Automatyzacja – jak być efektywnym, robiąc mniej [kwietniowe zapowiedzi z Founders.pl]

Warsztat z języka angielskiego, dawka wiedzy na temat własności intelektualnej, cykl o automatyzacji. Zobaczcie co jeszcze czeka Was na Founders.pl w kwietniu.

Automatyzacja – jak być efektywnym, robiąc mniej [kwietniowe zapowiedzi z Founders.pl]

Od redakcji: jeśli chcesz spotykać ciekawych przedsiębiorców, dołącz do Founders.pl, zamkniętej platformy dla ludzi biznesu.

Angielski z Mają Zwierzchowską

Już w kwietniu zapraszamy Was na spotkanie z Mają Zwierzchowską, która wciągnie Was w wiry języka angielskiego. Maja z wykształcenia jest antropologiem kultury, ale od akademickich rozważań wolała zakasać rękawy i kolekcjonować doświadczenia. Pracowała w branży fitness, sprzątała fabryki, współorganizowała festiwale filmowe, warsztaty, eventy, kręciła drinki, sprzedawała, by w końcu wejść na stanowiska menedżerskie.

Podczas prawie 10 letniego pobytu w Wielkiej Brytanii prowadziła butiki i restauracje, poznała od środka środowiska wartych miliony funtów luksusowych marek jak i chaotycznych ale i pełnych pasji, niezależnych biznesów. Po powrocie do Polski, dwa lata temu dołączyła do Talkersów i od tego czasu dzieli się ze swoimi studentami pasją do komunikacji (w każdym języku).

Własność intelektualna z Arkiem Szczudło

W tym miesiącu spotkamy się również z Arkiem Szczudło, który zgłębi dla Was temat własności intelektualnej. Arek jest adwokatem, wspólnikiem  kancelarii Creativa, Wiceprezesem Instytutu Prawa Mody, przedsiębiorcą, mentorem i twórcą internetowym.

Od początku swojej drogi zawodowej związany jest z branżą kreatywną – w szczególności mody i IT. Już od dobrych 7 lat pomaga branży kreatywnej, w tym odzieżowej – wspierając ją i edukując w obszarach biznesu i Prawa Mody (Fashion Law). Zapewnia wsparcie w kwestiach dotyczących nowych technologii, wdrożenia RODO, e-commerce, czy ochrony własności intelektualnej. Pomoże Wam w zagadnieniach związanych z ochroną marki, a także w walce z nieuczciwą konkurencją, również na rynku chińskim.

Posiada doświadczenie zarówno jako prawnik, jak i business manager. Doradza branży kreatywnej m.in. producentom i markom odzieżowym, agencjom kreatywnym i reklamowym, produkcjom filmowym i zdjęciowym, software house i twórcom oprogramowania, jak również projektantom, fotografom, modelkom, grafikom i programistom. Jest autorem kilku blogów związanych z prawem i z zawodem prawnika – współautorem najpopularniejszego bloga o prawie w modzie Prawowmodzie.pl.

Cykl warsztatowy o automatyzacji z Igorem Kałużą

Już 29 kwietnia rozpocznie się nowy cykl warsztatowy. Pierwszy odcinek poprowadzi Igor Kałuża, a jego temat to Automatyzacja – jak być efektywnym, robiąc mniej. 

Igor jest Head of Marketing w poznańskiej agencji Magento – Advox Studio. Od prawie dwóch lat odpowiada za strategię, wizerunek i komunikację Advoxu, Dlatego eCommerce, B2C/B2B czy Magento to słowa, które towarzyszą mu niemal codziennie. W wolnych chwilach – pasjonat automatyzacji i robotyki, którymi stara się zarażać innych.

Mogą Cię zainteresować

Kontynuacja poprzednich warsztatów

Oczywiście w kwietniu zapraszamy Was również na kontynuację poprzednich warsztatów, czyli:

Analityka w służbie firmy z Piotrem Litwą

Piotr od 2008 roku działa w marketingu internetowym. Od 5 lat głównie skupia się na analityce internetowej, szkoleniach oraz implementacji niestandardowych kodów analitycznych mających na celu lepsze zrozumienie użytkownika. Buduje raporty dopasowane do biznesu, w oparciu o które pomaga również budować strategie. W zakresie analityki internetowej i raportowania współpracuje zarówno ze startupami jak i największymi firmami, agencjami i domami mediowymi w Polsce i na świecie.

Budowa i automatyzacja globalnej sprzedaży z Piotrem Zaniewiczem  

Piotr jest ex-Założyciel i CEO Righthello, jednej z pierwszych firm automatyzujących cold mailing, która obsługiwała kilka tysięcy firm B2B z całego świata.

LinkedIn dla biznesu z Adrianem Gamoniem 

Adrian Gamoń jest strategiem marki i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.  Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.  Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl