Specjaliści do spraw Millenialsów zarabiają w korporacjach 20 tysięcy dolarów za godzinę pracy (!). O czym pisał Kazimierz Stańczyk na łamach Forbes’a już w lipcu ubiegłego roku. Można więc przypuszczać, że ta grupa jest bardzo istotna i nie warto tracić jej potencjału. Więc jeśli chcesz swoją komunikację skierować do pokolenia Y (ludzi urodzonych między 1980, a 2000), to koniecznie musisz przeczytać niniejszą publikację, którą w całości poświeciliśmy tej generacji.
Są różne opinie na temat Millenialsów. Jedna z nich jest taka, że to pokolenie jest trudne, roszczeniowe i rozpieszczone. W takim razie w jaki sposób należy się z nimi komunikować, a co ważniejsze w jaki sposób ich zaangażować? O tym napisał Jonasz Wiercioch https://marketingibiznes.pl/pr/zaangazowanie-haczyk-pokolenie-y/.
Łukasz Wołek sprawdzał natomiast czy będą oni dobrymi konsumentami i jakimi są pracownikami. W końcu nie przywiązują się do marek i uwielbiają nowinki technologiczne. Są ambitni, ale też bardzo często się kierują emocjami https://marketingibiznes.pl/marketing/kosztuje-millennials-czyli-dlaczego-millennials-dobrym-konsumentem/.
Jeśli już mówimy o emocjach to warto rozszerzyć to zagadnienie. Artur Smolicki podzielił się swoją wiedzą na ten temat i jak się okazuje 67% Millenialsów dokonywało decyzji zakupowych pod wpływem emocji. Zatem nie przedłużając https://marketingibiznes.pl/biznes/wplyw-emocji-na-millenialsow/.
Według brytyjskich badań generacja Y spędza średnio 4 godziny dziennie na oglądaniu video. Na czym polega fenomen tego zjawiska opisała Martyna Kaleta https://marketingibiznes.pl/content-marketing/video-dla-millenialsow/.
Wszyscy sobie zdajemy sprawę z potencjału social mediów. Ale czy każdy wie jak istotny jest Facebook dla tego pokolenia? O tym napisała Kinga Odziemek https://marketingibiznes.pl/social-media/facebook-i-millenialsi/.
Co by nie mówić – pokolenie Y świetnie się odnajduje na Instagramie. O innym świecie oraz potencjale biznesowym na tym kanale social media napisał Michał Masternak https://marketingibiznes.pl/social-media/social-media-instagram/.
W Polsce z Twittera korzysta około 4 milionów ludzi. Nie każdy się jednak decyduje na prowadzenie komunikacji na tym kanale. Wszak do dyspozycji jest tylko 140 znaków. Jak zrobić to dobrze i w jaki sposób uwzględnić millenialsów? O tym Kamila Kiersznowska https://marketingibiznes.pl/social-media/twitter-a-generacja-y/.
Czasem do prezentacji potrzeba jest 140 znaków, a czasami… 10 sekund. Czy Snapchat świetnie się sprawdza przy komunikacji z generacją Y? Sprawdził to Łukasz Szeliga https://marketingibiznes.pl/social-media/znikajacy-potencjal-snapchat-marketingu/.
Pokolenie to raczej nie rozstaje się ze swoim smartfonem, 80% z nich nawet z nim śpi. Nic więc dziwnego – lubimy mieć ciągły kontakt z najbliższymi. Jak te dane się przekładają sukces kampanii SMS? O tym napisali Maja Wiśniewska i Andrzej Ogonowski https://marketingibiznes.pl/marketing/jak-prowadzic-komunikacje-do-millenials/.
Zostaw komentarz