Podsumowanie tygodnia 26.09-2.10.2016

03.10.2016 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Serwus!

Jest poniedziałek więc tradycyjnie robimy podsumowanie z poprzedniego tygodnia.

Zacznijmy od contentu. Tydzień zaczęliśmy ostatnim artykułem z serii o personal brandingu. Dowiedzieliśmy się czy marka osobista jest nam potrzebna jeśli pracujemy na etacie. Zachęcam Was do przeczytania tego artykułu. Tego samego dnia odkrywaliśmy potencjał komunikatorów social media. Ten tekst możecie znaleźć pod tym linkiem.

We wtorek opublikowaliśmy artykuł na temat jak wygląd wnętrza wpływa na reakcje klientów (klik) oraz najciekawsze cytaty Marketing&Biznes z grudniowego wydania.

Następnie zastanawialiśmy się czy nasze dane z Google Analytics są prawdziwe? Jeśli nie wiesz jak odpowiedzieć na to pytanie nadrób zaległości i przeczytaj tekst. Znajdziesz go tutaj.

Kolejny dzień przyniósł nam artykuł na temat Google Shopping. Poznaliśmy 5 kroków do udanej kampanii. I dowiedliśmy, że wystarczą trzy kroki do analizy konkurencji dla e-commerce. Również w czwartek poznaliśmy cechy osób przedsiębiorczych.

Pierwszy dzień weekendu przyniósł nam dwa ciekawe artykuły. Artur się zastanawiał jakie emocje towarzyszą klientowi przy zakupie… kanapy, a Ewa próbowała nas przekonać dlaczego warto monitorować Internet. Nie wiem jak Was, ale nas przekonała. A tekst Ewy znajdziecie tutaj. W sobotę opublikowany został artykuł o linkedinie – o tym, że to nie tylko wirtualne cv. A niedziele stała pod znakiem e-commerce. Tomek opisał dlaczego warto tworzyć unikalne opisy produktów. Tekst przeczytacie tu.

Ach, chciałam Was zaprosić na szkolenie dla e-sprzedawców „E-biznes do Kwadratu”. Pamiętajcie na hasło “marketing&biznes-5%” macie rabat :).

Marketing&Biznes w liczbach:

Facebook: Fanpage 2650 co oznacza, że przybyło nas 42 osoby. Grupa MiBu to już 882 członków. Cieszę się, że jest nas coraz więcej. Od ostatniego poniedziałku przybyło nas 73 osoby. Praca marketing liczy sobie 224 członków, czyli o 16 więcej niż ostatnio kiedy robiłam dla Was takie zestawienie.

Twitter: Jest równo 140 osób obserwujących. Poprzednio było nas mniej o 8. Firmowy LinkedIn ma 44 obserwujących, czyli o 3 więcej niż przy poprzednim zestawieniu.

Raport z Monitori:

Gdzie mówiono?

gdzie-mowiono

Ile mówiono?

ile-mowiono

Jak mówiono?

jak-mowiono

Tyle u nas, a co Ciebie?:)

Wywiad z Andrzejem Świderskim (Euroflorist Polska) – czy kwiaciarnia ma szanse na powodzenie w e-commerce?

Podsumowanie tygodnia 16.01-23.01

 

 

Do góry!

Polecane artykuły

09.10.2019

Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam