Ecommerce.pl – platforma społecznościowa dla e-handlu
Branża e-commerce musi mierzyć się z wieloma przeszkodami, pułapkami i wyzwaniami. SEM, SEO, social media, sprzedaż na marketplace, logistyka, płatności – to tylko czubek góry lodowej tematów, którymi muszą zająć się osoby z sektora e-biznesu. Branża e-commerce rośnie z roku na rok, a w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy handel internetowy w Polsce poszybował o ponad 20%. Na rynku pojawiło się 12 tys. nowych sklepów online, a na kolejne nie będziemy musieli długo czekać.
To, na co zwracają uwagę początkujący e-przedsiębiorcy, ale też doświadczeni menedżerowie, to brak dostępu do usystematyzowanej, praktycznej, opartej o doświadczeniu wiedzy. Ogólnodostępne portale społecznościowe, fora branżowe zalewają nas falą komunikatów, które rozpraszają i utrudniają dotarcie do wartościowych informacji. Coraz trudniej dostrzec granicę między wiarygodną merytoryką a sponsorowanymi treściami.
Odpowiedź na problemy i potrzeby właścicieli sklepów internetowych
– Naszą misją jest stworzenie miejsca, które połączy wszystkie obecne odizolowane grupy dyskusyjne w jedno branżowe miejsce. Nasi eksperci będą do dyspozycji zarejestrowanych sklepów, udzielą wyczerpujących informacji i pomogą rozwiązać problemy. Dołożymy wszelkich starań, aby ecommerce.pl było centrum polskiej dyskusji o handlu internetowym. Dostęp do społeczności będzie bezpłatny – zapewnia Bartosz Ferenc, pomysłodawca ecommerce.pl i CEO oraz founder takich marek jak: Sembot.com, Centeo.pl, Mdc.pl czy Founders.pl.
Ecommerce.pl będzie pierwszą w polskim internecie społecznością, która kompleksowo odpowie na potrzeby właścicieli sklepów internetowych oraz specjalistów z tej branży.
Siła wymiany know-how
– Nikt nie wie wszystkiego, a my bardzo wierzymy w siłę społeczności – wymianę know-how i doświadczeń. Na ecommerce.pl tworzymy miejsce, w którym zarówno właściciele firm, jak i osoby w nich zatrudnione, otrzymają kompleksową pomoc w zakresie planowania, rozwijania i skalowania firmy. Platforma skierowana jest zarówno do doświadczonych managerów, ekspertów, jak i osób rozpoczynających swoją przygodę z e-biznesem – przekonuje Bartosz Ferenc.
Czego możemy się spodziewać przekraczając próg portalu ecommerce.pl? W tej specyficznej, branżowej sieci społecznościowej zarówno początkujący, jak i liderzy z branży e-commerce, będą mogli wymieniać się doświadczeniami czy przeczytać eksperckie artykuły z takich dziedzin jak SEM, SEO, Social Media, Allegro, Amazon oraz logistyka, płatności, skalowanie. Poznamy historie sukcesów, jak i – często nieuniknionych – porażek. Przede wszystkim jednak będzie można wziąć udział w darmowych warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Polsce. Co więcej, na platformie będzie można wymienić się pomysłami i znaleźć mentora, który wesprze swoim doświadczeniem dalszą działalność i ułatwi rozwój.
– Jeśli reprezentujesz sklep internetowy, jesteś specjalistą lub działasz w firmie pracującej dla branży e-commerce, to nasza platforma może stać się jednym z pierwszych miejsc o jakich pomyślisz, gdy będziesz miał wątpliwości, szukał partnera, czy po prostu chciał porozmawiać – dodaje Ferenc.
Jak zapewniają twórcy platformy ecommerce.pl, będzie ona wolna od reklam. Dzięki czemu będzie można skoncentrować swoją uwagę na tym, co najważniejsze – zdobywaniu lub dzieleniu się wiedzą. Uczestnicy dialogu nie będą anonimowi dzięki moderowaniu dyskusji przez doświadczonych ekspertów.
Zostaw komentarz