Celem festiwalu jest promocja czytelnictwa online i wartościowych treści. Chcemy spopularyzować chęć dokształcania się przez marketerów, przedsiębiorców oraz studentów. Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa MarketingiBiznes.pl, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu.
Czym jest festiwal dobrego contentu?
Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa, w której przez 7 kolejnych dni od 23 maja (od g. 00.00) do 29 maja (do g. 23.59) będziemy serwowali, co godzinę, najlepsze, najbardziej wartościowe treści dla osób, które chcą poszerzać swoje horyzonty.
Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu:
1/Poniedziałek 23 maja (SEO/SEM)
2/Wtorek 24 maja (e-commerce)
3/Środa 25 maja (social media)
4/Czwartek 26 maja (marketing)
5/Piątek 27 maja (content marketing)
6/Sobota 28 maja (PR)
7/Niedziela 29 maja (start up zone)
Dla odbiorców treści serwujemy:
*Wyselekcjonowane informacje bez autopromocji firm czy nazwisk,
*Możliwość przeczytania i poznania dobrych, choć nieznanych do tej pory szerszemu gronu autorów,
*Ciekawe wywiady z influencerami i największymi ekspertami w danej dziedzinie.
Dla pisarzy:
*Możliwość pokazania się szerokiemu gronu odbiorców,
*Festiwal dotrze do kilku tysięcy czytelników (przedsiębiorców, marketerów oraz studentów), co daje spore zasięgi.
WCIĄŻ MAŁO?
Uwaga: Najbardziej poczytny pisarz otrzyma reklamę w 3 numerach naszego pisma MarketingiBiznes.pl (wersja PDF) oraz zostanie bohaterem okładki jednego z jesiennych wydań MiB-u.
Na chwilę obecną mamy przygotowane około 30% treści. Ciągle masz szansę, że to Twój tekst znajdzie się na łamach portalu, w Festiwalu Dobrego Contentu.
Sugestie do tekstu:
– Tekst musi być unikalny, nigdy wcześniej niepublikowany
– Dobrze, jeżeli wraz z tekstem doślesz zdjęcie/screen-y (w oddzielnym pliku)
– Teksty mile widziane w programie Word
Wyślij tekst na biuro@marketingibiznes.pl
Chcesz dołączyć do akcji lub zostać partnerem i wyświetlać tutaj swój logotyp? Napisz do nas na powyższy adres.
Niezbędnych informacji oraz odpowiedzi na pytania udzielają Marta Bąk i Paulina Żmijowska.
Partnerem strategicznym jest wydawnictwo Słowa i Myśli
Uwaga wydawnictwo Słowa i Myśli oferuje:
Nagrody główne dla zwycięzców w każdej z 7 kategorii.
(Zwycięzca ma prawo wybrać dowolną książkę z pełnej oferty www.slowaimysli.pl)
Zwycięzca będzie zaproszony do rozmów o współpracy z w/w wydawnictwem (możliwość wydania e-booka lub książki)
Partnerami festiwalu są:
Gogler
Firma Gogler zadeklarowała się wysłać zwycięzcom z każdej kategorii książkę pt.”Skuteczny biznes czyli… gra o sukces”
Whitepress
Artefakt
Qantum
SEO sklep 24
Pressium
Monitori
Elivo
Paulina Zmijowska „one communication”
New Creative
Goldenline
Achmielewska.com
Semstorm
MoM
Mayko
Jacek Lipski
Landingi
Mind Progress Group
Brand24
Grupa Unity
Call Page
Blogs4Shops.pl
They.pl
Contented
Growh e-commerce management
Norbert Oruba
Melonet
Giełda tekstów
Audite.pl
AkademiaInternetu.pl
E-Biznes2.pl
Łukasz Migura
The Nets
Eventualnie
Zobacz również:
Zostaw komentarz