Marketing i Biznes E-commerce Cała branża e-commerce w jednym miejscu. We wtorek rusza nowa platforma, inauguruje ją „Konferencja każdego handlującego w sieci”

Cała branża e-commerce w jednym miejscu. We wtorek rusza nowa platforma, inauguruje ją „Konferencja każdego handlującego w sieci”

W przyszły wtorek oficjalnie startuje portal dedykowany wszystkim, którzy działają na rynku e-commerce. Na platformie znajdziemy zarówno właścicieli, osoby z managementu, jak i specjalistów związanych z e-commerce. Każdy znajdzie dla siebie informacje niezbędne w rozwijaniu wiedzy i usprawnianiu systemów. W konferencji inaugurującej działanie serwisu wystąpi m.in. Joanna Kwiatkowska - head of e-commerce w Kubota. Rejestracja możliwa już dziś.

Cała branża e-commerce w jednym miejscu. We wtorek rusza nowa platforma, inauguruje ją „Konferencja każdego handlującego w sieci”

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Dołącz do społeczności Ecommerce.pl i weź udział w bezpłatnej konferencji! 

Codzienna porcja informacji o e-commerce

Włodarze serwisu zapewniają, że to nie będzie kolejny portal branżowy traktujący po macoszemu obszary związane z e-commerce. Platforma została stworzona w taki sposób, aby użytkownicy czerpali dla siebie dokładnie taką wiedzę, której potrzebują w danym momencie. Ta zapewni im rozwiązanie problemów lub ułatwi rozwój biznesu.

Co więcej, platforma stawia na społeczność. Użytkownicy będą mogli wymieniać się swoim know-how i wspierać nawzajem w rozwoju. Specjalny segment użytkowników stanowić będą eksperci, którzy podzielą się swoją fachową wiedzą na dany temat. Na platformie ecommerce.pl odbywać się będą również praktyczne warsztaty. 

Ecommerce.pl to cała branża w jednym miejscu. Bez rozpraszania przez tematy poboczne i zbędne wątki, które zasypują feed na LinkedIn i Facebooku, spychając wartościowe informacje – twierdzą twórcy portalu. –To też nie jest przestrzeń reklamowa – skupiamy się na szybkiej wymianie informacji i sprawdzonych źródłach. Serwis będzie czerpał wiedzę ze swojej społeczności – zapewniają. 

Kubota, Mała Szklarnia i inni zapraszają na darmową konferencję inauguracyjną

We wtorek 22 czerwca o godzinie 10:30, odbędzie się konferencja online otwierająca oficjalnie działanie serwisu. Uczestnicy wydarzenia już wtedy mogą spodziewać się inspirujących treści, które przedstawią biorący w nim udział prelegenci.    

Na wirtualnej scenie zaprezentują się: 

  • Radosław Malinowski, CEO Barberstore.pl, który zdradzi jakie działania marketingowe, pozwalają mu skalować wzrost jego biznesu;
  • Maciej Oniszczuk z oniszczuk.com opowie o prawie podatkowym dla e-commerce; 
  • Miłosz Jarosiewicz – malaszklarnia.pl, podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie stworzenia idealnej hybrydy biznesu online ze sklepami stacjonarnymi;
  • Joanna Kwiatkowska head of e-commerce w Kubota, opowie digitalizacji klapkowego biznesu;
  • August Krol, właściciel w augustkrol.de, przedstawi szanse i ryzyko związane ze sprzedażą na Amazon;
  • Kamil Soja, założyciel cukrowka.pl, zrealizuje wykład o sezonowości sprzedaży na przykładzie sklepu Majowo.pl. 

Po konferencji, odbędzie się panel dyskusyjny. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania i wdać się w dyskusję z prelegentami. 

 Dołącz do społeczności e-commerce i skorzystaj z fachowych porad ekspertów.

Mogą Cię zainteresować

Fachowa wiedza o ecommerce, zupełnie za darmo

Rejestracja na portalu e-commerce jest bezpłatna. Każdy, kto jest zainteresowany sprzedażą elektroniczną, chce poszerzyć swoją wiedzę w zakresie marketingu i sprzedaży w digitalu, jest mile widziany na platformie. Również osoby, które chciałyby podzielić się swoim doświadczeniem i wykazać się umiejętnościami w obszarze e-commerce, mogą dołączyć do społeczności już dziś.  

Popularne na Marketing i Biznes

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl