorów. Zainteresowani będą mogli porozmawiać 1:1 w specjalnych pokojach.

– Bardzo ciekawym rozwiązaniem z zakresu poszukiwania i nawiązywania relacji biznesowych będą też wirtualne targi. Firmy, które wezmą w nich udział, na ten dzień przygotują specjalne oferty dostępne wyłącznie dla uczestników Founders Mind. Co to oznacza? Z przedstawicielem każdego z wystawców będzie można porozmawiać na wideoczacie – dodaje Michał.  

Do 14 kwietnia trwa przedsprzedaż biletów w cenie 149 zł netto. Potem stawka idzie w górę.

KUP BILET NA KONFERENCJĘ JUŻ TERAZ

W cenie biletu uczestnik otrzymuje:

  • Dostęp do kilkunastu prelekcji dziejących się na dwóch równoległych “scenach”.
  • Dostęp do wszystkich nagrań po zakończeniu wydarzenia.
  • Dostęp do firm wystawiających się na targach. Z każdym z wystawców będzie można porozmawiać podczas wideokonferencji.
  • Możliwość spotkań 1:1 wideo – zarówno z uczestnikami, jak i prelegentami. Nie tylko w trakcie wykładów, ale też po zakończeniu konferencji.
  • Dostęp do dwóch paneli dyskusyjnych i współtworzenie kierunku dyskusji.

Mogą Cię zainteresować

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl