Najciekawsze cytaty Marketing & Biznes – sierpień 2015

30.08.2016 AUTOR: Marta Bąk

Jeśli chodzi o skalowanie własnego biznesu, to jest taki jeden punkt zwrotny, mianowicie kiedy zaangażowaliśmy się we współpracę z naprawdę znanym i znaczącym internetowym portalem pod koniec 2013 r. To pozwoliło nam uświadomić sobie, jak dużą potęgą są serwisy typu Amazon i jaki w tym tkwi potencjał. Wtedy wiedziałem już, że Rumunia zdecydowanie nie jest rynkiem, na którym będę mógł działać, że trzeba będzie wyjść poza ten obszar.

Valentin Radu, sierpień 2015

Niezwykle ważnym do zapamiętania jest fakt, że wygląd wiadomości reklamowej to jedynie połowa sukcesu. Na zachęcenie użytkownika do przeczytania maila mamy średnio 2–3 sekundy. Właśnie dlatego wiadomości muszą być krótkie, przejrzyste i zawierające jak największą ilość przekazu w jak najmniejszej formie.

Michał Sołtys, sierpień 2015

Zmiana koloru przycisku umożliwiającego dodanie produktu do koszyka pozwala na zwiększenie konwersji nawet o kilkanaście procent. Zmiana tła witryny, np. współpracujących ze mną firm, daje szansę nawet na kilkuprocentowy wzrost sprzedaży.

Artur Smolicki, sierpień 2015

Jeżeli właściwy tytuł połączymy z atrakcyjną dla odbiorcy treścią, dodatkowo dbając o kilka istotnych dla nas słów kluczowych w środku artykułu, po kilku miesiącach nasze statystyki zaczną wyraźnie rosnąć.

Artur Smolicki, sierpień 2015

Celebryci nierzadko stanowią wzorce dla sporej części społeczeństwa. Mają wpływ na codzienne funkcjonowanie ludzi, którzy chcą utożsamiać się ze stylem życia gwiazd i go naśladować. Ale konsumenci wiedzą także, że za udział w reklamie gwiazda inkasuje spore pieniądze i zachwala produkt, którego niekoniecznie używa sama.

Marta Górazda, sierpień 2015

Jeśli idea marki nie jest w 100 proc. bliska wartościom wyznawanym przez celebry tę lub jeśli celebryta angażuje się w daną działalność tylko ze względu na modę, możliwość zarobienia dużych pieniędzy albo poprawę swojego wizerunku, to prędzej czy później zaczną pojawiać się problemy. Różnice i nieścisłości pomiędzy tym, jaka jest marka, a tym, jaki jest celebryta, wyjdą na jaw.

Paulina Pięta, sierpień 2015

To, czy w przypadku danych produktów chcemy konkurować ceną i z kim, jest decyzją biznesową, która powinna zostać podjęta świadomie i na podstawie odpowiednich danych. Nawet jeśli e-sklep nie chce być najtańszy na rynku, to powinna to być decyzja świadoma, a nie wynikająca z intuicji.

Jakub Kot, sierpień 2015

Pamiętajmy również, że generowanie bazy danych oraz umiejętne zarządzanie nią może stanowić potężny kapitał firmy. Przekonasz się o tym po rozpoczęciu prowadzenia szczegółowych statystyk i analizie własnych działań.

Michał Rusek, sierpień 2015

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/biznes/najciekawsze-cytaty-magazynu-marketing-biznes-lipiec-2015

Przyjazna strona mobilna, czyli o mobile UX słów klika

Jak promować sklep internetowy i wykreować markę?

Do góry!

Polecane artykuły

25.06.2019

Lead scoring DMsales. Jak działa i jakie daje korzyści dla ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam