Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

21.10.2016 AUTOR: REDAKCJA

Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową.

Zapraszamy na szkolenie “Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie“, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w relacjach międzyludzkich. Wiedza ta pozwoli opanować umiejętność odpowiedniej oceny sytuacji w kontekście kulturowym. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące m.in. komunikacji elektronicznej oraz zasad doboru stroju i akcesoriów w zależności od okazji. Jeśli jesteś osobą zobligowaną do częstych kontaktów biznesowych weź udział w szkoleniu i wzmocnij poczucie pewności siebie w kontaktach służbowych.

Szkolenie odbędzie się 24-25 października 2016r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

savoir-vivre_1200x628

Główne zagadnienia:

 

  • Różnice kulturowe i umiejętność zachowywania się w sposób naturalny
  • Wzmacnianie własnego wizerunku w wszelkiego rodzaju relacjach
  • Wpływ obowiązujących norm i konwenansów na nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Właściwe decyzje w obszarze wyglądu, ubioru oraz aranżacji przestrzeni

Trener:

Kontakt w sprawie szkolenia:

Do góry!

Polecane artykuły

04.12.2019

Pakiety Kurierskie dla ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam