Marketing i Biznes Luźne Podsumowanie 12.06-18.06

Podsumowanie 12.06-18.06

Podsumowanie 12.06-18.06

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Cześć!

Właśnie minął środek czerwca. Lipiec zbliża się wielkimi krokami. Czas leci tak szybko, że zapewnię przegapiliście kilka artykułów opublikowanych na Marketing i Biznes. Pora to naprawić!

Jakie artykuły opublikowaliśmy w ostatnim tygodniu?

Coraz więcej osób decyduje się na otwarcie biznesu franczyzowego. Na co powinnyśmy zwrócić uwagę, jeżeli nie chcemy popełnić przy tym błędu? Na dobry początek możemy zadać 28 pytań, które ułatwią nam dokonanie wyboru.

Jak napisać dobry mailing, który skłoni odbiorców do kliknięcia w link prowadzący do naszej strony, to problem trapiący wiele osób. Dzięki naszemu poradnikowi, pisanie stanie się teraz o wiele prostsze.

To świetnie, że w dobie taśmowo produkowanych towarów rękodzieło zaczyna wracać z powrotem do łask. Przygotowaliśmy dla Was garść pomysłów na to jak zarobić sprzedając dzieła swoich rąk w Internecie.

Czy warto zainstalować na swojej stronie czatbota? Chociaż AI rozwija się powoli, to mimo wszystko sztuczna inteligencja wykorzystywana jest już przez wiele firm, często z dużym sukcesem. Przyjrzyjmy się temu, co potrafią współczesne czatboty, abyśmy mogli ocenić czy warto w nie zainwestować.

Pierwsze pomysły na stworzenie dzieł ludzkich rąk, które obdarzone byłyby inteligencją i możliwością działania pojawiły się już w starożytności. Dopiero w połowie ubiegłego wieku prace nad sztuczną inteligencją ruszyły pełną parą. Obietnice szybkiego powstania prawdziwie myślącego AI towarzyszyły badaniom od samego początku. Przeczytajcie nasz obszerny artykuł, aby dowiedzieć się więcej na temat historii badań nad sztuczną inteligencją.

Czy można zarobić na szyciu ubrań bez posiadania fabryki w Bangladeszu? Dzięki Internetowi stało się to możliwe. Ale jak wygląda to w praktyce?

Pora spojrzeć na liczby

Pora przyjrzeć się statystykom pokazującym szybki przyrost popularności portalu (statystyki brane w chwili pisania):

Fb: Fanpage –  4239, było 4213 (przyrost o 26),

grupa Marketing i Biznes –2081, było 2068(przyrost o 13),

grupa praca marketing – 1640, było 1622, (przyrost o 18).

Twitter: 265, było 264 (przyrost o 1).

LinkedIn: 80, było 80 (bez zmian).

Co pokazują raporty z Monitori?

Ile mówiono?

Jak mówiono?

Gdzie prowadzono dyskusje?

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl