Czym są dark stores?
Dark stores, czyli tzw. ciemne sklepy, to właściwie nie sklepy, a magazyny służące do kompletowania zamówień składanych przez klientów zdalnie. W taki sposób swoich klientów obsługiwał będzie Bolt Market, czyli nowa usługa estońskiego potentata.
– Jest to nie tylko kolejny krok w realizacji strategii rozwoju dostaw jedzenia w ramach Bolt Food, ale także dodatkowa możliwości zarobku dla kurierek i kurierów, którzy już współpracują z platformą dostarczając posiłki. Pandemia przyspieszyła rozwój usług delivery, coraz więcej konsumentek i konsumentów przekonuje się, że to wygodne i bezpieczne, zarówno pod kątem płatności czy dystansu społecznego rozwiązanie – tłumaczy Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku, a w najbliższych miesiącach
uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie,
Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.
Bolt ma ponad 50 milionów użytkowników w ponad 40 krajach w Europie i Afryce. Działalność platformy obejmuje szeroki zakres ride-hailing, car-sharing, mikromobilność (hulajnogi i rowery elektryczne) i dostarczanie jedzenia.
Rynek dostaw w pandemii oszalał
Okres pandemii koronawirusa to dla branży e-commerce prawdziwe wyzwanie, a przy tym ogromna szansa na rozwój. Rok 2020 zostanie zapamiętany, jako rok dostawców wszelkich przesyłek. Jak branża poradziła sobie w tym specyficznym czasie? Jak się rozwinęła? I wreszcie, jakie rozwiązania pojawiły się na polskim rynku? O tym pisaliśmy na Marketing i Biznes w materiale: Uber dla przesyłek, nowe automaty paczkowe i pivoty branży delivery. Jak rynek dostaw rozwinął się w pandemii
Zostaw komentarz