3×3 = więcej

18.11.2019 AUTOR: REDAKCJA

Cyfryzacja i automatyzacja w dzisiejszym świecie są powszechnym zjawiskiem. Nawet na pozór
najprostsze procesy wymagają bogatego backstagu. Przeważnie wdrażanie kolejnych rozwiązań opiewa w miesiące przygotowań i testów. Udostępnianie coraz to nowszych koncepcji jest skutkiem przyspieszeniem tempa życia. Społeczeństwo wybiera możliwości, które będą proste a jednocześnie szybkie. Pozwolą na sfinalizowanie transakcji w krótkim czasie bez potrzeby angażowania w kolejne skomplikowane procesy.

Nierzadko nie mamy świadomości ile za danym rozwiązaniem kryję się algorytmów. Dla
standardowego użytkownika jest to kolejny krok w zakończeniu konkretnej procedury. Liderzy z
zakresu rynku fintech czy lendetech udostępniają innowacyjne projekty dzięki, którym upraszczane są codzienne, popularne konwenanse. W konsekwencji działalności fintechowych podmiotów korzystamy z takich udogodnień jak blik, pay-by-link, google pay czy apple pay. Konfiguracja szeregu aplikacji umożliwia wyszukiwanie wielu opcji jednocześnie w miedzy czasie proponując kolejną. Np. rezerwując bilet na samolot jeden z dostawców wyszukuje hotel w najlepszej cenie i lokalizacji. Przykłady można mnożyć.

Mimo nasyconego rynku kolejne przedsiębiorstwa udowadniają, że są wstanie maksymalnie
wspierać sektor technologiczny. Spółka Provema wprowadziła na rynek produkt o nazwie
loan-by-link. Ma on za zadanie umożliwić zakup droższych produktów w formie ratalnej bez
konieczności wizyty w oddziale partnerskim czy wypełnienia skomplikowanych wniosków. Klient dobiera produkt, wybiera opcję płatności ratalnej po czym zostaje przekierowany do formularza pożyczki. Po weryfikacji danych kwota pożyczki zostaje wypłacona dostawcy a klient otrzymuje zakupiony produkt. Zakupy w 100% on-line.

Przedsiębiorstwo zapewnia, że tym co wyróżnia loan-by-link na tle konkurencji jest prosta
konfiguracja systemu ze stroną potencjalnego partnera. Provema stawia na formułę 3×3.
3 minuty do integracji strony, 3 minuty na złożenie wniosku oraz 3 minuty do wypłaty środków.
Dział IT odpowiedzialny za projekt , deklaruje, że nie jest wymagane posiadanie sklepu on-line.
Wystarczy witryna internetowa. Kod umożliwiający dokonywanie zakupów w formie ratalnej jest opracowany prosto aby bez większych trudności umieścić go w witrynie. Osoby nieposiadające sklepu internetowego w platformie dla partnerów mają możliwość monitorowania udzielonych pożyczek a tym samym dokonanych zakupów. Jest to z pewnością spore uproszczenie dla osób prowadzących działalności na rykach lokalnych i nie tylko.

Provema twierdzi, że przyszli kontrahenci mogą liczyć na pełne wsparcie technologicznotechniczne. Ewentualne usterki techniczne mają być rozwiązywane w trybie ASAP. Środki z zawartych transakcji przekazywane są szybkimi płatnościami co ma pozwolić bez zwłoki realizować zamówienia. Obsługę pożyczkobiorców zapewnia support przedsiębiorstwa a klienci chcący skorzystać z ofert ratalnej wszelkie pytania mogą kierować za pomocą czatu, połączeniu z infolinią oraz drogą mailową.

„Zamierzeniem projektu jest proste finansowanie usług oraz towarów, małych biznesów, gdzie
bardzo często nakłady związane z integracją oraz budową sklepu internetowego przewyższają
opłacalność całego przedsięwzięcia. Dajemy rozwiązanie, które każdy może zintegrować ze swoją stroną internetową i przeobrazić ją w sklep internetowy, zwiększając tym samym ilość swoich klientów” – dodaje Grzegorz Szulik Prezes Zarządu PROVEMA.

Do góry!

Polecane artykuły

04.12.2019

Pakiety Kurierskie dla ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam