Marketing i Biznes Marketing Najciekawsze cytaty z magazynu Marketing & Biznes kwiecień 2015

Najciekawsze cytaty z magazynu Marketing & Biznes kwiecień 2015

Najciekawsze cytaty z magazynu Marketing & Biznes kwiecień 2015

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Zbliżamy się do momentu, kiedy dla większości producentów eksponowanie swoich produktów w Internecie przestaje być karą. Powszechne przed kilkoma laty zjawisko unikania ekspozycji towarów FMCG w sieci ustępuje miejsca „ostrożnemu zainteresowaniu”, czego wynikiem będzie w najbliższym okresie znaczny wzrost sprzedaży tej kategorii produktowej w sieci.

Specjaliści bdsklep.pl Kwiecień 2015

Rzadko można podziwiać obrazek klienta kupującego przez Internet wyłącznie jedno opakowanie nasion marchewki, pojedynczy zwykły długopis, guzik czy jedną, jedyną nakrętkę.

Milena Majchrzak kwiecień 2015

Pamiętaj, że nawet tani produkt może być skutecznie wykorzystany w Twojej kampanii reklamowej, zwłaszcza, jeśli Twoje produkty sprzedają się hurtowo lub są zwyczajową częścią koszyka zakupowego w Twoim sklepie.

Milena Majchrzak kwiecień 2015

Marketing szeptany realizowany z myślą o SEO w krótkiej perspektywie – daje bezpośrednie wejścia na stronę potencjalnych klientów, buduje zasięg, świadomość marki i jej oferty oraz po prostu konwertuje ruch.

Sebastian Jakubiec, kwiecień 2015

Albo ktoś potrzebuje mojej pomocy, uznając mnie za eksperta, który dzieli się wiedzą i doświadczeniem albo klient wie lepiej i mnie nie potrzebuje.

Monika Czaplicka, kwiecień 2015

Każda krytyka to ważna informacja. Pytanie czy dowiemy się czegoś wartościowego, to kolejna kwestia. Tłumaczę, że skoro komuś się chciało na nas nakrzyczeć, znaczy, że mu zależy. 9/10 klientów odejdzie i tego nawet nie zauważymy. Skoro ktoś się piekli, to znaczy, że czuje do nas tak silne emocje, że mu się chce krytykować. Wykorzystajmy to, by dowiedzieć się czegoś – w końcu produkty i usługi są dla naszych klientów, a nie odwrotnie.

Monika Czaplicka, kwiecień 2015

Marki zrozumiały, że inwestowanie w tworzenie treści może skutecznie budować ich pozycję jako eksperta i fantastycznie zbliża firmę do potencjalnych Klientów.

Marta Bąk, kwiecień 2015

„Reklamy typu skandynawskiego” – prostota wyrazu, ciekawy pomysł, gra słów, konkretny wizerunek marki, oglądamy i myślimy „o, fajne!”.

Jacek Kotarbiński, kwiecień 2015

Podstawową korzyścią związaną z blogiem jest moja wiarygodność jako eksperta w zakresie marketingu i innowacji, co jest kluczowe w pracy z marketerami.

Jacek Kotarbiński, kwiecień 2015

Czy w czasach przed Facebookiem przesyłaliśmy sobie mailem informacje prasowe lub kreacje reklamowe marek? Nie, przesyłaliśmy sobie śmieszne zdjęcia. I to się nie zmieniło, wolimy konsumować treści lekkie i nienakłaniające nas do żadnych dalszych działań.

Jakub Prószyński, kwiecień 2015

Każdy, kto pracował w start-upie, albo ze start-upem z pewnością doświadczył tej charakterystycznej dla nich atmosfery. W żyłach pulsuje świeża energia,w głowach pomysł goni pomysł, a w powietrzu unosi się przekonanie, że sky is the limit.

Joanna Stopyra, kwiecień 2015

Podróże, poznawanie nowych kultur, sposobów pracy i innych ludzi oraz ich obyczajów więcej nauczy praktycznej wiedzy o życiu niż 3 różne kierunki i wkuwanie regułek czy praktyki w firmach które nie zawsze prowadzą nas we właściwym kierunku.

Jacek Gadzinowski, kwiecień 2015

W delikatesach konsument powinien mieć szansę na odnalezienie chociaż namiastki tego, co poznał podczas wolnego czasu spędzonego w otoczeniu innym niż codzienne.

Grzegorz Nowak, kwiecień 2015

Pozyskiwanie inwestycji to czasochłonny i bardzo wymagający okres w życiu każdego startupu. Z reguły startupy zabierają się za niego zbyt wcześnie.

Marcin Szeląg, kwiecień 2015

Budowanie startupu wiąże się z dużym ryzykiem. Zanim takie ryzyko się podejmie, powinno się zastanowić czy to jest odpowiedni moment w naszym życiu. Rodzina, kredyt, czy inne zobowiązania na pewno nam nie ułatwią pracy nad rozwijaniem firmy.

Marcin Szeląg, kwiecień 2015

Skuteczna personalizacja polega więc na wykrywaniu w czasie rzeczywistym zachowania odwiedzającego, jego historii działań na stronie sklep.

Piotr Oracz, kwiecień 2015

Mierzenie wyników każdej kampanii marketingowej to klucz do sukcesu w świecie e-commerce i nie tylko. Dlatego również platformy obsługujące personalizacje również oferuj takie możliwości.

Piotr Oracz, kwiecień 2015

Trzeba zbierać opinie, zbudować potrzebę posiadania tego produktu. W tym pomaga dobry blog, z przepisami, recenzjami, opiniami, etc. Te powinny też być zbierane pod produktem. Są to często produkty bardzo niszowe, więc jest trochę łatwiej je wprowadzić do top 10 w SERPach.

Grzegorz Nowak, kwiecień 2015

Zacznij od dogłębnej analizy przyczyn poniesionej porażki. Często leżą one dużo wcześniej niż by się to mogło wydawać na pierwszy rzut oka. Już na etapie planowania strategii dla naszego przedsięwzięcia zdarzają się przeoczenie nic nie znaczących wydawać by się mogło detali, które w przyszłości uruchamiają lawinę zdarzeń pod którą nawet najlepiej prowadzony biznes by się ugiął.

Marta Bąk, kwiecień 2015

Dziś wielu „mówców motywacyjnych” coraz częściej przekonuje: „Nie słuchaj innych, rób swoje, przyj do przodu!”. A jednak – jeśli pracuje się dla innych ludzi, niewsłuchiwanie się w ich potrzeby jest błędem, głupotą, a przynajmniej – głuchotą.

Maciej Dutko, kwiecień 2015

Jeszcze inny, ale nieśmiertelny demon to niezdrowe przekonanie, że aby pozyskać klienta, musimy sprzedawać taniej niż konkurencja.

Maciej Dutko, kwiecień 2015

Jeżeli prowadzisz działania e-commerce’owe, sugeruję Ci, abyś od czasu do czasu przeprowadził analizę RFM. W skrócie – polega ona na przypisaniu każdemu klientowi/adresowi email wartości punktowej (od 1 do 3 czy od 1 do 5) ze względu na to: a) kiedy ostatnio kupił coś w Twoim sklepie (Recency), jak często w przeszłości dokonywał zakupów (Frequency) oraz ile w sumie zostawił u Ciebie pieniędzy (Monetary).

Paweł Sala, kwiecień 2015

E-commerce to też łączenie bardzo wielu kanałów (logistyka, finanse, obsługa klienta, sprawy informatyczne itp.) i budowanie z nich sensownej całości. Tak naprawdę to jest trudne i nauczenie się tego przychodzi dopiero z czasem.

Wojciech Latoszek, kwiecień 2015

Internauci chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami, a sieć stanowi idealne miejsce do rozwoju dyskusji na ten temat. Rozmowy o e-delikatesach najczęściej toczą się na portalach i serwisach informacyjnych, forach i Facebooku. Natężenie dyskusji na temat sklepów spożywczych online przybiera na sile, zwłaszcza w okresie Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia. Są to te dni w roku, kiedy dla wielu osób wizyta w supermarkecie jest przykrą koniecznością. Korzystanie z e-sklepów w tym okresie to nierzadko oszczędność czasu oraz sposób na uniknięcie kolejek.

Aleksandra Rozum, kwiecień 2015

Statystyki pokazują, że prawie 97% osób czyta SMS-y zaraz po ich otrzymaniu. Warto porównać ten wskaźnik z OR dotyczącego mailingu, aby zobaczyć jak doskonałym narzędziem marketingowym może być dobrze przeprowadzona kampania SMS lub wsparcie dla innych kanałów.

Andrzej Ogonowski, kwiecień 2015

Warto każdą poradę przemyśleć w aspekcie swojego konkretnego pomysłu na biznes, bo w końcu kto jak nie Ty, znasz najlepiej wszelkie niuanse swojego biznesu?

Michał Bąk, kwiecień 2015

Kolor ma znaczenie. Ta banalne wręcz stwierdzenie niesie za sobą ogrom możliwości kreacji naszego wizerunku jak również odpowiedniego wpływu na decyzje naszych potencjalnych klientów.

Artur Smolicki, kwiecień 2015

Początkującemu biznesmenowi w tej branży zalecałbym dużo czytać, testować i testować i testować… i zaczynać od mniejszych klientów.

Paweł Gontarek, kwiecień 2015

Obecnie wychodzę z założenia, że prowadzenie bloga i dzielenie się wiedzą to bardzo dobry aspekt biznesowy – ROI jest olbrzymie 🙂 Jeśli napiszę, że za rok 2014 różnych zleceń było dobrze ponad 500 z samego bloga to teraz pewnie wszyscy rzucą się do pisania …

Paweł Gontarek, kwiecień 2015

 

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/biznes/najciekawsze-cytaty-magazynu-marketing-biznes-lipiec-2015

„Szkoda, że tak późno założyłem firmę” – wywiad z Piotrem Chmielewskim (Social Media Now)

Czy Google za dobro wynagradza, a za zło karze? Wywiad z Pawłem Gontarkiem

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl