ZPPHiU prowadzi kampanię społeczną #RatujmyPolskieMiejscaPracy

08.05.2020 AUTOR: REDAKCJA

Od kilku tygodni Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) prowadzi kampanię społeczną pod hasłem #RatujmyPolskieMiejscaPracy. W ten sposób chce zwrócić uwagę na problem setek tysięcy pracowników, którym ze względu na kryzys gospodarczy wywołany epidemią koronawirusa, grozi utrata stanowisk.

Cele ZPPHiU

Po wprowadzeniu obostrzeń zapobiegających wzrostowi zakażeń, w tym m.in. blisko dwumiesięcznego zamknięcia galerii handlowych, wiele firm straciło stałe źródło przychodów. Choć centra handlowe są już ponownie otwarte to, jak podkreśla Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług, tryb ich funkcjonowania jest zupełnie inny niż przed pandemią, a więc kłopoty rodzimych przedsiębiorców nie tylko nie zniknęły, a wręcz uległy pogłębieniu.

Celem powołanego w połowie marca związku pracodawców est zapewnienie polskiemu biznesowi bezpiecznej przyszłości, przede wszystkim jednak przeciwdziałanie redukcji zatrudnień. Związkowcy już wcześniej opracowali szereg skierowanych do rządu postulatów umożliwiających przedsiębiorstwom przetrwanie, ale teraz zdecydowali się również na inną formę działania.

#RatujmyPolskieMiejscaPracy

Od kilku tygodni ZPPHiU prowadzi kampanię społeczną #RatujmyPolskieMiejscaPracy. Podkreśla ona konieczność wypracowania rozwiązań legislacyjnych, które pomogą przetrwać polskim firmom. To szczególnie ważne, bo zagrożonych może być nawet 205 tys. miejsc pracy.

W przygotowanym w ramach kampanii spocie zwrócono uwagę na to, że problem ten dotyczy wielu profesji i pracowników na różnych szczeblach w najdotkliwiej odczuwającej skutki panującej epidemii branży handlowo-usługowej. Film dostępny jest w serwisie YouTube pod hasztagiem #RatujmyPolskieMiejscaPracy, w portalach społecznościowych członków związku pracodawców oraz na stronie internetowej https://zpphiu.pl. Tam również można znaleźć więcej informacji na temat działalności ZPPHiU.

***

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług działa na rzecz poprawy losu polskich biznesów i minimalizowania strat gospodarczych wywołanych epidemią COVID-19. Obecnie należy do niego ponad 200 polskich firm i wciąż przyjmowani są nowi członkowie.

 


  Artukuł został opublikowany przy współpracy z zpphiu.pl

Do góry!

Polecane artykuły

22.09.2020

Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry ...