Marketing i Biznes Biznes Aplikacja edukacyjna Kahoot! wchodzi do Polski

Aplikacja edukacyjna Kahoot! wchodzi do Polski

Edukacyjna aplikacja mobilna Kahoot! pojawi się w języku polskim. Od czasu uruchomienia platformy  skorzystało z niej przeszło 5 miliardów użytkowników z 200 krajów.

Aplikacja edukacyjna Kahoot! wchodzi do Polski

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Od powstania w 2013 roku Kahoot! przekształcił się z narzędzia do tworzenia quizów szkolnych w globalną platformę edukacyjną, która łączy i motywuje uczniów w każdym wieku. Teraz użytkownicy mogą korzystać z aplikacji Kahoot! i organizować wyzwania rozgrywane we własnym tempie, udostępniać treści edukacyjne oraz grać w kahooty na żywo w Internecie – po polsku i w dziesięciu innych językach.

Uważamy, że wprowadzenie aplikacji Kahoot! w języku polskim to ważny krok, by ułatwić naszym polskojęzycznym użytkownikom dostęp do tej formy nauki i sprawić, by stała się ona wyjątkowym doświadczeniem — komentuje Eilert Hanoa, Prezes Zarządu Kahoot!.

Mogą Cię zainteresować

Kahoot! Dla uczniów ale nie tylko

Kahoot! ułatwia nauczycielom wprowadzenie treści do każdej lekcji, sprawdzianu czy powtórki, niezależnie od tego, czy zajęcia odbywają się stacjonarnie czy online. Uczniowie w każdym wieku mogą grać w wyzwania Kahoot!, rywalizować z rówieśnikami w ligach edukacyjnych oraz wspomagać się fiszkami i różnymi trybami nauki podczas samodzielnego zdobywania wiedzy.

Użytkownicy korzystają z aplikacji również podczas spotkań towarzyskich, wspólnie tworząc i grając w niej w gry. Również firmowe zespoły korzystają z Kahoota! do angażowania pracowników w szkolenia, tworzenia prezentacji interaktywnych i realizowania bieżących działań, dzięki funkcji burzy mózgów i innych.

W ubiegłym roku z aplikacji korzystało 13 milionów czynnych graczy z Polski, w tym 1,5 miliona uczniów. Setki tysięcy polskich specjalistów uczy się, współpracuje i aktywnie działa z Kahoot! podczas pracy stacjonarnej i zdalnej.

Rynek aplikacji do nauki języków wart 6 mld dolarów

Niedawno mój kolega redakcyjny Damian Jemioło napisał materiał na temat rynku aplikacji do nauki języków (Tutaj przeczytasz cały materiał: Powstał chatbot do nauki angielskiego. Polacy chcą podbić rynek aplikacji do nauki języków). Jak ustalił Damian, w 2019 r. aplikacje do nauki języków obcych zostały wycenione na ok. 5,9 mld dolarów. Według raportu “The Global Digital Language Learning Market” – rynek ten w 2025 r. może urosnąć do nawet 15,8 mld dolarów, tym samym zwiększając swoją wartość prawie trzykrotnie.

Do najpopularniejszych aplikacji do nauki języków online zaliczane jest Duolingo, które obecnie posiada już ponad 300 milionów użytkowników i 40 języków w ofercie. Polacy również mają swój udział w tym rynku. Englibot – bo tak nazywa się polska aplikacja do nauki angielskiego – to chatbot, który za pomocą Messengera, uczy użytkowników języków obcych.

Pandemia koronawirusa wymusiła na nas przejście na tryb zdalnej pracy i nauki. To doświadczenie pokazało nam, że można skutecznie i efektywnie wykonywać swoje obowiązki, nie będąc w biurze, czy szkole. Nic więc dziwnego, że mimo powrotu do normalności, chętnie sięgamy po narzędzia do nauki online. Z pewnością takich projektów z czasem będzie przybywać.

To czytają inni

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl