Podsumowanie: Obsługa klienta oraz logistyka

21.08.2017 AUTOR: Radek Borzym

Hej!

Przygotowaliśmy dla Was serię artykułów poświęconych obsłudze klienta i logistyce. Oba te aspekty e-commerce są istotne jeżeli chcemy, żeby nasz biznes rozwijał się szybko i żeby klienci byli zadowoleni.

Czym różni się pojęcie “customer service” od pojęcia”customer success”? Oba te terminy zlały się w jedno, jednak nie jest do końca tak, że oznaczają one to samo. Mamy dla Was artykuł, który wyjaśni wszystkie wątpliwości w tej kwestii.

Obsługa klienta sklepu e-commerce nie kończy się na zamówieniu, to proces o wiele bardziej wielowymiarowy. Mamy dla Was porady, które sprawią, że polepszycie poziom obsługi w swoim sklepie.

Dobrze skonstruowane FAQ to nie jedyny i nie wystarczający sposób na radzenie sobie z problemami jakie miewają klienci. Mamy dla Was przygotowane także kilka innych propozycji na polepszenie tego aspektu obsługi klienta w Waszej firmie.

Ludzie trafiają się różni. Co zrobić, żeby być gotowym na pojawienie się klientów wyjątkowo trudnych? Na szczęście można na tę ewentualność odpowiednio się przygotować korzystając z kilku prostych zasad.

Przekuwanie porażek w sukcesy to umiejętność, którą posiąść chciałby chyba każdy z nas. Co zrobić, żeby nasze problemy z klientami zamieniły się w zwycięstwa?

Ważne jest, żeby nasze działania podczas obsługi klienta były zgodne z prawem. Dlatego też, przygotowaliśmy dla Was tekst, który uświadomi Wam aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego. 

Dobrze przygotowane opakowanie także jest elementem obsługi klienta. Jeżeli zadbamy o odpowiednią estetykę naszych przesyłek, to możemy liczyć na to, że klienci o nas nie zapomną.

Dlaczego warto jest skorzystać z usług brokera kurierskiego? Mamy dla Was 4 powody, które sprawiają, że warto jest pomyśleć o wypróbowaniu tej możliwości.

Czy warto jest zdać się na firmę zewnętrzną, która zapewni nam logistykę? Co zyskamy na outsourcingu tego krytycznego dla sklepu e-commerce procesu?

Same day delivery z pewnością jest kontrowersyjnym tematem wśród osób zajmujących się prowadzeniem własnej działalności e-commerce. Czy warto jest wypróbować tę droższą formę dostawy w naszym sklepie?

Giełda transportowa z pewnością jest ciekawą możliwością, która odpowiednio wykorzystana poprawi funkcjonowanie naszego internetowego sklepu. W jakich sytuacjach zyskamy na skorzystaniu z niej?

Do góry!

Polecane artykuły

25.04.2019

Monitorowanie cen ‒ jak skutecznie stworzyć strategię cenową i rozwijać ...

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail
 

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam