Marketing i Biznes Marketing Najciekawsze cytaty Marketing &Biznes – wrzesień 2015

Najciekawsze cytaty Marketing &Biznes – wrzesień 2015

Najciekawsze cytaty Marketing &Biznes – wrzesień 2015

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Twoja marka osobista to wcale nie to, co Ty o sobie sądzisz. To opinia, jaką na Twój temat mają inni ludzie.

Alina Stasiak, wrzesień 2015

Komunikacja to przecież rozmowa, dyskusja, czasem nawet kłótnia, a ignorowanie ludzi i lekceważenie ich zdania nie przysporzy nikomu zwolenników. Oczywiście nie mamy tu na myśli „hejterów”, czyli tych, którzy krytykują dla samego krytykowania i których żadne argumenty nie będą w stanie przekonać. Z takimi osobami nie warto nawet rozmawiać, najlepiej po prostu je zignorować i nie wdawać się z nimi w polemikę.

Alina Stasiak, wrzesień 2015

Nie od dziś marki stawiają na autentyczność w komunikacji z klientem. Problem jednak w tym, że nierzadko mają problem ze zrozumieniem tego pojęcia. Zamiast prawdziwości stawiają na wymuszoną perfekcyjność, upatrując w niej swojej wiarygodności. Gwarantują doskonałość oferowanych produktów bądź usług, prowadzą komunikację opierającą się o „wspaniałość” czy „niezastąpioność” proponowanych rozwiązań. W efekcie autentyczność traci na znaczeniu, staje się pustym słowem, które używane w nadmiarze szkodzi. Jak więc być prawdziwym w świecie przepełnionym wiarygodnością?

Andrzej Gruszka, wrzesień 2015

3, 4 lata temu dominowały marki tanie, ponieważ to cena miała decydujące znaczenie przy zakupie. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów ważniejsze stały się takie elementy jak jakość, bezpieczeństwo czy autentyczność. Potwierdzają to rokrocznie badania wizerunkowe marek, np. European Trusted Brands Reader’s Digest, które w doskonały sposób pokazują zmianę perspektywy klienta w odniesieniu do panujących realiów.

Andrzej Gruszka, wrzesień 2015

Uważam, że w Polsce, pomimo dynamicznego wzrostu w handlu elektronicznym, sprzedawcy wciąż nie są dostatecznie wyedukowani. E-handel to nie to samo, co zwykła sprzedaż.

Michał Bąk, wrzesień 2015

Nieprawdą jest, że logo Twojej firmy, które nie zostało zarejestrowane jako znak towarowy, nie podlega żadnej ochronie prawnej. Przede wszystkim należy pamiętać o art. 10 „Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”, zgodnie z którym oznaczenie towarów lub usług, czy też jego brak, które może wprowadzać kupujących w błąd, m.in. co do pochodzenia danego towaru lub usługi, stanowi czy nieuczciwej konkurencji.

Anna Żmijewska, wrzesień 2015

Blogosfera wprowadziła nową jakość w marketingu. Zaufanie do blogów może pozytywnie przełożyć się na zaufanie do marki. Czytelnicy chętnie zaglądają na blogi, nawet jeśli pojawia się na nich promocja produktów. Póki co to narzędzie nie jest jeszcze wyeksploatowane ale jeśli będzie rozwijać się tak prężnie jak do tej pory, w przeciągu kilku lat może stracić na skuteczności. W tym momencie zdecydowanie warto w nie zainwestować.

Dominika Kozłowska, wrzesień 2015

Kiedy robimy zakupy offline, wystarczy wrzucić produkty do koszyka, przejść do kasy i zapłacić. W związku z tym w sklepie internetowym trzeba dążyć do maksymalnego uproszczenia procesu zakupowego. Jasny i nawołujący do akcji przycisk „dodaj do koszyka”, proste przejście do wypełniania formularza zamówienia. Zredukuj kroki, które musi przejść klient, do minimum. Im mniej czynności do wykonania, tym mniej możliwości porzucenia procesu zakupowego.

Michał Bąk, wrzesień 2015

Testy A/B można porównać do systematycznego biegania dla zdrowia. Czy jednak poprawimy nasze zdrowie, biegając, a jednocześnie żywiąc się śmieciowym jedzeniem, zarywając noce i żyjąc w ciągłym stresie? Niespecjalnie. Testy A/B to tak naprawdę lifestyle dla właścicieli sklepów internetowych. Wymagają one zmiany trybu życia, a raczej trybu pracy na zdrowszy. Co zatem mamy z biegania i dlaczego jest ono tak popularne? Jest wiele powodów, ale nawet sam organizm nam za to dziękuje, uwalniając endorfiny wraz z większym wysiłkiem fizycznym. Sklep również się nam odwdzięczy za systematyczne testy A/B – w postaci trwałych wzrostów konwersji.

Piotr Oracz, wrzesień 2015

Rejestr klauzul niedozwolonych prowadzony jest przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W razie stwierdzenia, że dany zapis umowy (regulaminu) narusza interes konsumenta, Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie wydaje wyrok, na podstawie którego wpisywany jest on do publicznego rejestru, dostępnego dla każdego.

Adam Puchacz, wrzesień 2015

 

Czytaj również:

Najciekawsze cytaty Marketing & Biznes – sierpień 2015

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl