Środa (08.09) z Kamilem Porembińskim
Sieć daje nam wiele możliwości, a jednocześnie czyhają w niej niekiedy zupełnie niewidoczne zagrożenia. Zatem na co powinniśmy uważać? Już w najbliższą środę w godzinach 8.00-20.00 będziecie mogli zadawać pytania na platformie Founders.pl w tym temacie Kamilowi Porembińskiemu. Nasz ekspert wyjaśni między innymi działanie:
- domen
- certyfikatów
- różnego rodzaju procesów i strategii
Kamil Porembiński od kołyski związany ze środowiskiem biznesowym, startupowym i marketingowym. Jest architektem systemowym, administratorem systemów Linux oraz właścicielem firmy hostingowej Thecamels. Od wielu lat aktywnie działa w środowisku e-commerce, SEO i SEM, startupowym i biznesowym.
Wspiera freelancerów i duże firmy z zakresu projektowania i zarządzania systemami o wysokiej dostępności, zarządzania projektami i procesami oraz dostosowywania produktów do potrzeb nowoczesnych i świadomych klientów. Prowadzi również szkolenia, audyty i konsultacje z zakresu bezpieczeństwa internetowego, zarządzania projektami, zarządzania Agile, tworzeniem systemów o wysokiej dostępności.
Środa (08.09) z Mateuszem Warcholińskim
W środę o godzinie 12.00 spotkamy się na ostatniej sesji warsztatów, dotyczących budowania dochodowej spółki od zera. Dwa ostatnie spotkania były poświęcone sprzedaży, rekrutacji i marketingowi. Mateusz Warcholiński pokazał taktyki, jak zdobyć pierwszego klienta oraz wyjaśnił, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu pierwszych pracowników.
Czwarta sesja będzie dotyczyć OKR oraz KPI. Prelegent opowie, co i jak mierzyć oraz jak wyznaczać cele. Przybliży także temat wyznaczania zadań.
Mateusz Warcholiński współtworzy Brainhub (ponad 80 osób), specjalizującej się w budowaniu epickich aplikacji webowych i mobilnych w oparciu o JS (Node.js, React.js i wiele innych) dla klientów z całego świata. Wyróżnionej przez Deloitte, Financial Times czy Puls Biznesu jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie. Przed Brainhub budował startupy w Niemczech, a jeden z nich został wsparty przez akcelerator o2 (Telefonica). Specjalizuje się szczególnie w sprzedaży B2B, inbound marketingu i budowaniu biznesów od 0.
Czwartek (09.09) z Piotrem Zającem
Firma zarządzana z aplikacji (na przykładzie ClickUP) z Piotrem Zającem to kolejne warsztaty, które zapewniamy Wam na platformie Founders.pl. Pierwsza sesja „ClickUP – one app to replace them all” wystartuje w najbliższy czwartek o godzinie 14.00.
- Ogólne omówienie zagadnienia zarządzania projektami
- Czy tylko zarządzanie projektami?
- Dlaczego ClickUP?
- Od czego zacząć proces wdrożenia?
Podczas warsztatów prowadzący postara się omówić podstawy korzystania z narzędzia jakim jest ClickUP. Ponadto ma zamiar pokazać na praktycznych przykładach, że aplikacje do zarządzania zadaniami, przestały służyć już jedynie do zarządzania zadaniami, a stają się powoli aplikacjami do operacyjnego zarządzania firmą. Piotr Zając chce przedstawić teorię przeplataną praktycznymi przykładami rozwiązań, które pozwalają organizować pracę zespołów, zarządzać nimi, ich pracą oraz optymalizować ich pracę wyłapując niedociągnięcia. Nie chce omawiać poszczególnych funkcjonalności na sucho, dlatego postara się przedstawić wykorzystanie ich w praktyce.
Piotr Zając o sobie mówi: Z zawodu jestem ekomersiakiem. Z praktyki i doświadczenia UX’owcem. Z przymusu i dobrych efektów – sprzedawcą. Tworzę oraz współtworzę i współprowadzę kilka projektów. Moje główne działalności to:
- Network Sp. z o.o. – ecommerce & content software house. Specjalizujemy się we wdrożeniach i wsparciu ecommerce na rynku PL (B2C, B2B, PIM, etc.) w oparciu o Magento. Tworzymy i pomagamy także zarządzać dużymi zbiorami baz produktowych (PXM).
- Rozwijamy tutaj także własny produkt – aplikację Plugstore.pl – szybkie i łatwe stawianie sklepów na Magento bez wchodzenia do panelu administracyjnego. Aplikacja prowadzi krok po kroku przez meandry konfiguracji Magento zbierając jedynie kluczowe dane, resztę ustawień automatyzując.
- JDG – doradztwo dla ecommerce, audyty UX, ale także wsparcie w efektywnych wdrożeniach aplikacji ClickUp w organizacjach.
- Martech Media Sp. z o.o. – tworzymy aplikacje dla ecommrce. Na ten moment w trakcie jest SavvyShopper (redefiniowanie wykorzystania kodów rabatowych przez sklepy).
- CTF Sp. z o.o. – wsparcie w transformacji cyfrowej dla MSP.
Moja główna rola w większości tych firm to wymyślanie produktów/usług, wprowadzanie ich na rynek, określanie modelu sprzedaży i marketingu oraz wsparcie zespołu wiedzą i doświadczeniem. Od czasu do czasu lubię także się oderwać i popracować bezpośrednio z klientem nad konkretnym projektem.
Zostaw komentarz