Marketing i Biznes Founders Własność intelektualna. Prawnik odpowie na Wasze pytania. Sprawdź, co jeszcze czeka na Founders.pl

Własność intelektualna. Prawnik odpowie na Wasze pytania. Sprawdź, co jeszcze czeka na Founders.pl

Planowanie procesu sprzedaży, KPI i analiza wyników, warsztat języka angielskiego, cykl LinkedIn w biznesie i parę słów o zabezpieczaniu własności intelektualnej. Zobaczcie co czeka Was na Founders.pl w przyszłym tygodniu.

Własność intelektualna. Prawnik odpowie na Wasze pytania. Sprawdź, co jeszcze czeka na Founders.pl

Fot. Materiały Prasowe

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i wyjedź w gronie innych przedsiębiorców na Founders Camp

Wypełnij niezobowiązujący formularz już teraz

Poniedziałek z Piotrem Zaniewiczem

Już w poniedziałek o 19.00 zapraszamy na spotkanie z Piotrem Zaniewiczem, który opowie o planowaniu procesów sprzedaży, KPI i analizie.

Piotr Zaniewicz to ex-Założyciel i CEO Righthello, jednej z pierwszych firm automatyzujących cold mailing, która obsługiwała kilka tysięcy firm B2B z całego świata.

Wtorek z językiem angielskim

We wtorek kontynuujemy praktykowanie naszego angielskiego z Mają Zwierzchowską. Spotkanie rozpocznie się o 20:15.

Maja Zwierzchowska  z wykształcenia jest antropologiem kultury, ale od akademickich rozważań wolała zakasać rękawy i kolekcjonować doświadczenia. Pracowała w branży fitness, sprzątała fabryki, współorganizowała festiwale filmowe, warsztaty, eventy, kręciła drinki, sprzedawała, by w końcu wejść na stanowiska menedżerskie.

Podczas prawie 10 letniego pobytu w Wielkiej Brytanii prowadziła butiki i restauracje, poznała od środka środowiska wartych miliony funtów luksusowych marek jak i chaotycznych ale i pełnych pasji, niezależnych biznesów. Po powrocie do Polski, dwa lata temu dołączyła do Talkersów i od tego czasu dzieli się ze swoimi studentami pasją do komunikacji (w każdym języku).

Mogą Cię zainteresować

Środa z prawnikiem Arkadiuszem Szczudło

W środę o 20:00 spotykamy się na wieczorną Kawkę z prawnikiem – Arkadiusz Szczudło, który opowie o zabezpieczaniu swojej własności intelektualnej (IP). To okazja dla Was, żeby wypytać Arka o wszystkie szczegóły takiego działania.

Podczas spotkania zostaną poruszone takie tematy jak: 

  • ochrona marki, 
  • rejestracja znaków towarowych i praw autorskich, 
  • sposoby na walkę z nieuczciwą konkurencją, 
  • praktyczne metody zabezpieczenia IP w Twojej działalności,
  • umowy prawnoautorskie. 

Podczas spotkania najpierw Arek odpowie na najczęściej – z jego doświadczeń – pojawiające się w tym temacie pytania, a następnie odpowie na pytania od Was.

Arek jest adwokatem, wspólnikiem  kancelarii Creativa, Wiceprezesem Instytutu Prawa Mody, przedsiębiorcą, mentorem i twórcą internetowym. Od początku swojej drogi zawodowej związany jest z branżą kreatywną – w szczególności mody i IT. Już od dobrych 7 lat pomaga branży kreatywnej, w tym odzieżowej – wspierając ją i edukując w obszarach biznesu i Prawa Mody (Fashion Law). Zapewnia wsparcie w kwestiach dotyczących nowych technologii, wdrożenia RODO, e-commerce, czy ochrony własności intelektualnej. Pomoże Wam w zagadnieniach związanych z ochroną marki, a także w walce z nieuczciwą konkurencją, również na rynku chińskim.

Posiada doświadczenie zarówno jako prawnik, jak i business manager. Doradza branży kreatywnej m.in. producentom i markom odzieżowym, agencjom kreatywnym i reklamowym, produkcjom filmowym i zdjęciowym, software house i twórcom oprogramowania, jak również projektantom, fotografom, modelkom, grafikom i programistom. Jest autorem kilku blogów związanych z prawem i z zawodem prawnika – współautorem najpopularniejszego bloga o prawie w modzie Prawowmodzie.pl.

Czwartek z Adrianem Gamoniem

Natomiast w czwartek o 19:00 kontynuujemy cykl LinkedIn w biznesie. Podczas spotkania Adrian Gamoń opowie Wam o social sellingu i networkingu na tej platformie.

Adrian Gamoń jest strategiem marki i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.  Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.  Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl