Marketing i Biznes Founders Budowanie dochodowej spółki od zera, pricing i prosta spółka akcyjna

Budowanie dochodowej spółki od zera, pricing i prosta spółka akcyjna

W lipcu na platformie dla ludzi biznesu będziemy rozmawiać o wirtualnej asystentce, grywalizacji, pricingu, prostej spółce akcyjnej, budowaniu produktów cyfrowych oraz budowaniu dochodowej spółki od zera. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Budowanie dochodowej spółki od zera, pricing i prosta spółka akcyjna

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Wtorek (06.07) z wirtualną asystentką, Agnieszką Rudak

Zastanawialiście się, dlaczego firmom jest potrzebna wirtualna asystentka? Na ten temat porozmawiamy od godziny 17.00.

  • Czy to osoba od zadań specjalnych?
  • Jak wygląda codzienność wirtualnej asystentki?
  • Na czym polega komunikacja na linii przedsiębiorca-wirtualna asystentka?

Na te i kilka innych pytań odpowie Agnieszka Rudak, która wie, jak pomóc Twojej firmie.  Jako psycholog biznesu doskonale sprawdza się w roli wirtualnej asystentki, dając wsparcie klientom w szerokim zakresie. Prywatnie jest mamą dwóch córek i psa. Pasjonuje ją poezja romantyczna i florystyka.

Środa (07.07) z Tomaszem Tomaszewskim

Zaczynamy kolejny już cykl warsztatów. Tym razem podjęty zostanie temat budowania produktów cyfrowych. Pierwsza sesja będzie dotyczyć product discovery. Jak prowadzić badania i eksperymenty produktowe, które pozwolą Ci zrozumieć czego chcą klienci/użytkownicy i czy to co budujesz ma szanse na sukces.

Tomasz Tomaszewski (Head of Product w SentiOne oraz współzałożyciel ProductVision.pl) Wierzy, że świat potrzebuje doskonałych liderów, którzy będą potrafili wykorzystać nowe technologie, by zmieniać świat na lepsze. Specjalizuje się w startowaniu nowych produktów, rozwijaniu zespołów produktowych i przyszłych liderów produktu.

Aktualnie, jako Head of Product i aktywny product manager w SentiOne, pracuje nad zrewolucjonizowaniem, za pomocą sztucznej inteligencji i botów, obszaru obsługi klienta największych firm. Produkt SentiOne Automate, którego jest product managerem, w 2 lata urósł z 0 do 6,5 mln zł przychodu. Wcześniej pracował jako product manager oraz konsultant zarządzania produktami dla takich firm jak Benefit System, PolskaPress, KRUK, Netguru. Autor kursu „Business Model Canvas” o tym jak projektować, testować i wdrażać nowe produkty na rynek –

Czwartek (08.07) z Anną Gąsiorowską o grywalizacji

W czwartek o godzinie 17.00 porozmawiamy o grywalizacji. Podczas spotkania twórczyni narzędzia Aribo wyjaśni:

  • Czym jest grywalizacja
  • Co firmy mogą zyskać dzięki temu rozwiązaniu
  • Jaka jest przyszłość grywalizacji

Ponadto udzieli praktycznych porad, jak wykorzystać gamifikację w biznesie.

Anna Gąsiorowska to założycielka i dyrektor generalny Aribo, platformy która pomaga budować zaangażowanie poprzez wykorzystanie nowych technologii i grywalizacji. Założycielka kilku innych firm w Polsce i zagranicą. Absolwentka studiów executive MBA Oxford Brookes University.  Zanim podjęła się prowadzenia własnych firm, prowadziła i uczestniczyła w realizacji dużych i strategicznych projektów, między innymi była częścią zespołu projektującego „Serce” Olkiluoto 3, jednej z największych elektrowni jądrowych. Wszystkie doświadczenia i obserwacje wyniesione z poprzednich stanowisk doprowadziły do realizacji projektu Aribo, gdzie wprowadzenie grywalizacji i zabawy w prozaiczne i nudne czynności pomaga osiągać lepsze wyniki. Prywatnie kobieta kochająca wolność i zabawę, mama & nurek.

Wtorek (13.07) z Maciejem Wilczyńskim

O godzinie 12.00 czeka na Was już trzecia sesja dotycząca pricingu z CEO Valueships. Na poprzedniej Maciej Wilczyńsi dokładnie wyjaśnił, jak powinny być prowadzone badania cenowe i dlaczego warto je robić. Jak się okazuje, nie jest to tak skomplikowane, wymaga jednak sporo wysiłku, który z pewnością zaprocentuje. Na najbliższym spotkaniu opowie o zmianach cennika.

Maciej Wilczyński zarządza dwiema spółkami: butikiem konsultingowym dla firm SaaS – Valueships – gdzie pomaga  głównie w obszarach monetyzacji, retencji i akwizycji. W Stanversity sprowadzają topowych wykładowców z zachodu na polskie uczelnie i zwiększają poziom edukacji. Ostatnie kilka lat spędził w McKinsey & Company, gdzie robił projekty, głównie dla dużych przedsiębiorstw, zazwyczaj w sektorach software, telco, banking/insurance, e-commerce/retail oraz airline.

Środa (14.07) z prawnikiem, Arkadiuszem Szczudło

W godzinach 8.00-20.00 zapraszamy na Founders.pl na spotkanie z serii Ask me anything w formie pisanej, dotyczące prostej spółki akcyjnej. W komentarzach pod postem będziecie mogli zadawać pytania, na które odpowie doświadczony prawnik.

Arkadiusz Szczudło jest adwokatem, wspólnikiem kancelarii Creativa, Wiceprezesem Instytutu Prawa Mody, przedsiębiorcą, mentorem i twórcą internetowym. Stworzył kilka kursów online dla branży kreatywnej i prawniczej. Był mentorem na kilku konferencjach/spotkaniach. Doradza prawnie i często biznesowo – szczególnie dla branży odzieżowej/fashion.

Czwartek (15.07) z Mateuszem Warcholińskim

Budowanie dochodowej spółki od zera? To możliwe. Zwłaszcza, że o tym opowie Mateusz Warcholiński, z którym spotkamy się na warsztatach. Na pierwszej sesji opowie o wizji, trendach oraz badaniu rynku, czyli tym, jak znaleźć nisze w której będziemy operować.

Mateusz Warcholiński współtworzy Brainhub (ponad 80 osób), specjalizującej się w budowaniu epickich aplikacji webowych i mobilnych w oparciu o JS (Node.js, React.js i wiele innych) dla klientów z całego świata. Wyróżnionej przez Deloitte, Financial Times czy Puls Biznesu jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie. Przed Brainhub budował startupy w Niemczech, a jeden z nich został wsparty przez akcelerator o2 (Telefonica). Specjalizuje się szczególnie w sprzedaży B2B, inbound marketingu i budowaniu biznesów od 0.

Środa (21.07) druga sesja z Tomaszem Tomaszewskim

W lipcu drugi raz spotkamy się z Tomaszem Tomaszewskim. Druga sesja z cyklu budowania produktów cyfrowych będzie dotyczyć product delivery.  Head of Product w SentiOne  opowie, jak praktycznie wykorzystać framework scruma do współpracy z zespołem przy tworzeniu produktów cyfrowych.

Wtorek (27.07) z Maciejem Wilczyńskim

Ostatnia już sesja warsztatowa o pricingu z Maciejem Wilczyńskim rozpocznie się o godzinie 12.00. Tym razem CEO Valueships przedstawi umiejscowienie pricingu w organizacji.

Czwartek (29.07) druga sesja z Mateuszem Warcholińskim

Na koniec miesiąca współtwórca Brainhub wyjaśni, jak zdobyć pierwszego klienta i pokaże konkretne taktyki. Ponadto opowie o tym, na co zwrócić uwagę przy rekrutacji pierwszych pracowników.

Polecamy również

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl