Co nowego na Founders.pl? Zapowiedź wydarzeń na najbliższy tydzień

Wtorek z warsztatem na temat cold callingu, środa z Łukaszem Podgajnym z Scanye, czwartek z cyklem Analityka w Służbie Firmy. Zobaczcie co ciekawego będzie się działo w przyszłym tygodniu na Founders.pl i zapolanujcie swoje kalendarze, bo szykuje się niezła dawka wiedzy!

Co nowego na Founders.pl? Zapowiedź wydarzeń na najbliższy tydzień

Wtorek z członkami Founders Community

We wtorek 16.03 o 20:00 odbędzie się otwarte spotkanie dla członków Founders Community oraz grupowiczów Marketing i Biznes. Kacper Kostrzewa opowie o tym, jak dobrze realizować cold calling.

W ramach warsztatu dowiecie się:

  1. Jakie są najczęstsze błędy oraz ich konsekwencje podczas CC?
  2. Jaka jest rola skryptów podczas CC?
  3. Jak powinna wyglądać struktura CC?
  4. Jakie cele chcesz osiągnąć podczas CC?
  5. Jak stworzyć dobry elevator pitch?
  6. Jak odróżnić wymówkę klienta od realnej obiekcji?
  7. Jak odpowiadać na najczęstsze obiekcje klientów?
  8. Jak radzić sobie z Gatekeeperem? (sekretariat / recepcja)

Środa z Łukaszem Podgajnym (Scanye)

Natomiast w środowej sesji pt. “Notion jako baza wiedzy – firmowa i osobista” udział weźmie Łukasz Podgajny, co-foundera Scanye. Łukasz od 6 lat dzielnie przedziera się przez meandry podatków i dekretacji, sprawiając, że księgowym żyje się lepiej. Jest absolwentem SGH (MIESI i E-biznes), ale najbardziej to jest perfekcjonistą. Potrafi zauważyć 3 mm różnicy w położeniu logo, i podwójną spację w kilkudziesięciostronicowym dokumencie. Powitajcie Łukasza Podgajnego, co-foundera Scanye!

Bez wątpienia Łukasz to twardy gość – przez lata trenował taekwondo (ma czarny pas, także wizyty Urzędu Skarbowego nam nie straszne), dodatkowo ćwiczy kalistenikę. Gra w szachy (i nie, robił to zanim było to jeszcze modne), jara się fizyką i astronomią. No, a co do najdziwniejszego faktu, aż nas ciarki przeszły po plecach: Łukasz miał aż 10 różnych złamań w swoim życiu. A podobno sport to zdrowie.

Czwartek z cyklem Analityka w Służbie Firmy 

Czwartkowy odcinek cyklu Analityka w Służbie Firmy zapowiadamy pod tytułem. “Segmentacja użytkowników”. Jak zawsze poprowadzi go niezastąpiony Piotr Litwa. Podczas spotkania nauczycie się segmentować użytkowników i tworzyć z nich grupy reprezentacyjne, dzięki czemu będziecie pracować na dokładniejszych zbiorach danych, co przyczyni się na bardziej konkretne wnioski. Dodatkowo dowiecie się jak budować filtry, które klasyfikują użytkowników, dzięki którym można dzielić ich na istotne statystycznie grupy.

Ściągawka sesji z Piotrkiem: 

I sesja: Największe zagrożenia w Google Analytics – nagranie

18.03 II sesja: Segmentacja użytkowników

08.04 III sesja: Optymalizacja landing page

22.04 IV sesja: Optymalizacja ścieżki użytkownika

Piotr Litwa od 2008 roku działa w marketingu internetowym. Od 5 lat głównie skupia się na analityce internetowej, szkoleniach oraz implementacji niestandardowych kodów analitycznych mających na celu lepsze zrozumienie użytkownika. Buduje raporty dopasowane do biznesu, w oparciu o które pomaga również budować strategie. W zakresie analityki internetowej i raportowania współpracuje zarówno ze startupami jak i największymi firmami, agencjami i domami mediowymi w Polsce i na świecie.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl