Marketing i Biznes Luźne Answear – więcej niż sklep

Answear – więcej niż sklep

Answear – więcej niż sklep

Setki przedsiębiorczych umysłów podczas wyjątkowego wydarzenia na PGE Narodowy. Konferencja Founders Mind

Dowiedź się więcej o Wydarzeniu

Answear jest jednym z największych i najpopularniejszych sklepów modowychw polskim internecie. Klienci doceniają nie tylko wysoką jakość oferowanych produktów, ale również prosty proces składania zamówień i przyjazną obsługę klienta. Choć marka już w tej chwili zajmuje silną pozycję na rynku, ani myśli ustawać w rozwoju. 

Co musisz wiedzieć o Answear?

Przede wszystkim Answear może poszczycić się bogatym portfolio marek. W ciągu ostatnich lat podczas projektów oraz kampanii nawiązano współprace z między innymi takimi gigantami jak Pinko, Reebok, Adidas, New Balance, LEE, The North Face. 

Do tego należy wspomnieć o marce własnej, czyli answear.LAB – 2021 rok obfitował w liczne kolekcje i projekty, w których siła kobiet, ich siostrzeństwo i dążenie do życia na własnych zasadach odgrywały główną rolę. Dlatego też nie dziwi, że działalność została nagrodzona takimi prestiżowymi nagrodami jak: Złote Spinacze, E-commerce Polska Awards 2021 czy IPRA Golden World Awards 2021.

Do tego firma coraz prężniej działa na kolejnych zagranicznych rynkach. Tylko w ubiegłym roku pojawiła się w Grecji, Chorwacji i na Cyprze. Zarząd przyznał, że zrealizowanie takich planów było możliwe dzięki m.in. doświadczeniu logistycznemu, które udało się zdobyć w ciągu ostatnich lat.

Ponadto Answear wspiera działania na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, a często sam wychodzi z różnymi inicjatywami. Aktualnie w Polsce trwa akcja pilotażowa projektu Wear&Share polegająca na oddawaniu nienoszonych już ubrań, które później zyskują nowe życie. W ramach niej udało się zebrać prawie 30 ton odzieży i zasadzić 1000 sadzonek drzew. Celem akcji jest zachęcenie klientów do dokonywania świadomych i przemyślanych zakupów oraz pokazanie, że dobre nawyki, nawet te najdrobniejsze, mogą pomóc naszej planecie. 

Answear osiągnęło rekordowe wyniki finansowe

W Answear wiedzą także, jak ważna jest przejrzystość serwisu. W ostatnich latach rynek e-commerce rozwija się dynamicznie, a zakupów w sieci dokonują nawet osoby, które dotychczas nie były przekonane do takiej formy nabywania produktów. W ostatnich miesiącach firma postawiła na zmiany w obrębie strony i aplikacji mobilnej, które stały się jeszcze bardziej intuicyjne, szybsze,  z ulepszonym user experience. Decyzja o przebudowie była słuszna – w 2021 roku Answear odnotowało zysk ze sprzedaży online na poziomie 721 mln. Był to wynik aż o 67% lepszy względem 2020 roku. 

Warto nadmienić, że w 2021 roku firma świętowała swoje dziesiąte urodziny. Zarząd mogły cieszyć nie tylko rekordowe wyniki finansowe, ale również udany debiut na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, wejście na trzy kolejne zagraniczne rynki czy też przeprowadzenie trzech niezwykle skutecznych kampanii zasięgowych. 

O sukcesie Answear opowiadał prezes zarządu spółki, Krzysztof Bajołek: Osiągnięte przez Answear.com wzrosty sprzedaży w IV kwartale 2021 r. przebiły nasze założenia na ten okres. Wpływ na nie miał szereg czynników, w tym m.in. realizacja nowej strategii komunikacji z klientem, która skupiała się na nowoczesnej, silnej i aktywnej kobiecie oraz zrealizowana w tym duchu trzecia w tym roku szerokozasięgowa kampania marketingowa. Polepszyliśmy efektywność działań w zakresie digital marketingu, co przełożyło się na wzrost ruchu na stronach, a w efekcie na zwiększenie skuteczności finalizacji transakcji, wzrost współczynnika konwersji i średniej wartości koszyka. Należy także wspomnieć o dalszym poszerzaniu oferty produktowej, ulepszeniach technologicznych w obrębie strony www, aplikacji mobilnej i bardzo dobrym odbiorze wśród klientów naszej marki własnej answear.LAB.

Answear – polski sklep internetowy

Należy podkreślić, że marka Answear to nasz rodzimy sklep online, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów czy dodatków. W sklepie internetowym znajdziemy ponad 400 różnych marek, dzięki czemu klienci mają do dyspozycji naprawdę szeroką ofertę. W katalogach znajdują się produkty dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a także marki premium, odzież sportowa i outdoorowa. Przykładowo, pod tym linkiem https://answear.com/k/on/odziez/szorty znajdziesz szorty dla mężczyzn. 

Marka posiada własne centrum logistyczne, dzięki czemu może sobie pozwolić na zoptymalizowanie kosztów oraz usprawnienie logistyki. Jest to istotne, ponieważ dzięki temu Answear może zaoferować klientom niższe ceny oraz atrakcyjne promocje. Dla wygody klientów, ale i w trosce o środowisko, klienci wszystkie zamówione produkty otrzymują w jednej paczce. Co więcej, nabywcy mogą liczyć na niezwykle szybką dostawę. W niektórych polskich miastach zamówiony towar można otrzymać nawet tego samego dnia. To sprawia, że ten sklep internetowy jest w stanie rywalizować ze sklepami stacjonarnymi. Dodatkowo, stali klienci mogą skorzystać z programu lojalnościowego Answear Club, dzięki któremu zakupów można dokonywać po jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. 

Answear chce inspirować klientów

Firma nie ukrywa, że w kolejnych latach chce odgrywać jeszcze większą rolę na rynku e-commerce. Pomóc ma w tym nowa strategia komunikacji, którą zapoczątkowała kampania „Lifespiration Starts Here”. Marka Answear chce inspirować swoich klientów do życia na własnych zasadach. Klienci podczas zapoznawania się z ofertą mają mieć możliwość odnalezienia produktów, które sprawią, że ich codzienność stanie się wygodniejsza i ciekawsza, a przy okazji odkryć nowe możliwości ich aranżacji. W nakreśleniu tej idei pomógł spot, w którym wystąpiły odważne indywidualistki. W nagraniu pojawiły się: prezeska Fundacji Kulawa Warszawa, aktywistka społeczna Izabela Sopalska-Rybak, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej sceny voguingowej i promotorka kultury ballroom Bożena Wydrowska oraz zawodowa mistrzyni Europy w boksie Sasha Sidorenko.

W ten sposób Answear staje się dla klientów marką, która myśli nie tylko o swoich celach sprzedażowych, ale również pomaga odbiorcom swoich produktów w wyrażeniu ich „własnego ja”.


Artykuł sponsorowany

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl