29.06 (wtorek) z Maciejem Wilczyńskim
Już we wtorek o godzinie 19.00 rozpocznie się druga sesja z cyklu warsztatów, których tematyka skupia się wokół pircingu. Podczas pierwszej sesji Maciej Wilczyński opowiedział o hipotezach oraz przygotowaniu do zmiany. W najbliższej poruszy temat badań cenowych.
Maciej Wilczyński zarządza dwiema spółkami: butikiem konsultingowym dla firm SaaS – Valueships – gdzie pomaga głównie w obszarach monetyzacji, retencji i akwizycji. W Stanversity sprowadzają topowych wykładowców z zachodu na polskie uczelnie i zwiększają poziom edukacji. Ostatnie kilka lat spędził w McKinsey & Company, gdzie robił projekty, głównie dla dużych przedsiębiorstw, zazwyczaj w sektorach software, telco, banking/insurance, e-commerce/retail oraz airline.
30.06 (środa) z Pawłem Salą
W ostatnim dniu czerwca o godzinie 20.00 będziecie mogli dowiedzieć się o marketing automation, czyli o wykorzystaniu oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych.
O nim opowie Paweł Sala, ekspert ds. email marketingu, trener, manager oraz konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail (freshmail.pl), specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad tysiące marketerów wysyła ponad miliard wiadomości miesięcznie do swoich subskrybentów. Za efektywne kampanie email marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”(pawelsala.pl/ksiazka), a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.
Zostaw komentarz