Marketing i Biznes E-commerce Skupią branżę w jednym miejscu. Rusza platforma społecznościowa ecommerce.pl

Skupią branżę w jednym miejscu. Rusza platforma społecznościowa ecommerce.pl

Pierwsza platforma społecznościowa przygotowana specjalnie dla branży e-handlu. Tym będzie ecommerce.pl. Cała branża w jednym miejscu. Przedsiębiorcy nie będą musieli zatem dzielić swojej uwagi między grupy tematyczne na innych mediach społecznościowych czy zaglądać na branżowe fora internetowe. Na ecommerce.pl całkowicie za darmo swoją wiedzą dzielić będą się liderzy i eksperci branży e-commerce.

Skupią branżę w jednym miejscu. Rusza platforma społecznościowa ecommerce.pl

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Ecommerce.pl – platforma społecznościowa dla e-handlu

Branża e-commerce musi mierzyć się z wieloma przeszkodami, pułapkami i wyzwaniami. SEM, SEO, social media, sprzedaż na marketplace, logistyka, płatności – to tylko czubek góry lodowej tematów, którymi muszą zająć się osoby z sektora e-biznesu. Branża e-commerce rośnie z roku na rok, a w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy handel internetowy w Polsce poszybował o ponad 20%. Na rynku pojawiło się 12 tys. nowych sklepów online, a na kolejne nie będziemy musieli długo czekać.

To, na co zwracają uwagę początkujący e-przedsiębiorcy, ale też doświadczeni menedżerowie, to brak dostępu do usystematyzowanej, praktycznej, opartej o doświadczeniu wiedzy. Ogólnodostępne portale społecznościowe, fora branżowe zalewają nas falą komunikatów, które rozpraszają i utrudniają dotarcie do wartościowych informacji. Coraz trudniej dostrzec granicę między wiarygodną merytoryką a sponsorowanymi treściami.

Odpowiedź na problemy i potrzeby właścicieli sklepów internetowych

– Naszą misją jest stworzenie miejsca, które połączy wszystkie obecne odizolowane grupy dyskusyjne w jedno branżowe miejsce. Nasi eksperci będą do dyspozycji zarejestrowanych sklepów, udzielą wyczerpujących informacji i pomogą rozwiązać problemy. Dołożymy wszelkich starań, aby ecommerce.pl było centrum polskiej dyskusji o handlu internetowym. Dostęp do społeczności będzie bezpłatny – zapewnia Bartosz Ferenc, pomysłodawca ecommerce.pl i CEO oraz founder takich marek jak: Sembot.com, Centeo.pl, Mdc.pl czy Founders.pl.

Ecommerce.pl będzie pierwszą w polskim internecie społecznością, która kompleksowo odpowie na potrzeby właścicieli sklepów internetowych oraz specjalistów z tej branży.

Zobacz też

Siła wymiany know-how

– Nikt nie wie wszystkiego, a my bardzo wierzymy w siłę społeczności – wymianę know-how i doświadczeń. Na ecommerce.pl tworzymy miejsce, w którym zarówno właściciele firm, jak i osoby w nich zatrudnione, otrzymają kompleksową pomoc w zakresie planowania, rozwijania i skalowania firmy. Platforma skierowana jest zarówno do doświadczonych managerów, ekspertów, jak i osób rozpoczynających swoją przygodę z e-biznesem – przekonuje Bartosz Ferenc.

Czego możemy się spodziewać przekraczając próg portalu ecommerce.pl? W tej specyficznej, branżowej sieci społecznościowej zarówno początkujący, jak i liderzy z branży e-commerce, będą mogli wymieniać się doświadczeniami czy przeczytać eksperckie artykuły z takich dziedzin jak SEM, SEO, Social Media, Allegro, Amazon oraz logistyka, płatności, skalowanie. Poznamy historie sukcesów, jak i – często nieuniknionych – porażek. Przede wszystkim jednak będzie można wziąć udział w darmowych warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Polsce. Co więcej, na platformie będzie można wymienić się pomysłami i znaleźć mentora, który wesprze swoim doświadczeniem dalszą działalność i ułatwi rozwój.

– Jeśli reprezentujesz sklep internetowy, jesteś specjalistą lub działasz w firmie pracującej dla branży e-commerce, to nasza platforma może stać się jednym z pierwszych miejsc o jakich pomyślisz, gdy będziesz miał wątpliwości, szukał partnera, czy po prostu chciał porozmawiać – dodaje Ferenc.

Jak zapewniają twórcy platformy ecommerce.pl, będzie ona wolna od reklam. Dzięki czemu będzie można skoncentrować swoją uwagę na tym, co najważniejsze – zdobywaniu lub dzieleniu się wiedzą. Uczestnicy dialogu nie będą anonimowi dzięki moderowaniu dyskusji przez doświadczonych ekspertów.

Najpopularniejsze

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl