Marketing i Biznes Biznes Ile zajmuje założenie sklepu internetowego, jak zrobić to szybciej?

Ile zajmuje założenie sklepu internetowego, jak zrobić to szybciej?

Ile zajmuje założenie sklepu internetowego, jak zrobić to szybciej?
Ile zajmuje założenie sklepu internetowego? Najszybszy sposób na sprzedawanie online Zalety sklepu internetowego

Setki przedsiębiorczych umysłów podczas wyjątkowego wydarzenia na PGE Narodowy. Konferencja Founders Mind

Dowiedź się więcej o Wydarzeniu

Nasze życie w dużej mierze przeniosło się do sfery wirtualnej. Obecnie, nawet pizzę wolimy zamówić z dowozem przez internet niż pójść do restauracji. Internetowe usługi ułatwiają nam życie, nie chcemy rezygnować z tego komfortu, nic dziwnego, że powstaje coraz więcej internetowych sklepów – przedsiębiorcy chcą do nas dotrzeć i zadowolić konsumentów.

Ile zajmuje założenie sklepu internetowego?
 

Otwieranie sklepu internetowego jest zależne od wielu czynników, może zająć od 5 do nawet 30 dni, a czasem dłużej. Zależy, jak bardzo rozbudowana i skomplikowana ma być strona. Jeśli postanowiliśmy, że sami wykupimy hosting, domenę i rozpoczniemy prace nad stroną, to jej uruchomienie może zająć nam ponad miesiąc, ponieważ założenie e-sklepu wymaga pomocy innych osób. Nierzadko musimy zatrudnić grafika, programistę i prawnika. Każda z tych osób jest odpowiedzialna za inny aspekt strony www. Zakładanie sklepu na serwisie ogłoszeniowym jest dużo szybsze, ponieważ nie musimy skupiać się na formalnościach związanych z powstawaniem strony.

Najszybszy sposób na sprzedawanie online
 

Jak już wspomnieliśmy, jedynym z szybszych sposobów na założenie sklepu internetowego, jest otworzenie konta firmowego na serwisie ogłoszeniowym typu Sprzedajemy.pl. Rejestracja zajmie nam kilka minut, potem już możemy zacząć działać. To ogromna zaleta dla tych, którzy chcieliby uruchomić sprzedaż już pierwszego dnia od otwarcia sklepu internetowego. W przypadku własnego e-commerce ten czas mógłby być znacznie wydłużony.

Co wpływa na czas tworzenia sklepu internetowego?

Sprzedawanie w internecie wydaje się proste, jednak w praktyce bywa to dość skomplikowane. Szczególnie na samym początku, kiedy sklep trzeba stworzyć. Sama sprzedaż jest już znacznie prostsza. Poniżej przedstawimy, jakie są etapy tworzenia e-sklepu.

Pomysł na biznes

Najpierw musimy się zastanowić, co chcemy sprzedawać, czy będzie popyt na nasze produkty.

Zlecenie stworzenia e-commerce

Trzeba umówić się z prawnikiem i z webmasterami, którzy przygotują dla nas stronę. Przedstawiamy nasz pomysł i akceptujemy kosztorys.

Przygotowanie strony internetowej i produktów

My zajmujemy się produktami, a webmaster w tym czasie tworzy dla nas stronę. W zależności od poziomu skomplikowania może to zająć nawet miesiąc.

Wdrożenie projektu sklepu internetowego

Kiedy strona jest już gotowa, przychodzi pora na testy systemu, by sprawdzić, czy wszystko działa, to też może zająć kilka tygodni.

Optymalizacja i SEO e-sklepu

Samo założenie sklepu nie da nam zysku, strona musi być dobrze zoptymalizowana pod względem słów kluczowych, tak, by generowała, jak największy ruch.

Zalety sklepu internetowego
 

Jedną z większych zalet posiadania sklepu internetowego to koszty prowadzenia działalności, nie musimy płacić za wynajem lokalu, jeśli nie sprzedajemy perfum, tytoniu, alkoholu czy sprzętu fotograficznego i telewizyjnego, a dostawa jest dostępne jedynie w trybie wysyłkowym, to jesteśmy zwolnieni z posiadania kasy fiskalnej. Sklep internetowy firmy pomoże także dotrzeć do większej ilości osób, szczególnie dzięki kampaniom reklamowym.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl