Podsumowanie tygodnia 16.01-23.01

23.01.2017 AUTOR: Marta Bąk-Kamińska

Hej!

Dzięki, że jesteś z nami i czytasz kolejne już podsumowanie tygodnia. Wpierw chciałam się z Tobą podzielić kilkoma naprawdę fajnymi artykułami, a później wskażę Ci jak się zmienił Marketing i Biznes na przestrzeni ostatniego tygodnia, jeśli chodzi o liczbę fanów.

Ubiegły poniedziałek opublikowaliśmy wywiad z Mateuszem Kurleto, który wspomina, że przedsiębiorcy coraz częściej powinni się wymieniać trudnymi doświadczeniami. Jak sam mówi: „Lukier jest dobry zanim zaczniesz. Gdy jest pot, krew i łzy nie potrzeba lukru, tylko świadomości, że nie jesteś sam.”

Tradycyjnie, we wtorek o 9 opublikowaliśmy kolejną prasówkę e-commerce. Tym samym – przypominam Ci, że jutro będzie już #7 artykuł tego rodzaju.

Jak wszyscy wiemy, Toruń słynie z pysznych pierników, pięknej Starówki i Kopernika. Ale czy tylko? My przypominamy jakie ciekawe startupy mają swoje źródło właśnie w tym mieście.

Sprawdzamy ile haker potrzebuje czasu, aby włamać się na witrynę oraz jaki wpływ ma morskie powietrze na innowacyjność – opisujemy najciekawsze startupy z Trójmiasta.

Ponadto – mieliśmy okazję porozmawiać z Panem Arturem Radeckim, który założył swój startup po 50-tce. Czy wiek go przekreśla w prowadzeniu startupu? Przeczytaj o tym koniecznie.

Spójrz, na newsy ze świata e-commerce oraz startupu – część drugą znajdziesz tutaj, a trzecią pod tym linkiem. (Przypominam, pierwsza część pojawiła się 12.01, a możesz przeczytać ją na tej stronie).

Kolejny artykuł, który niewątpliwie warto przeczytać to ten, o 3 firmach, które wiedzą jak pozyskać lojalnych klientów. Dzięki informacjom tam zawartym, dowiesz się o 6-ciu potrzebach, których zaspokojenie spowoduje wzrost liczby stałych klientów.

Nasz portal w piątek obfitował w ciekawe treści. Zaczęliśmy od IoT (ang. Internet of Things, Internet rzeczy). Z tego artykułu dowiesz się w skrócie co to jest, w jaki sposób jest wykorzystywany w biznesie i jakie niesie ze sobą ryzyko.

Później opublikowaliśmy serię artykułów na temat sukcesów firm. Zaczęliśmy od bdsklep.pl, poprzez Zalando, Alibabę i skończywszy na Znanym Lekarzu.

Skoro już wiesz, co publikowaliśmy na portalu – poznaj jak Marketing i Biznes zmienił się w liczbach:

Fb: Fanpage – 3099, było 3075 (przyrost 24),

grupa Marketing i Biznes – 1292, było 1278 (przyrost 14),

grupa praca marketing – 995, było 976 (przyrost 19).

Twitter: 196, było 191 (przyrost 5).

LinkedIn: 56, było 56 (przyrost 0).

Jak wygląda raport Monitori za ubiegły tydzień?

Ile mówiono?

Ile mówiono

Dane w interakcjach

dane w interakcjach

Gdzie prowadzono dyskusje?

gdzie prowadzono dyskusje

To tyle u nas, co u Ciebie?

Czytaj również:

 

E-commerce. Jak odpowiednio obsłużyć klienta?

Jak robić content marketing dla sex shopu?

Jak budować społeczność wokół e-sklepów?

Do góry!

Polecane artykuły

07.11.2019

Kontrolki – rzeczy, które musisz mierzyć ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam