Marketing i Biznes Luźne Podsumowanie 24.07-30.07

Podsumowanie 24.07-30.07

Podsumowanie 24.07-30.07

Jesteś przedsiębiorczym freakiem i zależy Ci na rozwoju Twojej firmy? Spotkaj setki podobnych rekinów biznesu podczas konferencji Founders Mind

Sprawdź szczegóły!

Cześć!

Właśnie mamy ostatni dzień lipca. Kto by przypuszczał, że może on skończyć się tak szybko?

Jakie teksty przygotowaliśmy dla Was w zeszłym tygodniu?

Kolejna część naszego słownika IT jest przed Wami. Tym razem znajdziecie w nim zwroty zaczynające się na litery od I do M.

Huffington Post jest jedną z najpopularniejszych witryn informacyjnych w Stanach Zjednoczonych oraz na świecie. W jaki sposób rozwinęła się ona tak szybko? Zapraszamy do lektury artykułu poświęconego temu zagadnieniu.

Justyna Fałkowska z Projekt Programistka zgodziła się na przeprowadzenie wywiadu dla Marketing i Biznes! Bardzo jej za to dziękujemy.

W jaki sposób powinno się sprzedawać na Amazonie? Jakie są zalety i wady tego rozwiązania? Przekonacie się czytając nasz artykuł na ten temat.

Kamil Czerwonka, PM oraz test manager w firmie Connectis, zgodził się na przeprowadzenie wywiadu. Dziękujemy mu za czas znaleziony dla naszych czytelników.

Nauka programowania jest ciężka. Jakie trudności podczas niej napotkamy i czy da się je przezwyciężyć?

Jak sprawić, żeby nasz mailing był piękny i skuteczny? Tego nauczymy się korzystając z przygotowanego przez nas artykułu poświęconego temu zagadnieniu!

Sprawienie, żeby klienci pozostali nam wierni wymaga wiele wysiłku i długiej pracy. W jaki sposób można zbudować ich lojalność, tak aby nie chcieli odejść do konkurencji?

Jeżeli prowadzisz biznes, jest duża szansa, że prędzej czy później nadejdzie potrzeba sporządzenia umowy o zakazie konkurencji. Jak się do tego zabrać?

Planujesz nauczyć się jakiegoś języka programowania, ale nie wiesz który wybrać? Jednym z czynników decydujących o wyborze odpowiedniego języka powinna być ich popularność wśród pracodawców.

Pora spojrzeć na liczby

Pora przyjrzeć się statystykom pokazującym szybki przyrost popularności portalu (statystyki brane w chwili pisania):

Fb: Fanpage –  4735, było 4699 (przyrost o 36),

grupa Marketing i Biznes –2301, było 2260, (przyrost o 41),

grupa praca marketing – 1955, było 1920 (przyrost o 35 ).

Twitter: 300, było 287 (przyrost o 13 ).

LinkedIn: 91, było 90(przyrost o 1 ).

Co pokazują raporty z Monitori?

Ile mówiono?

 

Jak mówiono?

 

Gdzie prowadzono dyskusje?

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl