Przymusowy wykup akcji InPostu i Integera
AI Prime i Rafał Brzoska po przeprowadzonym wezwaniu mają 92,87% akcji Integer.pl. 25 maja pojawiła się informacja o przymusowym wykupie pozostałych 7,13% akcji, oferując 49 zł za akcję. GPW zawiesiła od 25 maja notowania akcji Integera oraz InPostu, a w związku z przymusowym wykupem akcji obydwu spółek, wykup został ustalony na dzień 29 maja 2017 roku. Przedmiotem przymusowego wykupu jest 553.259 akcji Integera oraz 873.996 akcji InPostu.
Sklepy internetowe nie mają wspólnych programów lojalnościowych
Dokładniej mówiąc, 1/3 dużych sklepów online nie ma programu lojalnościowego obowiązującego w obu kanałach sprzedaży. Takie wnioski możemy znaleźć w badaniu przeprowadzonym przez Lizard Media. W raporcie podsumowującym badanie możemy znaleźć też informację, że połowa dużych sklepów online nie aktualizuje na bieżąco swoich stanów magazynowych, a także nie daje możliwości zwrotu towaru w placówce stacjonarnej, gdy produkt został zakupiony w Internecie. Badanie objęło 19 największych i najbardziej znanych polskich e-sklepów z czterech kategorii: artykuły sportowe, biżuteria, apteki oraz RTV i AGD.
Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.
Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:
Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę
Zawsze na kluczowych pozycjach
Zawsze opłacalna biznesowo
47% sklepów nie aktualizuje swoich stanów magazynowych w czasierzeczywistym, niektóre robią to tylko raz dziennie, co czasem doprowadza do nieporozumień, np. gdy klienci o braku towaru dowiadują się dopiero w sklepie, gdy chcą zakupić produkt w stacjonarnej placówce.
32% brandów nie posiada wspólnego programu lojalnościowego. Tylko 26% z nich pozwala na zakup online i odebranie towaru offline, a jedynie 21% spełniało wszystkie kryteria omnichannel.
PayPal rozszerza ochronę sprzedających w Polsce
Płatności PayPal są bardzo popularne w wielu zachodnich e-sklepach. W Polsce wprawdzie nie znajdziemy ich na każdej platformie, ale wiele z nich posiada tę opcję płatności. Jak poinformował ostatnio Matt Komorowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Północnej i Środkowej, firma rozszerza Ochronę Sprzedających w Polsce. Program zabezpieczy sprzedawców, gdy otrzymana przez nich płatność jest niezweryfikowana. Może to mieć miejsce, gdy konto, z którego dokonany jest przelew, zostanie przejęte lub gdy kupujący stwierdzi, że nie otrzymał przedmiotu. W takich przypadkach PayPal zobowiązuje się pokryć koszt transakcji. Dotychczas Ochrona Sprzedających PayPal obejmowała w Polsce jedynie produkty fizyczne, teraz program obejmie też płatności za usługi.
Klienci z Europy Środkowo – Wschodniej chętniej kupują za pobraniem
Badanie przeprowadzone dla TNS Kantar dla DPDgroup miało na celu sprawdzenie, jakie preferencje mają klienci, jeśli chodzi o płatności za zakupy internetowe. Najpopularniejszą metodą zapłaty za e-zakupy w Europie są systemy elektroniczne, takie jak PayPal czy Alipay – korzysta z nich aż 42% ankietowanych. Jednak, zależnie od regionu, wyniki mogą się różnić. W Holandii internauci korzystają z systemu płatności iDeal, zaś klienci z Europy Środkowo – Wschodniej chętniej kupują za pobraniem – na Słowacji to aż 72% wszystkich zakupów. Z badania dowiadujemy się również, że przelewy bankowe są bardzo popularne w Estonii – 68% oraz Czechach – 58%. W Polsce trend ten nadal jest dość silny, a w 2015 roku wynosił ponad 80%. Całe szczęście, zaufanie do szybkich płatności rośnie z roku na rok.
Zakupy ze sklepu internetowego Tesco otrzymamy w ciągu godziny
To dobra wiadomość, ale jedynie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii, gdyż tam została wprowadzona usługa Tesco Now. Aby skorzystać z takiej opcji, można zamówić maksymalnie 20 artykułów. Dodatkowo dla tego typu dostaw został także ograniczony asortyment. Klienci mogą wybierać jedynie z 3000 pozycji, w których znajdują się między innymi: świeże warzywa i owoce, mrożonki, mięso, pieczywo i nabiał, czyli tak naprawdę produkty, które są potrzebne do przygotowania różnych posiłków. Testy nowej usługi odbywają się w Londynie. Partnerem Tesco jest start-up kurierski Quiqup, który obsługuje również Whole Foods i Burger Kinga. Rozwiązanie to jest konkurencyjne dla dostaw żywności od Amazon, które dostępne są w kilku miastach UK.
Lidl chce podbić chiński rynek
Umieszczony na platformie Tmall Global, należącej do koncernu Alibaba, ma pozwolić niemieckiej sieci w łatwy sposób dotrzeć do chińskiego odbiorcy. Lidl zdecydował się na ten krok, ponieważ w Chinach europejskie produkty cieszą się dużym powodzeniem. Na początku w ofercie pojawią się przede wszystkim produkty zbożowe i suche, które najłatwiej transportować. Jeśli zainteresowanie towarem będzie odpowiednio wysokie, niemiecka marka planuje rozszerzyć asortyment. Trzeba podkreślić, że wspomniane towary będą należały do marek własnych sieci Lidl, czyli: Combino, Bellarom i Sondey.
Prasówka powstaje dzięki:
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
Zostaw komentarz