Ostatnie 12 miesięcy pokazało nam, że jedyne, czego możemy być pewni to zmiany, a liderami zmiany w organizacjach coraz częściej stają się Managerowie ds. User Experience. Symetria, czołowa polska agencja UX i twórca platformy UX Upgrade 12 marca startuje z nowym cyklem szkoleniowym. UXalliance Design Leaders Masterclass to program o międzynarodowej renomie i kadrze trenerów, dedykowany liderom zespołów UX.
W minionym roku wiele osób przekonało się, że zdalne wcale nie znaczy gorsze. Aktywność w sieci wzrasta, a wraz z nią oczekiwania użytkowników. Konieczne są nowe narzędzia i kompetencje. Każda celująca wysoko firma potrzebuje lidera, który zna standardy UX i potrafi wdrożyć strategię zorientowaną na pozytywne doświadczenia klientów. Budowa i zarządzanie zespołem UX, umiejętność precyzyjnego definiowania celów i ich realizacja to obszary, które mają bezpośredni wpływ na odbiór usług czy produktów firmy. Sukces osiągną Ci, którzy w nowej postpandemicznej rzeczywistości wykorzystają szansę na zaoferowanie klientom lepszej propozycji wartości. Lider UX to wizjoner i kreator. To właśnie z myślą o wyszkoleniu skutecznych przywódców Symetria realizuje specjalne szkolenie UXalliance Design Leaders Masterclass. To dedykowany liderom zespołów program o międzynarodowej renomie, skoncentrowany na zarządzaniu rozwojem produktu cyfrowego. Dostosowany do nowych potrzeb rynku, zaawansowany i wypełniony ekspercką wiedzą, pomoże wzmocnić pozycję lidera zespołu i wypracować nowe metody reagowania na zmiany w zachowaniu konsumentów.
Globalnie i lokalnie
Fundamentem UXalliance Design Leaders Masterclass jest model dojrzałości designu stworzony przez UXalliance – międzynarodową organizację, do której należy 26 firm zajmujących się projektowaniem doświadczeń użytkownika ze ścisłej światowej czołówki. W Europie istnieje zaledwie 12 agencji, które mogą pochwalić się takim statusem. W Polsce jedynym przedstawicielem UXalliance jest poznańska Symetria.
– Design Leaders Masterclass to przestrzeń, gdzie liderzy UX/CX/SD uczą się od ekspertów oraz od siebie tego, jak świadomie prowadzić zespoły i kompetencje projektowe w organizacji. Liderzy, którzy rozumieją zarówno design, jak i biznes, mają największy potencjał, by osiągać ambitne cele, budować zmotywowane zespoły i… rozwijać swoją karierę – mówi Wojciech Chojnacki, Strategy Director w Symetrii oraz pomysłodawca programu.
Główne tematy szkolenia to zarządzanie badaniami, procesami projektowymi i zespołem, mierzenie wyników, tworzenie strategii oraz kultury organizacyjnej. Praktyczne zastosowanie wiedzy możliwe będzie już w trakcie szkolenia, podczas pracy na case study współuczestników kursu. To szansa na zapoznanie się z wyzwaniami, jakie stoją przed innymi liderami UX i wspólne opracowanie adekwatnych rozwiązań.
UX dream team
7 całodniowych spotkań (łącznie 50 godzin), prowadzonych przez rodzimych ekspertów oraz trenerów z Kanady czy Szwajcarii, odbędzie się w formie zdalnej. Pierwszą sesję otwierającą kurs poprowadzi wraz z Wojciechem Chojnackim, Florian Egger, lider branży UX ze Szwajcarii z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jest założycielem Telono – agencji badawczo-projektowej specjalizującej się w międzynarodowych przedsięwzięciach.
Ekspertka z Kanady – Joelle Stemp – podzieli się swoją wiedzą z zakresu mierników biznesowych. Posiada ona ponad 30-letnie doświadczenie w branży UX. Stemp jest CEO i współzałożycielem Yu Centrik – firmy zajmującej się projektowaniem wielokanałowych doświadczeń użytkownika.
Wojciech Chojnacki – współtwórca szkolenia i główny prowadzący – od lat jest związany z firmą Symetria. Obecnie pełni stanowisko Strategy Directora. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie procesów kreowania i wdrażania nowych usług. Ma ponad 13-letnie doświadczenie w obszarze projektowania oraz strategii UX dla międzynarodowych klientów. Jest także współautorem Certyfikatu UX-PM oraz głównym reprezentantem stowarzyszenia Uxalliance w Polsce.
Warunkiem wzięcia udziału w programie jest wysłanie zgłoszenia i przejście rozmowy kwalifikacyjnej. Liczba miejsc jest ograniczona – szkolenie zaplanowano dla 10 osób. Pierwsza sesja rozpocznie się już 12 marca, zaś ostatnia zaplanowana jest na 18 czerwca 2021. Rejestracja odbywa się na platformie UXupgrade.pl. Więcej informacji tutaj: https://uxupgrade.pl/szkolenia/design-leaders-masterclass.
Symetria to wiodąca w Polsce agencja User Experience posiadająca ponad 20 lat doświadczeń w projektowaniu złożonych interfejsów i aplikacji oraz przeprowadzaniu badań użyteczności dla czołowych polskich i globalnych marek. Symetria to również członek UXalliance, międzynarodowego stowarzyszenia największych firm z branży User Experience oraz jedyny w Polsce przedstawiciel Certyfikatu UX-PM. Do klientów Symetrii należą m.in.: Alior Bank, Asseco, Credit Agricole, ING, KRUK, LINK4, Mastercard, Orange, PKO BP, PLL LOT, PZU.
Informacja prasowa
Zostaw komentarz