Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową.
Zapraszamy na szkolenie „Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie„, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w relacjach międzyludzkich. Wiedza ta pozwoli opanować umiejętność odpowiedniej oceny sytuacji w kontekście kulturowym. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące m.in. komunikacji elektronicznej oraz zasad doboru stroju i akcesoriów w zależności od okazji. Jeśli jesteś osobą zobligowaną do częstych kontaktów biznesowych weź udział w szkoleniu i wzmocnij poczucie pewności siebie w kontaktach służbowych.
Szkolenie odbędzie się 24-25 października 2016r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Różnice kulturowe i umiejętność zachowywania się w sposób naturalny
- Wzmacnianie własnego wizerunku w wszelkiego rodzaju relacjach
- Wpływ obowiązujących norm i konwenansów na nawiązywanie kontaktów biznesowych
- Właściwe decyzje w obszarze wyglądu, ubioru oraz aranżacji przestrzeni
Zostaw komentarz