Cześć!
Tym razem mamy dla Was podsumowanie z dwóch ostatnich tygodni. Szykujemy coś dużego, więc śledźcie nasz portal!
Pora przyjrzeć się tekstom jakie opublikowaliśmy na przełomie kwietnia i maja!
Jeżeli zastanawialiście się jak powinno się odpisywać na komentarze w mediach społecznościowych, to przeczytajcie nasz tekst poświęcony temu zagadnieniu.
Dla tych, którzy nie mają jeszcze swojego biznesu, mamy artykuł o franczyzach, w które można wejść z niskim nakładem własnym.
Problemy wynikające z niemożności zmiany sposobu myślenia na lepszy są popularnym motywem przewodnim wielu polskich publikacji. Chyba każda dziedzina życia boryka się z trudnościami z tego wynikającymi. W naszym artykule dowiemy się jak wpływają one na polskich sprzedawców.
Specjalnie dla naszych czytelników przeprowadziliśmy wywiad z Markiem Jankowskim na temat prowadzenia podcastów. Panu Markowi serdecznie dziękujemy za podzielenie się z nami swoją wiedzą i umiejętnościami!
Mogliśmy także poczytać o tym jak nasi rodacy radzą sobie sobie na emigracji oraz o szalonych sumach pieniędzy, które ludzie wydają podczas swoich ślubów.
Dla ludzi niecierpiących brzydkiej pogody napisaliśmy tekst o jej szkodliwym wpływie na biznes.
Jeżeli myślałeś o tym, aby oprzeć swój biznes na wciąż rosnących szeregach wegetarian, to możesz dowiedzieć się więcej o prospektach takiej działalności. Jeżeli z kolei preferujesz warzenie piwa, to także napisaliśmy dla Ciebie poradnik w tej kwestii.
Edukacja w Polsce od zawsze jest tematem budzącym wielkie emocje, my też napisaliśmy co nieco na jej temat. Tekst jest o nowych trendach w nauce.
Tutaj można poczytać o korzyściach jakie przynosi wspieranie działalności charytatywnej.
Poprawić swoją konwersję w sklepie internetowym można dzięki naszym pięciu radom. Jeżeli bardziej interesuje Cię generowanie leadów b2b, to także mamy przygotowany dla Ciebie poradnik w tej kwestii.
Napisaliśmy też tekst o inwigilacji, jaką zamierzają uraczyć nasze firmy sprzedające OC. Na razie rzecz jest dobrowolna.
Jeżeli interesują Cię wojny Centrów Handlowych, to zapraszamy do tego tekstu.
No i czas na liczby
Pora przyjrzeć się rosnącym z dnia na dzień statystykom pokazującym przyrost popularności portalu:
Fb: Fanpage – 3723, było 3653 (przyrost 70 od ostatniego podsumowania),
grupa Marketing i Biznes –1838, było 1742(przyrost 96),
grupa praca marketing – 1511, było 1487, (przyrost 24).
Twitter: 253, było 247(przyrost 6).
LinkedIn: 75, było 68,(przybyło 7 obserwatorów).
Co pokazują raporty z Monitori?
Ile mówiono?
Jak mówiono?
Gdzie prowadzono dyskusje?
Czytaj również:
Telemedycyna – antidotum na kolejki i inne bolączki służby zdrowia
https://marketingibiznes.pl/biznes/abc-crowdfundingu-czyli-jak-sfinansowac-swoj-projekt-z-pomoca-innych
Zostaw komentarz