Marketing i Biznes Founders Badania cenowe i automatyzacja marketingu

Badania cenowe i automatyzacja marketingu

W nowym tygodniu będziecie mieć okazję do spotkania z Maciejem Wilczyńskim, który kontynuuje cykl warsztatów dotyczących pircingu, a także z Pawłem Salą, współzałożycielem i zarządzającym FreshMail, który przybliży temat marketing automation.

Badania cenowe i automatyzacja marketingu

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

29.06 (wtorek) z Maciejem Wilczyńskim

Już we wtorek o godzinie 19.00 rozpocznie się druga sesja z cyklu warsztatów, których tematyka skupia się wokół pircingu. Podczas pierwszej sesji Maciej Wilczyński opowiedział o hipotezach oraz przygotowaniu do zmiany. W najbliższej poruszy temat badań cenowych.

Maciej Wilczyński zarządza dwiema spółkami: butikiem konsultingowym dla firm SaaS – Valueships – gdzie pomaga  głównie w obszarach monetyzacji, retencji i akwizycji. W Stanversity sprowadzają topowych wykładowców z zachodu na polskie uczelnie i zwiększają poziom edukacji. Ostatnie kilka lat spędził w McKinsey & Company, gdzie robił projekty, głównie dla dużych przedsiębiorstw, zazwyczaj w sektorach software, telco, banking/insurance, e-commerce/retail oraz airline. 

30.06 (środa) z Pawłem Salą

W ostatnim dniu czerwca o godzinie 20.00 będziecie mogli dowiedzieć się o marketing automation, czyli o wykorzystaniu oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych.

O nim opowie Paweł Sala, ekspert ds. email marketingu, trener, manager oraz konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail (freshmail.pl), specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad tysiące marketerów wysyła ponad miliard wiadomości miesięcznie do swoich subskrybentów.  Za efektywne kampanie email marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”(pawelsala.pl/ksiazka), a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

Najpopularniejsze

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl