Marketing i Biznes Biznes Bolt Market wkracza do Polski. Działalność będzie oparta o tzw. dark stores

Bolt Market wkracza do Polski. Działalność będzie oparta o tzw. dark stores

Nowa usługa Bolt Market będzie dawać możliwość zrobienia zakupów spożywczych online z dostawą w ciągu 15 minut. Będzie się opierała na własnych zasobach platformy - tzw. dark stores.

Bolt Market wkracza do Polski. Działalność będzie oparta o tzw. dark stores

mat. pras.

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Czym są dark stores?

Dark stores, czyli tzw. ciemne sklepy, to właściwie nie sklepy, a magazyny służące do kompletowania zamówień składanych przez klientów zdalnie. W taki sposób swoich klientów obsługiwał będzie Bolt Market, czyli nowa usługa estońskiego potentata.

Zobacz też

– Jest to nie tylko kolejny krok w realizacji strategii rozwoju dostaw jedzenia w ramach Bolt Food, ale także dodatkowa możliwości zarobku dla kurierek i kurierów, którzy już współpracują z platformą dostarczając posiłki. Pandemia przyspieszyła rozwój usług delivery, coraz więcej konsumentek i konsumentów przekonuje się, że to wygodne i bezpieczne, zarówno pod kątem płatności czy dystansu społecznego rozwiązanie – tłumaczy Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.

Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku, a w najbliższych miesiącach
uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie,
Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.

Bolt ma ponad 50 milionów użytkowników w ponad 40 krajach w Europie i Afryce. Działalność platformy obejmuje szeroki zakres ride-hailing, car-sharing, mikromobilność (hulajnogi i rowery elektryczne) i dostarczanie jedzenia.

Rynek dostaw w pandemii oszalał

Okres pandemii koronawirusa to dla branży e-commerce prawdziwe wyzwanie, a przy tym ogromna szansa na rozwój. Rok 2020 zostanie zapamiętany, jako rok dostawców wszelkich przesyłek. Jak branża poradziła sobie w tym specyficznym czasie? Jak się rozwinęła? I wreszcie, jakie rozwiązania pojawiły się na polskim rynku? O tym pisaliśmy na Marketing i Biznes w materiale: Uber dla przesyłek, nowe automaty paczkowe i pivoty branży delivery. Jak rynek dostaw rozwinął się w pandemii

Zobacz też

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl