Wtorek z Adrianem Gamoniem
Już we wtorek o 19.00 zapraszamy Was na trzecie spotkanie z Adrianem Gamoniem w ramach cyklu LinkedIn dla biznesu. Tym razem Adrian opowie o koncepcie komunikacji i tworzeniu treści na LinkedInie.
Adrian Gamoń jest strategiem marki i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.
Czwartek z nowym cyklem z Igorem Kałużą
Natomiast w czwartek o 19.00 rozpoczynamy nowy cykl. W jego ramach Igor Kałuża będzie mówił o automatyzacji, zaczynając od „wstępu do automatyzacji i porównania software’u”.
Podczas pierwszego zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Zapier / Integromat / IFTT
- Jak wybierać zadania do automatyzacji
- Scenariusze dwukrokowe i ich obsługa
- Wykorzystanie GSuite w automatyzacji(Gmail/Gdrive/Gforms)
- Use Case – prosta automatyzacja, która zwiększy szansę konwersję leadów.
- Use Case – żmudne czynności, nie muszą takie być – upraszczamy codzienną pracę z duża iloscią informacji
Benefity dla usera po szkoleniu:
- Użytkownik będzie w stanie automatyzuje taski w sceniaruszach wielopoziomowych, opartych o “triggery” lub cyklicznych wyzwalanych datą
- Użytkownik będzie potrafił tworzyć ścieżki i będzie radził sobie z optymalizacją flow
- Użytkownik otrzyma informacje dot. rozwiązań zarówno dla małych firm, jak i średniej wielkości organizacji. (W przypadku dużych organizacji część działań czy utworzonych narzędzi pokryta jest przez wewnętrzne systemy)
- Użytkownik nauczy się wykorzystywać pakietu GSuite w Automatyzacji i tworzeniu nowych narzędzi dla zespołu
- Use Case’y sugerujące rozwiązania dla działów HR / Sales / Marketing, ale także sprawdzą się w Księgowości czy dla kadry zarządzającej.
- Użytkownik powinien nauczyć się tworzyć zaawansowane scenariusze oparte na webhookach, wysyłając dane do zewnętrznych aplikacji, które mogły nie zostać jeszcze zintegrowane z Softem do automatyzacji
Igor Kałuża jest Head of Marketing w poznańskiej agencji Magento – Advox Studio. Od prawie dwóch lat odpowiada za strategię, wizerunek i komunikację Advoxu, dlatego eCommerce, B2C/B2B czy Magento to słowa, które towarzyszą mu niemal codziennie. W wolnych chwilach – pasjonat automatyzacji i robotyki, którymi stara się zarażać innych.
Zostaw komentarz