Marketing i Biznes Founders Co nowego na Founders.pl? Rusza nowy cykl – LinkedIn dla biznesu

Co nowego na Founders.pl? Rusza nowy cykl – LinkedIn dla biznesu

W poniedziałek dowiecie się jak sprawić, by firma była 10-15% bardziej rentowna, we wtorek zapraszamy na nowy cykl o LinkedIn, a w środę pogadamy o kulturze angażowania zespołu. Zobaczcie co dla Was mamy w przyszłym tygodniu na Founders.pl, a będzie się działo.

Co nowego na Founders.pl? Rusza nowy cykl – LinkedIn dla biznesu

Fot. Adrian Gamoń, Materiały Prasowe

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Poniedziałek z Maciejem Wilczyńskim

Już w poniedziałek o 17:00 zapraszamy Was na spotkanie z Maciejem Wilczyńskim. Specjalista będzie opowiadał o pricingu, inaczej mówiąc, o tym jak sprawić, by firma była 10-15% bardziej rentowna.

Maciej Wilczyński jest co-founderem i CEO Valueships, butiku konsultingowego wspierającego firmy SaaS/D2C w zakresie akwizycji, monetyzacji i retencji. Ponadto jest COO projektu Stanversity, platformy zrzeszającej topowych wykładowców, by mogli wykładać na innych uczelniach. Ostatnie lata pracował dla McKinsey & Company, gdzie pomagał największym firmom w zakresie digital marketingu, revenue growth mangementu oraz pricingu. Pracował dla największych firm Fortune 500 z różnych sektorów, przede wszystkim software, TelCo, banking/insurance, CPG/retail.Kończy doktorat z pricingu w SaaSach i wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Mogą Cię zainteresować

Wtorek z nowym cyklem

We wtorek o 19:00 zapraszamy na nowy cykl pod tytułem LinkedIn dla biznesu. Podczas pierwszego odcinka spotkacie się z Adrianem Gamoniem, który poprowadzi sesję pod tytułem: Budowanie marki osobistej (jako foundera, lidera, specjalisty) na Linkedinie.

Adrian Gamoń to strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.  Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.  Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.

Środa z Małgorzatą Jasnoch

Natomiast w środę o 18:00 zapraszamy Was na spotkanie z Małgorzatą Jasnoch, która będzie opowiadała o przywództwie włączającym, czyli o tym, jak budować kulturę angażowania zespołu.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl