Posprzedażowa obsługa klienta – na co zwrócić uwagę?
Dobre zrozumienie potrzeb klienta to klucz do sukcesu e-sklepu. Wpływa ono nie tylko na prowadzenie, ale także rozwój biznesu. Tak więc, jeśli chcesz, by Twoja firma była dla Ciebie zyskowna, zadbaj zarówno o kwestie wygodnego i szybkiego zakupu Twoich produktów, ale także rzetelną i przystępną obsługę posprzedażową swoich klientów. Zrób to, by zwiększyć sprzedaż w e-sklepie dzięki personalizacji komunikacji.
Jeśli chcesz, by klienci zapamiętali Twój e-sklep i z chęcią ponownie skorzystali z jego oferty, daj się im zapamiętać. Doskonałym rozwiązaniem jest personalizacja powiadomień mailowych o statusie przesyłki oraz strony śledzenia.
Spersonalizowany styl komunikacji z kupującymi w procesie posprzedażowym jest niezwykle istotny. Internauci każdego dnia dokonują bowiem wielu zakupów w e-sklepach. W związku z tym otrzymują mnóstwo podobnych maili, które trudno od siebie odróżnić. Zadbaj więc o to, by strona statusu zamówienia czy śledzenia przesyłki korespondowały z wyglądem Twojego e-. Tak, by klient, klikając w przychodzący mail nie miał wątpliwości, od którego sklepu go otrzymał.
Czym jest Apaczka PRO Brand?
Samodzielne tworzenie komunikacji w procesach posprzedażowych związanych z zamówieniami w e-sklepie to niełatwe zadanie, dlatego warto powierzyć je specjalistom. Jeśli prowadzisz e-commerce i wysyłasz dużo przesyłek, na pewno znasz serwis Apaczka.pl. To sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich, który w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty nową usługę, jaką jest Apaczka PRO Brand .
Usługa ta pozwala na personalizację maili z powiadomieniami oraz stron śledzenia poprzez dodanie do nich logotypu Twojego e-sklepu, danych kontaktowych czy banerów z aktualnymi promocjami lub ofertami. Dzięki takiemu rozwiązaniu na każdym etapie realizacji zamówienia pozostajesz w kontakcie z klientem, jednocześnie poprawiając jego doświadczenie zakupowe, a także zwiększasz rozpoznawalność swojej marki w procesie posprzedażowym. Warto dodać, że personalizacja obejmuje również treść maili z powiadomieniami, co sprawia, że spójność w komunikacji z klientem zostaje zachowana na każdym etapie.
Zostaw komentarz