Pod logiem <digitalkod> organizowane są cykliczne i merytoryczne eventy, których celem jest edukacja i ułatwianie wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów z różnych obszarów digital marketingu i technologii. Na każde wydarzenie składają się 3 merytoryczne prezentacje prowadzone przez uznanych specjalistów z całej Polski oraz część networkingowa. Wybranym eventom towarzyszą interaktywne pokazy narzędzi  m.in. okularów do eye trackingu czy headsetów (gogli) do wirtualnej rzeczywistości oraz kamer i sprzętu umożliwiających nagrywanie video 360 stopni.

#digitalkod 9

W trakcie najbliższego spotkania poruszone zostaną m.in. kwestie  przetwarzania danych osobowych zgodnego z prawem w odniesieniu do aktualnych regulacji oraz zmian związanych z Rozporządzeniem o Danych Osobowych (RODO). Kolejne prelekcje dotyczyć będą roli produktu i procesów marketingowych oraz aplikacji mobilnych w kontekście działań marketingowych.

Spotkania adresowane są do CMO, dyrektorów marketingu i managerów oraz osób zainteresowanych nowoczesnym marketingiem oraz strategicznym rozwojem biznesu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względów organizacyjnych wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.

Dane Organizacyjne:

Data: 21.03.2017

Miejsce: Aviva (siedziba główna)

Agenda i rejestracja: https://goo.gl/vXM8lZ

Prelegenci: Paweł Gruszecki (Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji, kancelaria Kochański, Zięba i Partnerzy), Bartłomiej Pilarczyk (Senior Product Manager), Przemysław Jakubczyk (Android Technical Lead)

Organizator: Anna Kreiser (Digital Marketing Consultant)

Informacje o poprzednich eventach: https://goo.gl/Tlq75t

W przypadku zainteresowania współpracą, prosimy o kontakt na adres: contact@digitalkod.com

O <digitalkod>

Digitalkod to marka stworzona, aby pomagać ludziom i firmom w osiągania celów biznesowych, dzięki wykorzystaniu interdyscyplinarnych kompetencji i umiejętności łączenia strategii z technologią w działaniach marketingowych.

Czytaj również: 

DLACZEGO TWOJA FIRMA NIE SPRZEDAJE? KILKATYSIĘCY SŁÓW O TYM JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ OPROGRAMOWANIE DLA BIZNESU ORAZ USŁUGI B2B

Startup po brytyjsku – czyli od końca do początku

Czy Polacy są smart konsumentami?

Polecane Artykuły