Marketing i Biznes Luźne GetHome wywraca rynek nieruchomości. Sposób? Sztuczna inteligencja

GetHome wywraca rynek nieruchomości. Sposób? Sztuczna inteligencja

GetHome wywraca rynek nieruchomości. Sposób? Sztuczna inteligencja

Polski portal prezentujący oferty mieszkań i domów GetHome.pl po zaledwie 2 latach od startu przegonił większość konkurencji. W rywalizacji z obecnymi od wielu lat na rynku konkurentami firma wykorzystuje innowacyjne narzędzia oparte o algorytmy sztucznej inteligencji.

W drugim kwartale 2021 roku portal GetHome.pl odwiedziło ponad 600 tys. osób poszukujących mieszkań i domów. Portal w błyskawicznym tempie zdobywa również partnerów biznesowych – z firmą współpracuje już 1385 renomowanych biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Przepis na sukces? Tylko unikalne oferty

Założyciele serwisu GetHome.pl od początku dokładają wszelkich starań, aby poszukujący mogli błyskawicznie znaleźć swoje wymarzone M. Ich myślą przewodnią jest prezentowanie w konkretnej lokalizacji dokładnie tylu ofert mieszkań i domów, ile faktycznie tam się znajduje. To nowość, bo w konkurencyjnych portalach nawet 80% ogłoszeń stanowią powtarzające się oferty, których oglądanie jest stratą czasu dla użytkownika.

Dzięki przyjaznemu klientowi podejściu GetHome, przykładowa kategoria mieszkania na sprzedaż Warszawa prezentuje już 14 tysięcy unikalnych i sprawdzonych ofert. Co ważne – każda z tych ofert prezentowana jest pinezką na mapie. Dzięki temu poszukujący wie, gdzie dokładnie znajduje się oferta, która go interesuje, a także jakie inne oferty znajdują się w wymarzonej okolicy. Dla internautów to świetne rozwiązania, które dają im szerokie możliwości i zapewniają komfort poszukiwań. Cały proces dodatkowo wspiera zaawansowana technologia.

 

Sztuczna inteligencja znajdzie Ci dom

Zespół analityczny GetHome.pl opracował dedykowany system oparty o rozwiązania sztucznej inteligencji, wykrywający powtarzające się oferty i blokujący publikację tych samych ogłoszeń. Dzięki temu użytkownik może znacznie szybciej znaleźć swoje wymarzone M.

Dla najlepszych partnerów biznesowych został również uruchomiony innowacyjny program marketingowy. Na czym polega? Dane dotyczące osób poszukujących mieszkań i domów poprzez portale grupy Property – uzupełnione przez badania jakościowe – są wykorzystywane przez uczenie maszynowe i zaawansowane modele predykcyjne do propozycji ofert w 100% odpowiadających potrzebom i preferencjom poszukujących.

Wysokie wskaźniki odebranych połączeń telefonicznych, otwieranych wiadomości mailowych, zainteresowanie krótkimi wiadomościami tekstowymi i powiadomieniami PUSH, zadowalające wyniki konwersji na stronach docelowych ofert – program opracowany przez zespół portalu GetHome.pl przynosi oczekiwane rezultaty.

Zaplecze specjalistów

Za sukces portalu odpowiada ponad 80-osobowy zespół specjalistów. Ich wieloletnie doświadczenie i doskonała znajomość rynku umożliwiły osiągnięcie przez GetHome.pl przewagi konkurencyjnej. Każdego dnia pracownicy portalu dokładają starań, aby odpowiadał on na potrzeby osób korzystających z portalu. Praca nad stałą optymalizacją serwisu daje pozytywne wyniki. Wzrosty widoczności w wynikach wyszukiwania, zadowalające współczynniki konwersji – nie budzi wątpliwości, że GetHome.pl ma się czym pochwalić!


Social media

Na uwagę zasługuje również nieszablonowa forma komunikacji. GetHome.pl jest aktywny w mediach społecznościowych – na profilu Facebookowym i Instagramowym publikowane są zabawne komiksy i grafiki, które nieco odczarowują złożoność procesu zakupu nieruchomości. Oryginalne ilustracje cenionych artystek Mirioli Dzik i Kamili Szcześniak, znanymi szerszej publiczności pod pseudonimami @KuraRysuje i @NieładnieRysuje spotykają się z dużą aprobatą , którzy doceniają otwartość serwisu na nowe formy komunikacji.

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl