Cześć!
Skończyły się wakacje, z dnia na dzień robi się coraz chłodniej. Mimo tego warto jest przeczytać kilka naszych tekstów.
Co ciekawego opublikowaliśmy w zeszłym tygodniu?
Programistom często zdarzają się blokady twórcze. Co zrobić, żeby im zapobiegać? W jaki sposób stać się bardziej kreatywnym?
Mówi się, że technologia ma przyszłość. Istnieje jednak wiele zawodów związanych z technologią, warto więc im się przyjrzeć, żeby wybrać taki, który nam odpowiada.
Żeby być dobrym programistą potrzebna będzie nam kreatywność. Jak bardzo dobrzy musimy być w eksperymentowaniu, żebyśmy mogli zostać świetnymi koderami?
Prześledźmy historię McDonalda. W jaki sposób sieci udało się wzbić na szczyt fastfoodowej hierarchii?
O biznesie można pisać albo ogólnie, albo na przykładach. Przyjrzyjmy się więc case study agencji Fox Strategy. W jaki sposób odniosła ona sukces?
BuzzFeed cieszy się niezwykle złą opinią w Internecie. Dlaczego serwis ten, mimo złej sławy zdobył tak dużą popularność?
W jaki sposób powstały współczesne języki programowania? Jakie są ich korzenie i kiedy się narodziły? Warto zrozumieć ich początki.
Żeby nasz mailing był skuteczny, potrzeba żebyśmy umieli interpretować nasze wskaźniki w sposób prawidłowy. Zobaczmy jaką informację śledzi każdy z nich.
Projekt łatwo jest zacząć, ale ciężko dokończyć. Co zrobić, żebyśmy poradzili sobie z naszym słomianym zapałem i jednak skończyli to co zaczęliśmy?
Niektórzy uważają, że pomiędzy grafikami, a programistami istnieje nieprzekraczalna przepaść. Czy tak jest w rzeczywistości i czy możliwe jest, żeby połączyć oba te światy?
Automatyzacja wszystkiego co tylko możliwe jest znakiem naszych czasów. Jak wygląda ten proces w marketingu? Jaką część naszej promocji możemy powierzyć robotom?
Jeżeli nie chcemy się pogubić podczas kodowania, to warto jest zachować staranną dokumentację wszystkich naszych czynności. Dzięki temu projekt będzie czytelny, jeżeli powrócimy do niego po kilku miesiącach.
Pora spojrzeć na liczby
Pora przyjrzeć się statystykom pokazującym szybki przyrost popularności portalu (statystyki brane w chwili pisania):
Fb: Fanpage – 4834, było 4823,(przyrost o 11),
grupa Marketing i Biznes –2415, było 2400, (przyrost o 15),
grupa praca marketing – 2109, było 2075 (przyrost o 34 ).
Twitter: 313, było 309 (przyrost o 4 ).
LinkedIn: 100, było 99 (przyrost o 1 ).
Co pokazują raporty z Monitori?
Ile mówiono?
Jak mówiono?
Zostaw komentarz