Podsumowanie: Obsługa klienta oraz logistyka

21.08.2017 AUTOR: Radek Borzym

Hej!

Przygotowaliśmy dla Was serię artykułów poświęconych obsłudze klienta i logistyce. Oba te aspekty e-commerce są istotne jeżeli chcemy, żeby nasz biznes rozwijał się szybko i żeby klienci byli zadowoleni.

Czym różni się pojęcie “customer service” od pojęcia”customer success”? Oba te terminy zlały się w jedno, jednak nie jest do końca tak, że oznaczają one to samo. Mamy dla Was artykuł, który wyjaśni wszystkie wątpliwości w tej kwestii.

Obsługa klienta sklepu e-commerce nie kończy się na zamówieniu, to proces o wiele bardziej wielowymiarowy. Mamy dla Was porady, które sprawią, że polepszycie poziom obsługi w swoim sklepie.

Dobrze skonstruowane FAQ to nie jedyny i nie wystarczający sposób na radzenie sobie z problemami jakie miewają klienci. Mamy dla Was przygotowane także kilka innych propozycji na polepszenie tego aspektu obsługi klienta w Waszej firmie.

Ludzie trafiają się różni. Co zrobić, żeby być gotowym na pojawienie się klientów wyjątkowo trudnych? Na szczęście można na tę ewentualność odpowiednio się przygotować korzystając z kilku prostych zasad.

Przekuwanie porażek w sukcesy to umiejętność, którą posiąść chciałby chyba każdy z nas. Co zrobić, żeby nasze problemy z klientami zamieniły się w zwycięstwa?

Ważne jest, żeby nasze działania podczas obsługi klienta były zgodne z prawem. Dlatego też, przygotowaliśmy dla Was tekst, który uświadomi Wam aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego. 

Dobrze przygotowane opakowanie także jest elementem obsługi klienta. Jeżeli zadbamy o odpowiednią estetykę naszych przesyłek, to możemy liczyć na to, że klienci o nas nie zapomną.

Dlaczego warto jest skorzystać z usług brokera kurierskiego? Mamy dla Was 4 powody, które sprawiają, że warto jest pomyśleć o wypróbowaniu tej możliwości.

Czy warto jest zdać się na firmę zewnętrzną, która zapewni nam logistykę? Co zyskamy na outsourcingu tego krytycznego dla sklepu e-commerce procesu?

Same day delivery z pewnością jest kontrowersyjnym tematem wśród osób zajmujących się prowadzeniem własnej działalności e-commerce. Czy warto jest wypróbować tę droższą formę dostawy w naszym sklepie?

Giełda transportowa z pewnością jest ciekawą możliwością, która odpowiednio wykorzystana poprawi funkcjonowanie naszego internetowego sklepu. W jakich sytuacjach zyskamy na skorzystaniu z niej?

Do góry!

Polecane artykuły

15.07.2019

Jak tworzyć i sprzedawać kursy internetowe – Maciej Aniserowicz ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam