Dołącz do klubu przedsiębiorczych osób – Founders.pl.
Polska jest krajem, który może wydawać się pułapką, jeśli chodzi o chęć bycia globalną organizacją. Jesteśmy rynkiem na tyle dużym, aby budować organizacje stabilne oparte wyłącznie o rynek wewnętrzny, polski. Takie działanie może być jednak dla niektórych Founderów niewystarczające. To nie zaspokaja ambicji, chęci rywalizacji z międzynarodowymi firmami czy w przypadku wielu usług (np. SaaS) jest wręcz skazana na zbyt niewielką skalę. Dlatego Go Global, czyli pierwsza z minikonferencji organizowanych przez Founders.pl, to bez wątpienia najbardziej rzetelne źródło wiedzy i networkingu.
– Founders.pl to platforma, która łączy przedsiębiorców z różnych branż. Wspólnymi siłami ułatwiamy rozwiązywanie problemów biznesowych i nie tylko, bo sporo rozmawiamy o psychice founderek i founderów. Pierwszą z minikonferencji, czyli Go Global, stworzyliśmy z myślą o wszystkich osobach, które chcą wyjść ze swoim biznesem globalnie, a do tej pory nie miały do tego odpowiednich narzędzi. Chcemy to ułatwić dzięki rzetelnym treścią od doświadczonych prelegentek i prelegentów. Dajemy solidne fundamenty pod tworzenie globalnych championów! – mówi Michał Bąk, przedsiębiorca i twórca platformy Founders.pl.
Kto pyta, nie błądzi
Podczas konferencji prelegenci zadbają, by uczestnicy dowiedzieli się:
- Jak budować marketing i sprzedaż globalnie
- Jak zabezpieczać prawnie, logistycznie i operacyjnie transakcje na odległość
- Jak wysyłać i sprzedawać towary na marketplace
Misją jest stworzenie championów, którzy będą myśleć globalnie, a nie lokalnie. Dlatego Go Global to przestrzeń dla osób, które chcą i lubią się uczyć, są otwarte na wiedzę i nowe doświadczenia, a także są świadome trendów na rynkach zagranicznych, przy jednoczesnym trzeźwym ocenieniu swojego potencjału.
Founders.pl – społeczność ludzi biznesu
Founders.pl to zamknięta społeczność przedsiębiorców, gwarantująca przede wszystkim dostęp do: warsztatów, merytorycznych treści, mentorów. To przestrzeń do codziennego networkingu i wymiany praktyk. Celem jest budowa miejsca dla osób z różnych branż i doświadczeniem biznesowym. Już za 39 złotych miesięcznie otrzymuje się dostęp nie tylko do samej konferencji Go Global, ale do całej platformy Founders.pl, gdzie już teraz czeka ponad 100 godzin materiałów w formie video dla różnych branż.
Wartościowa wiedza od najlepszych w swoim fachu
Wyróżnikiem konferencji są oczywiście prelegenci.
– W jednym miejscu zgromadzimy przedsiębiorcze kobiety i mężczyzn. Zadbaliśmy o to, by prelekcje prowadziły osoby, które doskonale wiedzą, jak skutecznie wychodzić globalnie – mówi Weronika Marek, Community Manager platformy Founders.pl.
Porządną dawkę praktycznej i teoretycznej wiedzy na dwóch scenach przekażą Wam:
- Michał Korba (User.com)
- Krzysztof Semp (Profit Crew)
- Ernest Trochimczuk (Sales Expert)
- Michał Zieliński (Sembot)
- Kamila Wyrwas (Woodpecker)
- Julia Kalysh (Woodpecker)
- Jakub Janaszek (inSTREAMLY/Streamcoi)
Ale to jeszcze nie cały line up Go Global! Zachęcamy do regularnego zaglądania na naszą stronę https://goglobal.founders.pl/, gdzie na bieżąco będziemy przedstawiać Wam kolejnych prelegentów i prelegentki wraz z tematami spotkań.
Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie: https://goglobal.founders.pl/
Zostaw komentarz