Czy łódzki startup podbije rynek zdrowej żywności?
Interesuje Cię kwestia białka? Serio – zastanawiasz się, jakie białko znajduje się w spożywanych przez Ciebie posiłkach? Łódzki startup Napiferyn Biotech doskonali właśnie technologię pozyskiwania białka z rzepaku, a dokładnie z pozostałej po wytłoczonym oleju biomasy rzepakowej. Twórcy tej innowatorskiej metody przekonują, że białko z rzepaku już niedługo zastąpi sojowe proteiny oraz białko pochodzenia zwierzęcego w napojach, pieczywie, deserach i proteinowych batonach.
Światowe trendy kierują rynki żywności ku zastępowaniu protein pochodzenia zwierzęcego na te roślinne. Wszystko więc wskazuje na to, że łódzki startup przy finansowym wsparciu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (nagroda w konkursie „Szybka ścieżka”) oraz dotacjom zdobytym w ramach europejskiego programu badawczego „Horyzont 2020” ma szansę zawojować światowe rynki zdrowej żywności.
Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.
Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:
Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę
Zawsze na kluczowych pozycjach
Zawsze opłacalna biznesowo
Nowy rok – nowe Allegro
No może niezupełnie nowe, ale z interesującymi zmianami w zakresie oceniania usług i towarów. Już od 25 stycznia tylko kupujący otrzyma możliwość oceny zakupów. Ponieważ obecnie na Allegro sprzedaje się głównie nowe towary (85% transakcji), poprzedni system, gdy ta opcja była dostępna dla obu stron, przestaje być potrzebny. Skrócony zostanie czas na wystawienie opinii o transakcji (90 dni) i jej „termin przydatności”. Będzie ona widoczna przez 12 miesięcy. Dzięki temu kupujący otrzyma bardziej aktualne informacje na temat prezentowanych produktów i obsługi.
Zmieni się również widoczność cząstkowej oceny. Wreszcie będzie ona dostępna dla sprzedających. To pozwoli na poprawę jakości konkretnych usług – sprzedający dowie się, czy klient jest zadowolony z obsługi, jak ocenił produkt i jego zgodność z opisem. Wszystkie wprowadzane zmiany mają ułatwić korzystanie z serwisu i komunikację na linii sprzedający – kupujący. A to głównie z myślą o usatysfakcjonowanych klientach.
Kup pan… samochód. Online!
Czy jest coś, czego nie da się kupić przez Internet? Do niedawna był to nowy samochód. Wszystko zmieniło się w listopadzie zeszłego roku. Wtedy Amazon w porozumieniu z Fiat Chrysler udostępnił sprzedaż internetową modeli Fiat 500, 500 L i Panda we Włoszech. Teraz Hyundai daje swoim klientom w Wielkiej Brytanii możliwość kupna swoich samochodów online. Kupujący może zdecydować, jakie opcje ma posiadać wybrane auto, ile pieniędzy chce wydać i czy w rozliczeniu zostawi swój stary samochód. Po skonfigurowaniu wszystkich kroków Brytyjczyk może spodziewać się nowego Hyundaia pod swoim domem.
Trello sprzedane za 425 milionów dolarów
Jeśli planowanie zadań dla zespołu kiedykolwiek przysparzało Ci problemów, na pewno znasz Trello. To proste w obsłudze, intuicyjne narzędzie do zarządzania projektami ma już 19 milionów użytkowników na całym świecie. Do korzystania z Trello przyznają się m.in. Google, National Geographic i Czerwony Krzyż. Tymczasem ma być jeszcze wygodniejsze w użyciu a liczba jego zwolenników na pewno wzrośnie. Dlaczego? Trello właśnie zostało przejęte za – bagatela – 425 milionów dolarów przez Atlassion.
Australijska spółka ma doświadczenie w tworzeniu oprogramowania oraz aplikacji do zarządzania projektami. Wśród swoich 60 tys. klientów może pochwalić się 85 firmami z listy Fortune 100. Spółka zapowiada, że Trello zyska wygodną aplikację, dzięki której będzie integrować kanały komunikacji.
Nowa włoska apka dla e-commerce
Jeśli już rozmawiamy o aplikacjach – wyobraź sobie narzędzie, które da Ci informacje na temat 4000 imprez branżowych i targów związanych z branżą e-commerce i dodatkowo zintegruje je ze spotkaniami, które chciałbyś w ramach tych imprez odbyć. Wspaniałe? AnyPlan to aplikacja włoskiej firmy Honneger, która umożliwia wystawcom i odwiedzającym dzielenie się swoją dostępnością oraz stworzenie własnego planu imprez. Krótko mówiąc – dzięki AnyPlan będziesz mógł zaoszczędzić mnóstwo czasu przy planowaniu spotkań. Aplikacja jest dostępna na Androida i iOS w sześciu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, portugalskim oraz hiszpańskim. W planach są także arabski, chiński i rosyjski.
Zostaw komentarz