Kreatywne sposoby na reklamę – kalendarze i…?

Kreatywne sposoby na reklamę – kalendarze i…?

Dzisiejsze firmy prześcigają się w kreatywności, jeśli chodzi o wypromowanie swojej działalności. Pozyskanie klienta, który pozostanie z nami na dłużej to niemałe wyzwanie i tęgie głowy pracują nad tym, aby promocja marki była jak najskuteczniejsza i sprawdziła się w rozległym planie. Na co stawiają współcześni spece od marketingu?

Klasyka gatunku – kalendarze i terminarze

Kalendarze i terminarze to prawdziwa klasyka gatunku. Przydatne są w każdej firmie i to w różnej formie. To właściwie całoroczna promocja marki, zwłaszcza widoczne jest to, jeśli chodzi o kalendarze biurkowe, one bowiem rzeczywiście stoją na biurku w miejscu widocznym zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających ich klientów. To zwiększa nasze zasięgi, mówiąc językiem współczesnego marketingu.

Dobrze sprawdzają się też wszelkiego rodzaju notatniki, plannery i terminarze – zarówno takie zindywidualizowane, jak i te, które służą całemu zespołowi. Widoczne logo i wygodne użytkowanie z pewnością nie pozostają bez znaczenia. Daty i terminy są bardzo istotne w biznesie, dlatego też popularność tych gadżetów, mimo upływu lat, nie słabnie. Zdecydowanie nie udało się elektronicznym rozwiązaniom wyprzeć tych klasycznych, papierowych terminarzy. Dużo łatwiej się nam organizuje wszystko, jeśli możemy to spisać, a nie tylko wklepać w klawiaturę.

Nietypowe gadżety – nowoczesność w ciekawym wydaniu

Drugą grupą materiałów promocyjnych, jakie od niedawna zaczęły robić furorę, stanowią dość niezwykłe gadżety. Producenci prześcigają się w przygotowaniu czegoś zaskakującego, z polotem i zapadającego w pamięci. Stąd mamy już na rynku cukierki z nadrukami, lizaki w kształcie logotypów, ale również piłeczki antystresowe przypominające nam o istnieniu danej marki czy samoprzylepne miniaturowe zegarki, które sprawdzają się w nietypowych miejscach, jak kuchenka czy łazienka. Całe multum nowych gadżetów to świetny sposób na nieco zabawną promocję z wyraźnym logotypem. Popularne są wszelkiego rodzaju akcesoria do pracy przy komputerze – podkładka pod myszkę, a nawet sama myszka, głośnik czy indukcyjne ładowarki do smartfonów. Ważne, by logo było widoczne. Wówczas buduje to swoistą więź pomiędzy użytkownikiem a marką, która dobrze mu się kojarzy. Nietypowe podejście i kreatywność mają tutaj kluczowe znaczenie.

Długopisy i breloczki – czy to jeszcze dzisiaj chwyta?

Wydawać by się mogło, że w obliczu takich klasyków, jak kalendarze biurkowe czy notatniki albo zupełnie innowacyjnych rozwiązań jak nietypowe, śmieszne gadżety długopisy i breloczki odeszły do lamusa. Nic bardziej mylnego! Na wszystkich targach, konferencjach i spotkaniach biznesowych dobrze jest się zaopatrzyć w zapas tego rodzaju materiałów promocyjnych. Breloczek co prawda może nie zagości na stałe w pamięci nowego właściciela, jednak długopis z pewnością będzie w użyciu. Nawet takie małe, wydawać by się mogło, nieznaczące zbyt wiele upominki powodują dobre skojarzenia z marką i tym samym dają większą szansę na sukces i współpracę.


Artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl