Cześć!
Tak, to naprawdę jest już koniec czerwca. Koniec wiosny. Jak to się stało? Czy da się to jakoś zatrzymać?
Być może nasze artykuły pozwolą Wam dłużej cieszyć się wiosną?
Co zrobić, żeby klienci chętniej dokonywali interakcji z naszą marką? Częstym sposobem jest tutaj grywalizacja ich doświadczeń. Czy to rozwiązanie sprawi, że klienci zaczną bić się o przyznawane przez nas punkty? Kto wie.
Czy jesteście zainteresowani podjęciem współpracy ze znanym youtuberem, który pomoże wypromować Wasze produkty? Jeżeli tak, to warto dowiedzieć się jak powinno się zabrać do zainicjowania takiej relacji.
Stworzyliśmy słowniczek zwrotów związanych z IT, który pomoże wszystkim początkującym programistom szybciej wdrożyć się w branżę.
Samo stosowanie content marketingu, lub marketingu mailowego nie wystarczy do promocji naszego biznesu. Może warto jest więc połączyć obie te metody?
Co zrobić, żeby praca zdalna była maksymalnie efektywna? Stworzyliśmy dla Was garść porad, które ułatwią Wam wzięcie się do roboty.
Jak w przyszłości zmieni się rynek IT w Polsce i na świecie? Na jakie zawody wzrośnie popyt? Pamiętajcie, że prognozy technologiczne są zwykle bardziej trafne od prognoz z innych dziedzin życia.
Wraz z rozwojem umiejętności jakie posiada sztuczna inteligencja, rośnie liczba zastosowań do których możemy ją wykorzystać. Co zrobić, żeby nasz sklep internetowy zyskał na pracy AI?
Dlaczego programowanie wydaje się być niedostępną, gnostycką wręcz nauką? Czy można samodzielnie nauczyć się tworzenia działających poprawnie skryptów? Warto przeczytać nasz felieton, żeby dowiedzieć się tego.
W kolejnej części naszej serii o porażkach startupowych, dowiemy się o zmaganiach pruderyjnych piratów walczących z dużymi studiami firmowymi. Tak, dobrze słyszeliście, istnieją piraci, którzy marzą tylko, żeby móc streamować ocenzurowane wersje filmów.
Stres to potwór, który zabija powoli. Jak należy sobie z nim radzić? Co zrobić, żeby nie zniszczył nas od wewnątrz? Mamy dla Was trochę porad w tej sprawie.
Pora spojrzeć na liczby
Pora przyjrzeć się statystykom pokazującym szybki przyrost popularności portalu (statystyki brane w chwili pisania):
Fb: Fanpage – 4269, było 4239 (przyrost o 30),
grupa Marketing i Biznes –2116, było 2081(przyrost o 35),
grupa praca marketing – 1675, było 1640, (przyrost o 35).
Twitter: 268, było265 (przyrost o 3).
LinkedIn: 80, było 81 (przyrost o 1).
Zostaw komentarz