Celem festiwalu jest promocja czytelnictwa online i wartościowych treści. Chcemy spopularyzować chęć dokształcania się przez marketerów, przedsiębiorców oraz studentów. Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa MarketingiBiznes.pl, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu.

Czym jest festiwal dobrego contentu?

Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa, w której przez 7 kolejnych dni od 23 maja (od g. 00.00)  do 29 maja (do g. 23.59) będziemy serwowali, co godzinę, najlepsze, najbardziej wartościowe treści dla osób, które chcą poszerzać swoje horyzonty.

Harmonogram Festiwalu Dobrego Contentu:

1/Poniedziałek 23 maja (SEO/SEM)

2/Wtorek 24 maja (e-commerce)

3/Środa 25 maja (social media)

4/Czwartek 26 maja (marketing)

5/Piątek 27 maja (content marketing)

6/Sobota 28 maja (PR)

7/Niedziela 29 maja (start up zone)

Dla odbiorców treści serwujemy:

*Wyselekcjonowane informacje bez autopromocji firm czy nazwisk,

*Możliwość przeczytania i poznania dobrych, choć nieznanych do tej pory szerszemu gronu autorów,

*Ciekawe wywiady z influencerami i największymi ekspertami w danej dziedzinie.

Dla pisarzy:

*Możliwość pokazania się szerokiemu gronu odbiorców,

*Festiwal dotrze do kilku tysięcy czytelników (przedsiębiorców, marketerów oraz studentów), co daje spore zasięgi.

WCIĄŻ MAŁO?

Uwaga: Najbardziej poczytny pisarz otrzyma reklamę w 3 numerach naszego pisma MarketingiBiznes.pl (wersja PDF) oraz zostanie bohaterem okładki jednego z jesiennych wydań MiB-u.

Na chwilę obecną mamy przygotowane około 30% treści. Ciągle masz szansę, że to Twój tekst znajdzie się na łamach portalu, w Festiwalu Dobrego Contentu.

Sugestie do tekstu:

– Tekst musi być unikalny, nigdy wcześniej niepublikowany

– Dobrze, jeżeli wraz z tekstem doślesz zdjęcie/screen-y (w oddzielnym pliku)

– Teksty mile widziane w programie Word

Wyślij tekst na biuro@marketingibiznes.pl

Chcesz dołączyć do akcji lub zostać partnerem i wyświetlać tutaj swój logotyp? Napisz do nas na powyższy adres.

Niezbędnych informacji oraz odpowiedzi na pytania udzielają Marta Bąk i Paulina Żmijowska.

Partnerem strategicznym jest wydawnictwo Słowa i Myśli

słowa

Uwaga wydawnictwo Słowa i Myśli oferuje:

Nagrody główne dla zwycięzców w każdej z 7 kategorii.

(Zwycięzca ma prawo wybrać dowolną książkę z pełnej oferty www.slowaimysli.pl)

Zwycięzca będzie zaproszony do rozmów o współpracy z w/w wydawnictwem (możliwość wydania e-booka lub książki)

Partnerami festiwalu są:

Gogler

Gogler

Firma Gogler zadeklarowała się wysłać zwycięzcom z każdej kategorii książkę pt.”Skuteczny biznes czyli… gra o sukces”

Whitepress

white

Artefakt

logo_1logo_2

 

Qantum

Qantum_logo_nowe

SEO sklep 24

seo

Pressium

pressium

Monitori

monitori

Elivo

logo elivo

Paulina Zmijowska “one communication”

prawidlowe

New Creative

creat

 

Goldenline

golden

Achmielewska.com

agata

Semstorm

semstorm

MoM

MoMlogo2

Mayko

mayko

Jacek Lipski

jacek

Landingi

lendingi

 

Mind Progress Group

mind

Brand24

brand_k

 

Grupa Unity

grupa_logo_sm

Call Page

call

Blogs4Shops.pl

logo_b4s4

 

They.pl

they

Contented

cont

Growh e-commerce management

ecommerce

Norbert Oruba

Norbert Oruba (2)

 

Melonet

hiidihii

 

Giełda tekstów

giełda

Audite.pl

audite-tagline

 

AkademiaInternetu.pl

akademia-tagline-mini

 

E-Biznes2.pl

ebiznes2-tagline-mini

 

Łukasz Migura

Bukasz migura logo

The Nets

 

logo

Eventualnie

Ev-czerwone-1

Zobacz również:

Magdalena Daniłoś o Mistrzostwach Content Marketingu

 

Polecane Artykuły