Marketing i Biznes Biznes Bolt Market wkracza do Polski. Działalność będzie oparta o tzw. dark stores

Bolt Market wkracza do Polski. Działalność będzie oparta o tzw. dark stores

Nowa usługa Bolt Market będzie dawać możliwość zrobienia zakupów spożywczych online z dostawą w ciągu 15 minut. Będzie się opierała na własnych zasobach platformy - tzw. dark stores.

Bolt Market wkracza do Polski. Działalność będzie oparta o tzw. dark stores

mat. pras.

Jesteś przedsiębiorczym freakiem i zależy Ci na rozwoju Twojej firmy? Spotkaj setki podobnych rekinów biznesu podczas konferencji Founders Mind

Sprawdź szczegóły!

Czym są dark stores?

Dark stores, czyli tzw. ciemne sklepy, to właściwie nie sklepy, a magazyny służące do kompletowania zamówień składanych przez klientów zdalnie. W taki sposób swoich klientów obsługiwał będzie Bolt Market, czyli nowa usługa estońskiego potentata.

Zobacz też

– Jest to nie tylko kolejny krok w realizacji strategii rozwoju dostaw jedzenia w ramach Bolt Food, ale także dodatkowa możliwości zarobku dla kurierek i kurierów, którzy już współpracują z platformą dostarczając posiłki. Pandemia przyspieszyła rozwój usług delivery, coraz więcej konsumentek i konsumentów przekonuje się, że to wygodne i bezpieczne, zarówno pod kątem płatności czy dystansu społecznego rozwiązanie – tłumaczy Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.

Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku, a w najbliższych miesiącach
uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie,
Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.

Bolt ma ponad 50 milionów użytkowników w ponad 40 krajach w Europie i Afryce. Działalność platformy obejmuje szeroki zakres ride-hailing, car-sharing, mikromobilność (hulajnogi i rowery elektryczne) i dostarczanie jedzenia.

Rynek dostaw w pandemii oszalał

Okres pandemii koronawirusa to dla branży e-commerce prawdziwe wyzwanie, a przy tym ogromna szansa na rozwój. Rok 2020 zostanie zapamiętany, jako rok dostawców wszelkich przesyłek. Jak branża poradziła sobie w tym specyficznym czasie? Jak się rozwinęła? I wreszcie, jakie rozwiązania pojawiły się na polskim rynku? O tym pisaliśmy na Marketing i Biznes w materiale: Uber dla przesyłek, nowe automaty paczkowe i pivoty branży delivery. Jak rynek dostaw rozwinął się w pandemii

Zobacz też

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl