Stoiska wystawiennicze – idealny sposób na dotarcie do nowych klientów

06.07.2020 AUTOR: REDAKCJA

Dobrze zaprojektowana przestrzeń targowa sprawi, że nikt nie przejdzie obok niej obojętnie – będzie angażować uczestników i oddziaływać na różne zmysły. Stoiska wystawiennicze oraz sztuka ich tworzenia to nie lada wyzwanie, które jest warte zachodu. Kilka prostych trików może sprawić, że obok zabudowy wystawienniczej będzie ciągle gwarno i tłumnie. Ignorując wytyczne i nie przykładając się do planowania instalacji, może okazać się, że jedynym uczestnikiem targów, który zajrzy na Twoje stanowisko będzie organizator imprezy. Jak zatem sprawić, żeby stoisko wystawiennicze cieszyło się powodzeniem?

Targi? To się opłaca!

Samo podjęcie decyzji o uczestnictwie w targach to doskonała biznesowa decyzja. Każdego roku na imprezach tego typu zjawia się około 1,5 miliona osób. Liczby te przemawiają do wyobraźni wielu przedsiębiorców, którzy liczą na to, że choć część gości targów zdoła zainteresować właśnie ich oferta. I wcale się nie mylą. Nie istnieją dane statystyczne mówiące o tym, ile relacji handlowych udaje się w trakcie trwania targów nawiązać i jak przekłada się to później na sprzedaż, ale potencjalne korzyści z obecności na targach mogą być naprawdę duże.

Dla początkujących i liderów w branży

Na udział w imprezach branżowych decydują się właściciele firm, którzy mają już wypracowaną pozycję na rynku oraz Ci, którzy w biznesie stawiają pierwsze kroki. W obydwu przypadkach stoiska wystawiennicze pełnią ważną funkcję promocyjną oraz utrwalają wizerunek marki w świadomości odbiorców. To także znakomity sposób na umacnianie więzi z obecnymi klientami, ale i na zwiększenie bazy odbiorców. Pozyskiwanie nowych klientów to trudna sztuka, a w tym przypadku o sukcesie i zainteresowaniu nowej grupy swoją ofertą może zadecydować bezpośredni kontakt przy instalacji targowej.

Nowoczesny design

Stoiska wystawiennicze będą zachęcać do odwiedzin, jeśli zadbasz o ich wygląd. Wskazana tutaj będzie odpowiednia ekspozycja produktu – podświetlona i ulokowana w widocznym miejscu zwróci uwagę uczestników imprezy i zachęci ich do podejścia do boksu. Pozostawiając wolną przestrzeń, z krzesłami i stolikiem na rozmowę również można zachęcić zwiedzających do wizyty przy stanowisku. W walce o uwagę nowych klientów pomocna będzie także ciekawa aranżacja stoisk wystawienniczych – nawiązująca w nieoczywisty sposób do profilu biznesu stanie się skutecznym wabikiem. Dobrane z dbałością o detal meble oraz dodatki mogą zadziałać na uczestników targów niczym zaproszenie.

Stoiska wystawiennicze z pomysłem

Doświadczeni wystawcy zdają sobie sprawę z tego, że nawet dysponując ograniczonym budżetem na stoiska wystawiennicze, mogą wiele zdziałać. Najważniejszy może okazać się pomysł – ciekawą koncepcję, która przyciągnie nowych klientów pomogą stworzyć firmy specjalizujące się w tworzeniu zabudowy targowej. Stoiska wystawiennicze mogą okazać się skuteczniejszym narzędziem marketingowym, jeśli pomyślimy o stymulowaniu wielu zmysłów jednocześnie. Uczestnicy eventu odbierają przecież bodźce wszystkimi zmysłami, nie tylko wzrokiem. Pomyśl o efektach dźwiękowych oraz zapachowych już na etapie projektowania zabudowy targowej.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://smartdesign-expo.com/


Artykuł sponsorowany

Do góry!

Polecane artykuły

03.08.2020

Czy warto inwestować w fundusze ...