Jak promować firmy IT?

03.11.2017 AUTOR: REDAKCJA

W 2017 roku wrocławski software house EARP Integration rozpoczął kampanię promocyjną współfinansowaną z funduszy unijnych w ramach programu Go To Brand. Firma ze stolicy Dolnego Śląska zaprezentuje swoje rozwiązania podczas 6 dużych eventów IT organizowanych na całym świecie.

Cel

Program ma na celu wsparcie polskich marek w promocji usług nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Wrocławska firma w ramach Go To Brand odwiedzi 5 informatycznych eventów w Ameryce, Azji i Europie oraz uda się z misją gospodarczą do Stanów Zjednoczonych. Wydarzenia zostały wybrane pod kątem spójności z usługami jakie oferuje EARP Integration. Pierwsze targi miały miejsce w czerwcu 2017 r. w Nowym Jorku. Kolejne zostaną zorganizowane w Kanadzie.

Smart City – Inteligentne miasto

Targi przygotowane przez ITS World Congres 2017, odbędą się w terminie od 29 października do 2 listopada w Montrealu, w kanadyjskiej prowincji Quebec. Ich tematem są inteligentne metropolie oraz wyzwania jakie niesie za sobą włączanie kolejnych obszarów tkanki miejskiej, przemysłu i życia społeczno-kulturowego do świata wirtualnego. Uczestnicy wydarzenia, firmy IT z całego świata, zaprezentują rozwiązania z zakresu m.in.: zarządzania odpadami, dostawami, sieciami elektrycznymi czy też systemów monitoringów.

– Inteligentne miasta to niesamowita szansa dla software house’ów na uczestnictwo w perspektywicznych i przede wszystkim angażujących projektach. Coraz to nowe obszary życia miejskiego przenoszą się do sieci i wymagają odpowiednich aplikacji oraz systemów informatycznych je wspierających. Do 2020 roku rynek Smart City będzie wart blisko 400 miliardów dolarów. W miejskie projekty technologiczne będzie zaangażowanych ponad 600 aglomeracji na całym świecie. Ważne, żeby polskie firmy również aktywnie uczestniczyły w tej rewolucji – tłumaczy Piotr Stawiński z EARP Integration.

Na targach w Montrealu uczestnicy projektu Go To Brand mają szansę nie tylko zaprezentować swoje rozwiązania potencjalnym klientom, ale również aktywnie pozyskiwać partnerów z innych krajów, którzy mogą wnieść do ich modeli biznesowych nową wiedzę i pomysły.

(informacja prasowa)

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Go To Brand, Działania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand

 

Piotr Stawiński – założyciel i CEO firmy EARP Integration z ponad 20-letnim doświadczeniem jako inżynier oprogramowania i kierownik zespołów projektowych. Pełnił kierowniczą rolę w wielu przedsięwzięciach z zakresu rozwoju i konsultacji systemów IT w Polsce, Niemczech i Szwajcarii. Współzałożyciel i członek zarządu wrocławskiego klastra nowych technologii ITCorner. Członek zarządu w Empirica S.A., firmie zajmującej się rozwojem oprogramowania z obszaru FinTech. Swoje wykształcenie zdobywał na Politechnice Wrocławskiej i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Prywatnie spełniony ojciec i pasjonat jogi.

 

Do góry!

Polecane artykuły

16.07.2019

Wyróżnij się na tle konkurencji! 6 typów wiadomości w e-mail ...

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam