Dołącz do społeczności Ecommerce.pl i weź udział w bezpłatnej konferencji!
Codzienna porcja informacji o e-commerce
Włodarze serwisu zapewniają, że to nie będzie kolejny portal branżowy traktujący po macoszemu obszary związane z e-commerce. Platforma została stworzona w taki sposób, aby użytkownicy czerpali dla siebie dokładnie taką wiedzę, której potrzebują w danym momencie. Ta zapewni im rozwiązanie problemów lub ułatwi rozwój biznesu.
Co więcej, platforma stawia na społeczność. Użytkownicy będą mogli wymieniać się swoim know-how i wspierać nawzajem w rozwoju. Specjalny segment użytkowników stanowić będą eksperci, którzy podzielą się swoją fachową wiedzą na dany temat. Na platformie ecommerce.pl odbywać się będą również praktyczne warsztaty.
– Ecommerce.pl to cała branża w jednym miejscu. Bez rozpraszania przez tematy poboczne i zbędne wątki, które zasypują feed na LinkedIn i Facebooku, spychając wartościowe informacje – twierdzą twórcy portalu. –To też nie jest przestrzeń reklamowa – skupiamy się na szybkiej wymianie informacji i sprawdzonych źródłach. Serwis będzie czerpał wiedzę ze swojej społeczności – zapewniają.
Kubota, Mała Szklarnia i inni zapraszają na darmową konferencję inauguracyjną
We wtorek 22 czerwca o godzinie 10:30, odbędzie się konferencja online otwierająca oficjalnie działanie serwisu. Uczestnicy wydarzenia już wtedy mogą spodziewać się inspirujących treści, które przedstawią biorący w nim udział prelegenci.
Na wirtualnej scenie zaprezentują się:
- Radosław Malinowski, CEO Barberstore.pl, który zdradzi jakie działania marketingowe, pozwalają mu skalować wzrost jego biznesu;
- Maciej Oniszczuk z oniszczuk.com opowie o prawie podatkowym dla e-commerce;
- Miłosz Jarosiewicz – malaszklarnia.pl, podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie stworzenia idealnej hybrydy biznesu online ze sklepami stacjonarnymi;
- Joanna Kwiatkowska head of e-commerce w Kubota, opowie digitalizacji klapkowego biznesu;
- August Krol, właściciel w augustkrol.de, przedstawi szanse i ryzyko związane ze sprzedażą na Amazon;
- Kamil Soja, założyciel cukrowka.pl, zrealizuje wykład o sezonowości sprzedaży na przykładzie sklepu Majowo.pl.
Po konferencji, odbędzie się panel dyskusyjny. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania i wdać się w dyskusję z prelegentami.
Dołącz do społeczności e-commerce i skorzystaj z fachowych porad ekspertów.
Fachowa wiedza o ecommerce, zupełnie za darmo
Rejestracja na portalu e-commerce jest bezpłatna. Każdy, kto jest zainteresowany sprzedażą elektroniczną, chce poszerzyć swoją wiedzę w zakresie marketingu i sprzedaży w digitalu, jest mile widziany na platformie. Również osoby, które chciałyby podzielić się swoim doświadczeniem i wykazać się umiejętnościami w obszarze e-commerce, mogą dołączyć do społeczności już dziś.
Zostaw komentarz