Marketing i Biznes Luźne Reklama produktów konopnych w sieci — jakie dane mają największą wartość dla potencjalnych klientów?

Reklama produktów konopnych w sieci — jakie dane mają największą wartość dla potencjalnych klientów?

Chcesz założyć sklep CBD lub zwiększyć dotychczasową sprzedaż? Warto wiedzieć, jakie triki reklamowe trafiają do konsumentów. W przypadku produktów konopnych i medycznej marihuany trzeba uważać też na ograniczenia prawne związane z ich promocją.

Reklama produktów konopnych w sieci — jakie dane mają największą wartość dla potencjalnych klientów?

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Olejek CBD

CBD i jego „cudowne” właściwości to zły trop 

Trzecia metoda marketingowa wydaje się najlepszym wyborem. Polega na dostarczaniu klientom rzetelnych informacji dotyczących działania CBD w formie wpisów blogowych, postów w social mediach, artykułów czy newsletterów. Jednym słowem wszelkich metod komunikacji, które nie są typowym banerem reklamowym. 

Budowa wizerunku marki na tej podstawie daje największe korzyści i pomaga wyrobić renomę na rynku. Wpisy poparte źródłami w postaci badań klinicznych budzą zaufanie nawet wśród sceptyków. Co więcej, potwierdzają wiedzę i doświadczenie sprzedawcy w temacie konopi. Wystarczy spojrzeć na sklep, który od lat działa na rzecz uświadamiania polskich konsumentów odnośnie korzyści płynących z przyjmowania CBD, mowa tu o sklepie z CBD Dobre Konopie

Jego właściciele postrzegani są jako specjaliści w tym temacie, a ich produkty najczęściej polecane w branży konopnej. Posiadają własne uprawy konopi siewnych i wkładają ogrom pracy w rozwój tej gałęzi gospodarki w Polsce.  

Sklep z CBD — czego unikać w komunikacji wizerunkowej?

Rynek konopny w Polsce rośnie w zawrotnym tempie. Bez reklamy w sieci nowy sklep CBD zniknie w tłumie. Wśród sposobów reklamowania produktów konopnych można wyróżnić dwie drogi. 

Pierwsza opiera się na wychwalaniu CBD jako remedium na wszelkie choroby. Nie budzi zaufania klientów, a dodatkowo może przynieść twojej firmie problemy prawne. Produkty CBD nie zastąpią leczenia w przypadku epilepsji, Alzheimera czy nowotworów. Mogą być stosowane w celu łagodzenia objawów oraz jako wsparcie tradycyjnej terapii. Zgodnie z prawem nie należy w hasłach czy opisach reklamowych sugerować leczniczego charakteru CBD.  

Druga strategia skierowana jest do osób, które szukają w CBD zamiennika marihuany. Ponownie jest to działanie niezgodne z prawem. Po pierwsze, kannabidiol nie ma działania psychoaktywnego, więc jego sugerowanie może zostać uznane za świadome wprowadzanie konsumentów w błąd. 

W Polsce nielegalne jest reklamowanie produktów o działaniu odurzającym lub z zawartością substancji psychotropowych, dlatego także w przypadku medycznej marihuany nie należy iść tą drogą.     

Które produkty konopne budzą największe zainteresowanie klientów?

W przyciągnięciu klientów pomoże również szeroki asortyment produktów wysokiej jakości. Mniejsze sklepy stawiają wyłącznie na olejki CBD. Są one pierwszym wyborem dla większości osób, które rozpoczynają swoją przygodę z konopiami. Jednak nie każdy szuka suplementu wymagającego codziennego stosowania. Inni nie lubią z kolei smaku olejków konopnych. 

Drugi pod względem popularności jest susz CBD. Zalecaną metodą jego zażywania jest waporyzacja, chociaż bywa sprzedawany również w formie gotowych jointów. Wprowadzając do sklepu susz konopny, warto udostępnić też asortyment taki jak waporyzatory, bletki czy crushery. W ten sposób klient będzie mógł zakupić wszystko w jednym miejscu. 

Największe sklepy CBD oferują dodatkowo olejki dla zwierząt, żywność konopną i kosmetyki. Zwłaszcza oleje dla pupili cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Działają na psy i koty uspokajająco, więc pomagają w przypadku lęku lub trudności behawioralnych. Warto pomyśleć o ich wprowadzeniu, zanim zrobi to konkurencja. 


Artykuł sponsorowany 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl