Jak promować firmy IT?

03.11.2017 AUTOR: REDAKCJA

W 2017 roku wrocławski software house EARP Integration rozpoczął kampanię promocyjną współfinansowaną z funduszy unijnych w ramach programu Go To Brand. Firma ze stolicy Dolnego Śląska zaprezentuje swoje rozwiązania podczas 6 dużych eventów IT organizowanych na całym świecie.

Cel

Program ma na celu wsparcie polskich marek w promocji usług nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Wrocławska firma w ramach Go To Brand odwiedzi 5 informatycznych eventów w Ameryce, Azji i Europie oraz uda się z misją gospodarczą do Stanów Zjednoczonych. Wydarzenia zostały wybrane pod kątem spójności z usługami jakie oferuje EARP Integration. Pierwsze targi miały miejsce w czerwcu 2017 r. w Nowym Jorku. Kolejne zostaną zorganizowane w Kanadzie.

Smart City – Inteligentne miasto

Targi przygotowane przez ITS World Congres 2017, odbędą się w terminie od 29 października do 2 listopada w Montrealu, w kanadyjskiej prowincji Quebec. Ich tematem są inteligentne metropolie oraz wyzwania jakie niesie za sobą włączanie kolejnych obszarów tkanki miejskiej, przemysłu i życia społeczno-kulturowego do świata wirtualnego. Uczestnicy wydarzenia, firmy IT z całego świata, zaprezentują rozwiązania z zakresu m.in.: zarządzania odpadami, dostawami, sieciami elektrycznymi czy też systemów monitoringów.

– Inteligentne miasta to niesamowita szansa dla software house’ów na uczestnictwo w perspektywicznych i przede wszystkim angażujących projektach. Coraz to nowe obszary życia miejskiego przenoszą się do sieci i wymagają odpowiednich aplikacji oraz systemów informatycznych je wspierających. Do 2020 roku rynek Smart City będzie wart blisko 400 miliardów dolarów. W miejskie projekty technologiczne będzie zaangażowanych ponad 600 aglomeracji na całym świecie. Ważne, żeby polskie firmy również aktywnie uczestniczyły w tej rewolucji – tłumaczy Piotr Stawiński z EARP Integration.

Na targach w Montrealu uczestnicy projektu Go To Brand mają szansę nie tylko zaprezentować swoje rozwiązania potencjalnym klientom, ale również aktywnie pozyskiwać partnerów z innych krajów, którzy mogą wnieść do ich modeli biznesowych nową wiedzę i pomysły.

(informacja prasowa)

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Go To Brand, Działania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand

 

Piotr Stawiński – założyciel i CEO firmy EARP Integration z ponad 20-letnim doświadczeniem jako inżynier oprogramowania i kierownik zespołów projektowych. Pełnił kierowniczą rolę w wielu przedsięwzięciach z zakresu rozwoju i konsultacji systemów IT w Polsce, Niemczech i Szwajcarii. Współzałożyciel i członek zarządu wrocławskiego klastra nowych technologii ITCorner. Członek zarządu w Empirica S.A., firmie zajmującej się rozwojem oprogramowania z obszaru FinTech. Swoje wykształcenie zdobywał na Politechnice Wrocławskiej i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Prywatnie spełniony ojciec i pasjonat jogi.

 

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail