Sprawna obsługa klienta to dziś kluczowy element!

20.05.2016 AUTOR: REDAKCJA

Sprawna obsługa klienta to dziś kluczowy element w branży handlowej i to bez względu na to, czy mamy do czynienia z handlem bezpośrednim, czy tak popularnym dziś e-commerce. Zwłaszcza w przypadku sprzedaży internetowej relacje z klientami odgrywają decydującą rolę, ponieważ wydłużenie kontaktu na linii sprzedawca – nabywca nierzadko rodzi problemy komunikacyjne. Dlatego dział handlowy muszą tworzyć prawdziwi profesjonaliści, dysponujący rzetelną wiedzą o produkcie oraz umiejętnością zrozumienia potrzeb klienta i dopasowania do nich właściwego towaru. W rozrastającej się w szybkim tempie branży e-sprzedaży systemy do zarządzania relacjami z klientami wydają się zatem nieodzownym elementem codziennej pracy, zbawiennym przede wszystkim dla handlowców. Wybierając zatem odpowiedni CRM dla swojego e-biznesu, warto szukać systemu tworzonego głównie dla nowoczesnych branż handlowych. Takim rozwiązaniem jest miniCRM.  

Czytelne raporty wspomagające analizę sprzedaży

Funkcja raportów w takim systemie jak CRM jest gwarantem dalszego rozwoju biznesu i dostosowywania go do ciągłych zmian w preferencjach klientów. Czytelne raporty w aplikacji miniCRM pozwalają na wyciąganie wniosków ze sprzedaży i kontrolę transakcji handlowych pod kątem ich opłacalności dla firmy. Przedsiębiorstwo, analizując działania sprzedażowe na przestrzeni określonego przedziału czasowego, jest w stanie powiedzieć, jaka grupa produktów cieszyła się największym zainteresowaniem, inwestycja w jakie towary przyniosła stratę, jacy klienci byli w danym okresie najważniejsi dla firmy i wreszcie jacy pracownicy przynieśli biznesowi największe zyski. Być może czasowe zainteresowanie klientów danym produktem wynikało z sezonowego zapotrzebowania na niego, a może było ono wynikiem przewagi konkurencji nad firmą – wszystkie te dane są dostępne za pośrednictwem funkcji „raporty”. Pomaga ona przedsiębiorstwu w bardziej elastyczny sposób podejść do oferowanego asortymentu, dzięki świadomości wszystkich zmiennych czynników zewnętrznych.

Oszczędność czasu i lepsze planowanie

Kolejna funkcja miniCRM-u wspomagająca codzienne działania sprzedażowe w e-biznesie to lista zadań do wykonania. Pozwala ona na szybkie i łatwe planowanie kolejnych czynności, dzięki czemu handlowiec może wydajnie rozłożyć swoją pracę w czasie i rzetelnie przygotować się do współpracy z następnymi klientami. Listę zadań wspiera w organizacji pracy i konstruktywnym planowaniu kalendarz miniCRM-u wraz z funkcją powiadomień. Wszystkie te funkcje sprawiają, że handlowiec nie zapomni o żadnym spotkaniu z klientem czy kończącym się terminie realizacji konkretnego zamówienia. Wydajne planowanie w połączeniu z dostępem do wszystkich danych o klientach w jednym miejscu oszczędza jednocześnie czas handlowca, ponieważ pozwala mu na obsługę większej liczby klientów w krótszym czasie.

Mobilność i intuicyjność

Każdy handel, zwłaszcza internetowy, wymaga od pracowników spotkań z klientami nie tylko w biurze, ale również w terenie. W takim przypadku aplikacja miniCRM okazuje się niezwykle przydatna. System jest bowiem dostępny na każdym nowoczesnym urządzeniu, a do jego uruchomienia wystarczy jedynie łącze internetowe i przeglądarka www. To sprawia, że handlowiec ma nieograniczony dostęp do wszystkich danych firmowych w każdym miejscu i o każdym czasie, dzięki czemu może rzetelnie przygotować się do spotkania z klientem, pamiętając o wszystkich ważnych dla niego ustaleniach.

Mając wiele zadań do wykonania i obsługując dużą liczbę klientów, handlowcy cenią sobie rozwiązania CRM, które ułatwiają ich codzienną pracę. Takim ułatwieniem jest prosta obsługa systemu, nierodząca dodatkowych trudności. Intuicyjny i przejrzysty interfejs miniCRM-u sprawia, że obsługa aplikacji nie nastręcza żadnych problemów nawet osobom, które wcześniej nie miały do czynienia z podobnymi rozwiązaniami technicznymi.

Takie narzędzie jak miniCRM pozwala na zbudowanie silnej relacji z klientami, opartej na zaufaniu i wiarygodności. Wszystkie najważniejsze funkcje aplikacji – kontakty, zadania, interesy, raporty i inne – można w dodatku przetestować, korzystając z darmowej wersji systemu na stronie https://minicrm.pl/. Po zadowalającym okresie próbnym użytkownik ma możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego dla potrzeb jego firmy planu abonamentowego.

Maksymilian Śleziak

Czytaj również:

Jak wybrać prosty CRM dla start-upu?

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail