Pod logiem <digitalkod> organizowane są cykliczne i merytoryczne eventy, których celem jest edukacja i ułatwianie wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów z różnych obszarów digital marketingu i technologii. Na każde wydarzenie składają się 3 merytoryczne prezentacje prowadzone przez uznanych specjalistów z całej Polski oraz część networkingowa. Wybranym eventom towarzyszą interaktywne pokazy narzędzi m.in. okularów do eye trackingu czy headsetów (gogli) do wirtualnej rzeczywistości oraz kamer i sprzętu umożliwiających nagrywanie video 360 stopni.
#digitalkod 9
W trakcie najbliższego spotkania poruszone zostaną m.in. kwestie przetwarzania danych osobowych zgodnego z prawem w odniesieniu do aktualnych regulacji oraz zmian związanych z Rozporządzeniem o Danych Osobowych (RODO). Kolejne prelekcje dotyczyć będą roli produktu i procesów marketingowych oraz aplikacji mobilnych w kontekście działań marketingowych.
Spotkania adresowane są do CMO, dyrektorów marketingu i managerów oraz osób zainteresowanych nowoczesnym marketingiem oraz strategicznym rozwojem biznesu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względów organizacyjnych wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona.
Dane Organizacyjne:
Data: 21.03.2017
Miejsce: Aviva (siedziba główna)
Agenda i rejestracja: https://goo.gl/vXM8lZ
Prelegenci: Paweł Gruszecki (Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji, kancelaria Kochański, Zięba i Partnerzy), Bartłomiej Pilarczyk (Senior Product Manager), Przemysław Jakubczyk (Android Technical Lead)
Organizator: Anna Kreiser (Digital Marketing Consultant)
Informacje o poprzednich eventach: https://goo.gl/Tlq75t
W przypadku zainteresowania współpracą, prosimy o kontakt na adres: contact@digitalkod.com
O <digitalkod>
Digitalkod to marka stworzona, aby pomagać ludziom i firmom w osiągania celów biznesowych, dzięki wykorzystaniu interdyscyplinarnych kompetencji i umiejętności łączenia strategii z technologią w działaniach marketingowych.
Czytaj również:
https://marketingibiznes.pl/biznes/dlaczego-twoja-firma-nie-sprzedaje-kilka-slow-o-tym-jak-skutecznie-sprzedawac-oprogramowanie-dla-biznesu-oraz-uslugi-b2b
Zostaw komentarz