Cyfrowe Rewolucje z mBankiem
W zeszłym roku mBank wystartował z konkursem dla małych i średnich firm, w którym pomagał w rozwinięciu się w dziedzinie e-biznesu. Wówczas udział wzięło ponad 550 przedsiębiorstw. Teraz mBank powraca z Cyfrowymi Rewolucjami i kieruje je do firm o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł. W konkursie do wygrania są dwie nagrody o wartości 110 tys. zł oraz sześć nagród dodatkowych o wartości 19 tys. zł każda. Zwycięzcy zostaną wyłonieni właśnie w dwóch kategoriach – do 10 mln zł obrotów oraz od 10 do 50 mln zł.
Partnerzy mBank pomogą zwycięzcom m.in. założyć własny sklep internetowy, poprawić widoczność w porównywarce Ceneo, zająć się digital marketingiem, opieką prawną, wdrożeniem e-płatności, logistyką czy pomocą w pozyskiwaniu klientów. Wsparcie dla zwycięzców udzielać będą m.in. DPD, Ceneo, Ideo Force, PayNow czy Maciej Filipowski – autor podcastu Zaprojektuj swoje życie i inwestor.
– Aby wygrać, wystarczy dobry pomysł na prowadzenie działalności w sieci. Całą resztę potrzebną do jego zrealizowania przedsiębiorca znajdzie w konkursowym pakiecie nagród – mówi Emilia Kasperczak, ekspertka ds. relacji z mediami w mBank.
Owe pomysły muszą oczywiście tyczyć się rozwiązań e-commercowych.
mBank wspiera mikro, małe i średnie firmy
Bank przyjmuje zgłoszenia do 21 lipca 2021 r., a laureatów wyłoni 23 sierpnia. Jury składać się będzie z doświadczonych przedsiębiorców i menedżerów – Macieja Filipkowskiego, Joanny Rogosz z Ceneo, Ewy Opach z IAB Polska czy Łukasza Zembowicza z DPD. Sam Filipowski zresztą zaprosi dwójkę laureatów do swojego podcastu Zaprojektuj swoje życie. Fundatorem nagród i partnerem strategicznym konkursu jest Mastercard.
– Konkurs realizowany jest w ramach kampanii społecznej mBanku – Cyfrowe Rewolucje, która wspiera mikro-, małe i średnie firmy w rozwinięciu działalności w e-commerce. Główną osią kampanii jest edukacyjna strona cyfrowerewolucje.pl, która stanowi kompendium wiedzy o prowadzeniu działalności w internecie. W ubiegłorocznej edycji konkursu udział wzięło ponad 500 firm – twierdzi Emilia Kasperczak.
Eksperci mBanku w ramach Cyfrowych Rewolucji przeprowadzili też 18 webinariów, przedstawili kilkanaście case study e-commerców i stworzyli bazę wiedzy dla obecnych i przyszłych właścicieli sklepów internetowych.
Zostaw komentarz