Marketing i Biznes Biznes CEO Live Motion Game: Ja chcę krytyki – potrzebuję jej jak najwięcej, żeby wiedzieć, co poprawić

CEO Live Motion Game: Ja chcę krytyki – potrzebuję jej jak najwięcej, żeby wiedzieć, co poprawić

Michał Kaczmarek to CEO Live Motion Games - firmy zajmującej się produkcją gier komputerowych. Michał opowiada o gamedevie, rynku growym, nadchodzącej produkcji studia Chernobyl Liquidators Simulator oraz o swojej strategii.

CEO Live Motion Game: Ja chcę krytyki – potrzebuję jej jak najwięcej, żeby wiedzieć, co poprawić

Wywiad z Michałem Kaczmarkiem – CEO Live Motion Games

Live Motion Games to studio odpowiadające za takie produkcje, jak Train Station Renovation czy nadchodzącym Chernobyl Liquidators Simulator. Ta pierwsza gra przyniosła marce popularność i doczekała się oceny 9/10 na Steamie oraz prawie 1400 recenzji. Live Motion Games na początku tworzyły cztery osoby – dziś firma współpracuje już z ponad 80 deweloperów i planuje wejść na giełdę.

Rozmawiamy z Michałem Kaczmarkiem, CEO Live Motion Games, który opowiada o rynku gamedevelopingu, grach, swojej strategii biznesowej oraz o nadchodzącej grze – Chernobyl Liquidators Simulator

Najpopularniejsze

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl