Marketing i Biznes Luźne Podsumowanie 29.05-05.06

Podsumowanie 29.05-05.06

Podsumowanie 29.05-05.06

Cześć!

My także się zdziwiliśmy, że to już czerwiec. Jeżeli chcecie sprawdzić co ciekawego napisaliśmy dla Was przez ostatni tydzień, to zapraszamy!

Co opublikowaliśmy na przełomie maja i czerwca?

Ostatnio mamy boom na towary patriotyczne. Co ta moda może potencjalnie oznaczać dla przedsiębiorcy? Dowiemy się o tym w tym artykule.

Jeżeli chcecie zarabiać na motywowaniu ludzi, to z pewnością zainteresuje Was nasz tekst poświęcony temu jak zostać coachem.

Jak zapewne sami wiecie, nowy prezydent USA zanim zajął się polityką był przedsiębiorcą.  Czy wiedza jaką zdobył Trump na temat tworzenia marki osobistej pomogła mu osiągnąć sukces w kampanii prezydenckiej? Dowiecie się o tym tutaj!

Maciej Suwik ,CEO porównywarki pożyczkowej Loando znalazł dla nas czas, abyśmy zadali mu kilka pytań. Powstały w ten sposób wywiad możecie przeczytać tutaj. Bardzo dziękujemy Maciejowi za pomoc w stworzeniu świetnego wywiadu!

Branża ślubna przeżywa rozkwit dzięki dużym sumom pieniędzy jakie państwo młodzi są gotowi wydać podczas tego szczególnego dnia. Jako, że wiele ślubów kończy się rozwodem warto się przyjrzeć czy i na nich nie można zrobić interesu.

Wywiadu udzieliła nam Ewa Siedlecka, prezeska firmy Hurtum. Jeżeli interesuje Was e-commerce B2B, to z pewnością tak samo jak my będziecie zachwyceni powstałym wywiadem. Jesteśmy wdzięczny za czas jaki Ewa znalazła dla nas!

Z pewnością słyszeliście o smogu zatruwającym polskie miasta. Problem od lat ignorowany przez polityków i media, stał się tematem numer jeden z powodu osiągnięcia rekordowych wskaźników poziomu pyłów w powietrzu. Czy szukający swojej niszy biznesmen może pomóc ochronić nasze zdrowie?

Anna Kreizer, specjalistka od marketingu zgodziła się na udzielenie nam wywiadu. W jaki sposób udaje się jej skutecznie reklamować firmy z sektora IT? Annie dziękujemy za znaleziony dla nas czas.

Co sprawia, że świetnie zapowiadający się pomysł okazuje się niewypałem? Dowiemy się o tym na przykładzie startupu Poliana, który miał zajmować się wizualizacją danych i edukowaniem obywateli USA na temat spraw politycznych oraz olbrzymiego problemu jakim jest działalność lobbistyczna dużego biznesu.

 

Pora na liczby

Pora przyjrzeć się statystykom pokazującym  szybki przyrost popularności portalu (wszystkie dane szybko się zmieniają, statystyki brane w chwili pisania):

Fb: Fanpage – 4115, było 3869, (przyrost o 246),

grupa Marketing i Biznes –2048, było 1997 (przyrost o 51),

grupa praca marketing – 1597, było 1571, (przyrost o 26).

Twitter: 264, było 262 (przyrost o 2).

LinkedIn: 80, było 79(przybyło 1 obserwatora).

Co pokazują raporty z Monitori?

Ile mówiono?

Jak mówiono?

Gdzie prowadzono dyskusje?

Czytaj również:

Fuckup story, czyli dlaczego nie wychodzi startupom #1 Poliana

Wywiad z Anną Kreiser – będę trenerką robotów!

Wywiad z Eweliną Siedlecką na temat e-commerce B2B – bardzo często pełnimy rolę ewangelisty w branży!

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl