Marketing i Biznes Marketing Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes – grudzień 2015

Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes – grudzień 2015

Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes – grudzień 2015

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Przypadki kopiowania regulaminów bez zmiany danych firmy też są nagminne. Sprzedawca może ponieść z tego tytułu bardzo dotkliwe konsekwencje – zaczynając od posądzenia o czyn nieuczciwej konkurencji względem innego przedsiębiorcy, kończąc na wprowadzaniu konsumenta w błąd, co może skutkować nieważnością zawartych umów sprzedaży.

Rafał Stępniewski, grudzień 2015

Oprócz samej ustawy o prawach konsumenta mamy bardzo dużo ustaw branżowych i rozporządzeń regulujących sprzedaż konkretnego asortymentu. Sprzedawca internetowy jest w trudniejszej sytuacji niż sprzedawca stacjonarny. Przy sprzedaży stacjonarnej duża część obowiązków informacyjnych jest spełniona, ponieważ klient widzi towar, jego opakowanie, a z reguły na nim producenci zamieszczają wymagane przepisami informacje. W sprzedaży internetowej niestety tak prosto nie jest i dlatego trzeba dostosować odpowiednio opisy towarów do wymogów formalnych.

Rafał Stępniewski, grudzień 2015

Terminowe doręczenie jest o tyle ważne, że jeżeli podczas składania zamówienia zobowiązujemy się jako sprzedawca do określonego terminu, a następnie go nie dotrzymamy ze względu na opóźnienie firmy kurierskiej, to konsument ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów odesłania towaru. Ten temat był dość mocno akcentowany podczas prac w podkomisji sejmowej nad ustawą o prawach konsumenta, w której brałem udział. Przedstawiciele, zarówno strony rządowej, jak i samego UOKiK, dość stanowczo argumentowali obecnie obowiązujące przepisy, tak aby konsument był chroniony przed niedotrzymaniem terminu dostawy.

Rafał Stępniewski, grudzień 2015

W zakresie budowania wizerunku należy także pamiętać o sferze wizualnej sklepu. Jeżeli jest on estetyczny, intuicyjny i nie stwarza barier w składaniu zamówień, ma dobrze opisane i sfotografowane towary, to łatwiej przekonać konsumenta do zakupu. Przeprowadzając audyty sklepów przy okazji tworzenia regulaminów, spotykamy się z sytuacjami, w których wydaje się, że sprzedawca robi wszystko, by klient nic u niego nie kupił.

Rafał Stępniewski, grudzień 2015

Pozyskanie partnera do projektu nie jest łatwym procesem. Cała praca rozpoczyna się od researchu, opartego o przygotowaną wcześniej strategię. Marki współpracujące ze sobą nie mogą stanowić dla siebie konkurencji, muszą mieć zbieżną grupę docelową, a ich strategie powinny zmierzać w kierunku umożliwiającym współpracę.

Joanna Adamowska, grudzień 2015

Content marketing stał się jednym z podstawowych sposobów na utrzymanie stałych i pozyskiwanie nowych klientów. Generowanie treści prowadzi do sprzedaży i zysków firmy. Choć sama treść zawarta w materiałach marketingowych jest niezwykle ważna, to kolejnym istotnym aspektem w content marketingu stała się typografia. Co ciekawe, zwykle nie przykłada się do niej wagi, choć bez wątpienia odgrywa ona dużą rolę w umacnianiu wizerunku marki, wzbudzając zainteresowanie produktem i podkreślając główne przesłanie komunikatu reklamowego.

Katarzyna Kaczyńska, grudzień 2015

Chyba nikogo nie zaskoczę, jeśli powiem, że używam zazwyczaj dwóch programów. Głównie przeglądarki Chrome oraz programu kalkulacyjnego Microsoft Excel. W przeglądarce wykonuję 80 proc. swojej pracy. Odpisuję na maile z poziomu klienta webowego Gmail, prowadzę kampanie Google AdWords i przygotowuję dane do analizy w Google Analytics, które obrabiam finalnie w Excelu. Zauważyłem ostatnio, że dużo czasu w pracy poświęcam na działania w pakiecie biurowym Google, czyli Google Drive. Migruje powoli do chmury

Maciej Lewiński, grudzień 2015

Mówi się, że sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu, ale zawsze można znaleźć niszę, wprowadzić coś niezwykłego, co będzie się sprzedawać. Każdy sklep ma możliwość wejścia do Internetu i stania się dobrze prosperującą, przynoszącą zyski firmą. Jednak cały czas trzeba się edukować, bywać na eventach, rozwijać się, tak by z wszystkimi nowinkami być na bieżąco. Przede wszystkim to, co się robi, trzeba robić z pasją i tylko te sklepy, które będą się rozwijać, pozostaną na rynku.

Piotr Kiełcz, grudzień 2015

 

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/najciekawsze-cytaty-marketingbiznes-listopad-2015

https://marketingibiznes.pl/e-commerce/abc-prawa-e-commerce

9 rad jak budować e-commerce

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl