Marketing i Biznes E-commerce Newsy na gorąco! Co nowego w świecie e-commerce i startupu #3

Newsy na gorąco! Co nowego w świecie e-commerce i startupu #3

Newsy na gorąco! Co nowego w świecie e-commerce i startupu #3

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Google zbiera opinie użytkowników o sklepach internetowych

Stało się, usługa, którą Google wprowadził już kilka lat temu na świecie, dostępna jest także w Polsce. Co to oznacza dla użytkowników? Posiadacze kont Google mogą wystawiać opinie kupowanym produktom. Wyszukiwarka wyświetla je później w płatnych wynikach wyszukiwania. Skrócone opinie są widoczne w dwóch postaciach – za pomocą przyznawanych gwiazdek, oraz liczb (średnia ocena). W efekcie tym zmian Ceneo.pl i Opineo.pl mogą utracić swoja dotychczasową pozycję.

Czy Google Revievs oznaczają jakieś zmiany dla właścicieli sklepów internetowych? Niestety tak. Google niespecjalnie martwi się sytuacjami spornymi na linii kupujący – sklep. Rodzi to trudności w kontaktach z nieuczciwymi komentującymi. Negatywne opinie można oflagować jako problematyczne. Można również odpowiedzieć na komentarze. Nie są jednak możliwe kontakty z niezadowolonymi klientami w celu wyjaśnienia i załagodzenia sytuacji.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Prawie jak startup. Prawie do zrobienia

    Hyperloop Global Challenge to konkurs, który ogłosił Elon Musk. Na Jednej z 35 tras z całego świata naukowiec chce zbudować nowatorski transport. Dlaczego nowatorski? Wyobraź sobie pociąg, który mknie… w rurze. Ten pociąg ma osiągnąć prędkość 1100 km/h. Oznacza to, że wybrana w Polsce trasa – Warszawa-Wrocław zostałaby pokonana w 20 minut!

    W konkursie startuje grupa z Politechniki Warszawskiej, która formalnie nie jest nawet startupem. Współpracuje jednak m.in. z Instytutem Lotnictwa w Warszawie a jej członkowie wierzą, że koncepcję Muska da się wprowadzić w życie. Jedną z niewiadomych jest jednak to, jak zachowa się człowiek będąc w pojeździe z siedmiokrotnie większym przyspieszeniem niż w japońskich pociągach magnetycznych…

    Sztuczna inteligencja w rękach kanadyjskiego startupu i Microsoftu

    Macrosoft kupił kanadyjski startup Maluuba. Kanadyjczycy  dołączyli właśnie do zespołu amerykańskiego giganta, by wspólnie pracować nad oprogramowaniem komputerowym, które umożliwi komputerom rozumienie i posługiwanie się naturalnym językiem. Maluuba powstał w 2011 roku. Organizacja ma doświadczenie w zakresie uczenia maszyn czytania ze zrozumieniem, mówienia, słuchania i zapamiętywania. Microsoft podkreśla, że wspólnym celem jest stworzenie sztucznej inteligencji, która będzie dostępna i wartościowa dla klientów, firm i deweloperów. Nie jest znana kwota, za którą Micosoft kupił Maluuba.

    Nowa, skandynawska wersja Amazona?

    Komplett.no to największy sklep internetowy w Norwegii. Oferuje szeroki wachlarz produktów –  od akcesoriów komputerowych, przez ubezpieczenia samochodowe po kosmetyki. Firma przekształca się i chce umożliwić innym spółkom sprzedawanie produktów za pośrednictwem swojej platformy. Aktualnie Komplett.no działa w Norwegii, Szwecji i Danii, gdzie ma łącznie 18 sklepów internetowych.

    Ole Vinje, CEO Komplett podkreśla, że Skandynawia potrzebuje swojego Amazona. Pośrednika, z silnym regionalnym akcentem, który będzie rozumiał lokalną społeczność. Ponieważ uważa Komplett.no za taką firmę, dalekosiężne plany i udostępnienie klientom szerszej oferty, jest dla niego naturalną koleją rzeczy.

    Komplett.no już jest jednym z najpopularniejszych sprzedawców na skandynawskim rynku. Ma jednak konkurencję – gigant elektroniki, Elkjøp, również zapowiada poszerzenie swojej oferty. Ole Vinje kwituje to spostrzeżeniem, że konkurencja jest motywująca i potrzebna.

    Czytaj również:

    Wywiad z Wojtkiem Latoszkiem (4gift.pl) – chcemy pracować i jednocześnie się uczyć!

    https://marketingibiznes.pl/start-up-zone/torun-slynie-nie-tylko-z-piernikow-i-kopernika-poznaj-torunskie-startupy

    https://marketingibiznes.pl/e-commerce/wywiad-z-pawlem-fornalskim-iai-s-a-nie-mam-ambicji-byc-szefem-wszystkich-szefow-w-100-spolkach

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl