Marketing i Biznes Founders Sadowski, Georgiew, Piela na jednej scenie! Musisz tam być

Sadowski, Georgiew, Piela na jednej scenie! Musisz tam być

Dwie sceny tematyczne, prelekcje, networking, spotkania 1:1, pierwsze w Polsce targi z udziałem przedsiębiorców i uczestników konferencji… to wszystko czeka Was podczas trzeciej edycji konferencji Founders Mind, która odbędzie się już 17 czerwca. Wśród prelegentów takie nazwiska jak: Sadowski, Georgiew, Piela, Tkaczyk, czy Kurleto. Zobaczcie, czego nie możecie przegapić!

Sadowski, Georgiew, Piela na jednej scenie! Musisz tam być

Trzecią edycję konferencji Founders Mind otworzy na pierwszej scenie prelekcja Michała Sadowskiego z Brand24 pt. “Co czuje founder, gdy biznes ma turbulencje” oraz na drugiej scenie prelekcja Mateusza Kurleto neoteric pt. “Budowa kultury organizacji jako stały element biznesu”. Zaraz po nich wystąpi Mateusz Warcholiński z BrainHub (scena pierwsza) z prelekcją pt. “Od 0 do 10k userów w 9 dni z zerowym budżetem” oraz Franciszek Georgiew z Tigers z prelekcją pt. “Wartości w organizacji: wyłonienie, wzmocnienie i skaskadowanie na procesy”.

– Podczas mojej prelekcji poruszę przede wszystkim wątek JAMES BITTE i zaprezentuję ze szczegółami to case study. Myślę, że każdy ma ochotę przeżyć coś podobnego – tzn. zbudowanie czegoś w trzy dni i patrzeniu, jak rośnie hype. Chciałbym pokazać, jak zbudowaliśmy przez weekend produkt, który działał i zarabiał w już pierwszym miesiącu. Zaprezentuję też, jak wyglądały nasze kampanie marketingowe i rozmowy z największymi inwestorami w Europie oraz czego się przez ten czas nauczyłem. Mam nadzieję, że zainspiruję kogoś, aby sam zrobił sobie taki weekendowy hakaton i spróbował coś odpalić, po to, by skupić się na execution, a nie na koncepcji. To też ciekawy sposób na przetestowanie czy ma się dobrych cofounderów w zespole. (śmiech)  – komentuje Mateusz Warcholiński.

Tutaj możesz przeczytać całą rozmowę z Mateuszem Warcholińskim: Mateusz Warcholiński stworzył startup przez jeden weekend i wywołał burzę

– Uważam, że żywe wartości to świetny drogowskaz we wszystkich obszarach firmy, który pozwala nam szybko rosnąć i mieć jasność co do wzajemnych oczekiwań w całym zespole. O tym, jak takie rzeczy zorganizować i jak wymagający, ale owocny jest to proces, opowiem na konferencji, nie ukrywając żadnych pikantnych szczegółów – komentuje Franciszek Georgiew.

Tutaj możesz przeczytać całą rozmowę z Franciszkiem Georgiewem: Trzykrotnie więksi niż w kwietniu zeszłego roku. Franciszek Georgiew zdradza, co stoi za sukcesem Tigers

Mogą Cię zainteresować

Mięsne wątki i wyjątkowi prelegenci

17 czerwca na wirtualnej scenie Founders Mind pojawią się m.in: 

  • Mateusz Kurleto z prelekcją pt. “Budowa kultury organizacji jako stały element biznesu”.
  • Michał Suski “Budowanie firmy SaaS od 0 do 10 mln ARR”.
  • Piotr Zaniewicz – “Jak zrobić marketing i sprzedaż wyspecjalizowanych usług globalnie”.
  • Anna Tkaczyk – “Budowa organizacji od 0 do 100 osób – wzloty i upadki”.
  • Michał Sadowski – “Co czuje founder, gdy biznes ma turbulencje” AMA.
  • Mateusz Warcholiński – “Od 0 do 10k userów w 9 dni z zerowym budżetem”.
  • Grzegorz Rudno-Rudziński – “Od grupy założycieli do 300-osobowej firmy działającej na kilkunastu rynkach”.
  • Mateusz Paprocki – “Jak skutecznie wdrożyć OKR-y w firmie”.
  • Franciszek Georgiew – “Wartości w organizacji: wyłonienie, wzmocnienie i skaskadowanie na procesy”.
  • Jolanta Piela – “Najlepsza rzecz, jaką możesz zrobić dla swojego biznesu, to nauczyć się dbać o siebie”.

– Zaprosiliśmy wybitnych specjalistów, którzy opowiedzą o rozwijaniu firmy w obszarach takich jak: team building, sprzedaż, marketing, zarządzanie psychiką. Odbędą się też dwa panele dyskusyjne – ja poprowadzę rozmowę na temat globalnej sprzedaży produktów i usług, a Daniel Kotliński o budowaniu MVP.

Dużo wiedzy, zero lania wody

Michałowi Bąkowi, który jest pomysłodawcą i organizatorem Founder Mind, bardzo zależało na tym, by uczestnicy wynieśli z tego spotkania online jak najwięcej. I rzeczywiście uczestnicy mogą liczyć na wiele. Poza prelekcjami będą mogli oni wziąć udział w szeregu ciekawych wydarzeń takich jak: panele dyskusyjne, spotkania 1:1 czy dyskusje live z innymi uczestnikami i prelegentami.

Poza tym równolegle z konferencją odbywać się będą także wirtualne targi. Każdego z wystawców będzie można poznać osobiście, zapoznać się z jego ofertą i porozmawiać na wideo czacie.

– Od początku organizacji Founders Mind bardzo nam zależało na tym, żeby jej wymiar był maksymalnie praktyczny – dużo wiedzy, “mięsa”, konkretów, zero self-PR i lania wody. Taki klucz przyjęliśmy, dobierając prelegentów i tematy ich wystąpień. Pierwsza edycja przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – wyprzedaliśmy wszystkie bilety, a na FM spotkało się 180 osób – opowiada Michał Bąk, pomysłodawca i organizator wydarzenia.

KUP BILET NA KONFERENCJĘ JUŻ TERAZ

W cenie biletu uczestnik otrzymuje:

  • Dostęp do kilkunastu prelekcji dziejących się na dwóch równoległych “scenach”.
  • Dostęp do wszystkich nagrań po zakończeniu wydarzenia.
  • Dostęp do firm wystawiających się na targach. Z każdym z wystawców będzie można porozmawiać podczas wideokonferencji.
  • Możliwość spotkań 1:1 wideo – zarówno z uczestnikami, jak i prelegentami. Nie tylko w trakcie wykładów, ale też po zakończeniu konferencji.
  • Dostęp do dwóch paneli dyskusyjnych i współtworzenie kierunku dyskusji.

Najpopularniejsze

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl